Nee, zanger Bob.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Marco001 het volgende:
die tt, is dat J. Bieber?
zoja, K.U.T. TT
Justin Bieber is een jonge God, vergeleken met hem.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Marco001 het volgende:
die tt, is dat J. Bieber?
zoja, K.U.T. TT
Ik weet het voor 95% zeker.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet je niet maar dat is wel wat ik voorspel.
Johanquote:
yvonnequote:
Davidquote:
Die namen zijn niet zomaar gekozenquote:
MED eusers.quote:
quote:
Waarom moet ik iedereen zijn voornaam weten? Wat heeft dat voor nut?quote:
Vind ik ook Sannequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom moet ik iedereen zijn voornaam weten? Wat heeft dat voor nut?
Nou Yayo!quote:
Ik bak de eerste 2 voor de vrienden van m'n broertje. Niets mis, waren prima, ze leven nog. Dan begint m'n broertje. Op een gegeven moment zag ik kleine stukjes pannenkoek in de pan liggen en dacht ik dat de pannenkoek verdwenen was. Bleek dat de rest zo zwart was dat je 'm niet meer zagquote:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef Marco001 het volgende:
aah, rust.![]()
boh, ik moet om 22.45 werken tot 07.15, en ik ben nu al moe..
Damn. Dat zijn toch geen tijden meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef Marco001 het volgende:
aah, rust.![]()
boh, ik moet om 22.45 werken tot 07.15, en ik ben nu al moe..
tja, nachtdienst he..quote:
Da's waarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, nachtdienst he..
Gelukkig is maandag een feestdag, want zondag heb ik ook nachtdienst en dan gebeurt het wel eens dat ik maandag sochtends nog mensen weg moet brengen om 7.30 ofzo..
Maar gelukkig is er red bull![]()
Join the club.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Eens zien wat ik ga doen vanavond, waarschijnlijk bar weinig.
Ja wilde met iemand film kijken, maar die kon niet want had de hele dag gewerkt. Maar die ging misschien wel naar Amsterdam voor haar loverquote:
Ja, ik had al een vermoeden over wie het zou gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja wilde met iemand film kijken, maar die kon niet want had de hele dag gewerkt. Maar die ging misschien wel naar Amsterdam voor haar lover
You know who. Heb niet eens meer geantwoord daarop
Vind t zo genaaid van haar altijd, altijd te moe om met mij wat te doen maar dan wel nog naar Amsterdam gaan ofzo. Lijkt er op dat ik alleen handig ben voor bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik had al een vermoeden over wie het zou gaan.
Heel misschien ga ik vanavond uit, maar dan moet wel even iedereen reageren.
Ja, maar dan moet jij het ook een keer andersom doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind t zo genaaid van haar altijd, altijd te moe om met mij wat te doen maar dan wel nog naar Amsterdam gaan ofzo. Lijkt er op dat ik alleen handig ben voor bepaalde dingen.
Ja maar daarmee naai ik ook anderen meestalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet jij het ook een keer andersom doen.
Dan moet het maar een keer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar daarmee naai ik ook anderen meestal
Ik neem me telkens voor om niks proberen af te spreken met haar, maar toch doe ik tquote:
Ik heb niemand om uit te gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet.
Want als ik ga heb ik 2 boze mensen, niet zo'n zin in.
Gedaan!quote:
Ja, ik wel.quote:
Gewoon terugsmsen: Fijn dat je wel naar A'dam kan, ik zal de volgende keer ook 'moe' zijn en wat anders gaan doen als wij wat hebben afgesproken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik neem me telkens voor om niks proberen af te spreken met haar, maar toch doe ik t
Pfffff, lastig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik wel.
Maar er gaat een jongen mee, die is jarig vandaag, en daar heb ik al 2x ruzie mee gehad door zijn vriendin.
Dus die zal het niet zo tof vinden. En nog iemand anders niet dat ik met hun mee ga, door die vriendin van die jongen er is.
Nah ik ga nu niet meer terug smsenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon terugsmsen: Fijn dat je wel naar A'dam kan, ik zal de volgende keer ook 'moe' zijn en wat anders gaan doen als wij wat hebben afgesproken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon terugsmsen: Fijn dat je wel naar A'dam kan, ik zal de volgende keer ook 'moe' zijn en wat anders gaan doen als wij wat hebben afgesproken.
Soms is de logica niet echt voor de hand liggend nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nah ik ga nu niet meer terug smsen.. Maarja iemand die je aan t janken maakt maar toch zijn piemel in je stopt is natuurlijk belangrijker dan iemand die vanalles voor je doet
Vrouwen
Ik snap haar 'logica' echt niet iigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms is de logica niet echt voor de hand liggend nee.
Wel eens zegt ie dan ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Die ontgaat mij ook wel eens bij vrouwen.
Ik snap iig niet dat ze het nog met m volhoudquote:
ik ken het...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik neem me telkens voor om niks proberen af te spreken met haar, maar toch doe ik t
Ik momenteel ook nietquote:
Mishandeld ie haar soms?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap iig niet dat ze het nog met m volhoud. Als ik haar was had ik er allang een punt achter gezet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik momenteel ook niet
Sehr anstrengend
Ik heb wel een keer gevraagd of ie haar slaatquote:
Ik eigenlijk nooit...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik momenteel ook niet
Sehr anstrengend
Hoezo denk/dacht je dat dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gevraagd of ie haar slaat.. Maar ze zegt van niet, als ze ja zou zeggen zou hij iig niet veilig zijn bij mij in de buurt
Nou hij is de laatste tijd nogal snel agressief merk ik ook en aangezien zij telkens ruzie met m heeft vroeg ik het me gewoon af.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou hij is de laatste tijd nogal snel agressief merk ik ook en aangezien zij telkens ruzie met m heeft vroeg ik het me gewoon af.
Ik hoop het ook niet, dan hoeft ie zich hier iig nooit meer te vertonenquote:
Ai, dat is wel erg kut :/quote:
Ik hou dan eigenlijk ook niet van uitgaan, maar af en toe kan toch wel leuk zijn denk ik.quote:
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jottccchhhh niet hier vragen over examens bitte.Dat doe je maar in EXA
Just Like A Pale.quote:
Ik kan nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeejjjj Bart, ga je mee naar Extrema?
Ja vertel mij watquote:
Doe je niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja vertel mij watAls ik 2 weken zomervakantie heb is het veel...
Genoeg kaartjes te koop op marktplaatsquote:
Dat is dus pas veel later D:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, want ik heb Grieks examen de 1e.
Neequote:
Ik zat te twijfelen om 1 avond te gaan voor the prodigy of een avond voor 2 many djs. Maar niemand wil mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:53 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Genoeg kaartjes te koop op marktplaats
Ik wil mee! Ik kan alleen niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om 1 avond te gaan voor the prodigy of een avond voor 2 many djs. Maar niemand wil mee.
Hihi.quote:
2 many dj's wil ik ook heeeeeel graag heen. Op Werchter '09 gemist en LL'09 maar een paar minuten gezien wegens vrienden dien aar de Prodigy wilden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om 1 avond te gaan voor the prodigy of een avond voor 2 many djs. Maar niemand wil mee.
Herkansing dan maar?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb 2MD gemist omdat ik moest huilen omdat Michel.![]()
![]()
Alleen als ze op Lowlands komen, wat ik betwijfel. Oja Lowlands, dat heb ik ook gemist odmat Spanje wat Groningen werd.quote:
DOE DIE UI WEG.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:56 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
2 many dj's wil ik ook heeeeeel graag heen. Op Werchter '09 gemist en LL'09 maar een paar minuten gezien wegens vrienden dien aar de Prodigy wilden.
Die draaien zeker zaterdag?
Je kan niet naar the prodigy én niet naar 2 many djs?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alleen als ze op Lowlands komen, wat ik betwijfel. Oja Lowlands, dat heb ik ook gemist odmat Spanje wat Groningen werd.
Sorry ik vind mezelf even heel zielig vandaag.
quote:
Ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik verveel me en ik heb nergens zin in.
Ik heb er anders nooit last vanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Gelukkig laatste tijd stuk minder last van.
Creativity never been this dam' funny.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik verveel me en ik heb nergens zin in.
Nee, begin dus met kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet, ik tvp'de in het verkeerde topic
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Creativity never been this dam' funny.
Mehh.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh.
Ga even lekker buiten zitten genieten van het weer nog.
quote:
Heel groot boven de witleren bank.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:10 schreef mstr het volgende:
http://www.allposters.nl/(...)-Poster_i201320_.htm
Zo'n poster aan je muur
Poep in je gezicht.quote:
En op een donkergrijze of bruine muur.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heel groot boven de witleren bank.
Poep op je UI, en van Gaal weer zonder schaal.quote:
Je vrienden zijn 11?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
Goddomme, zo'n vriend op msn:
- maar ik ga weer
- ga je ook nog?
Ik: huh, waarheen?
- ja feestje bij *
Ik: oh ik weet van niks maar dan ga ik ook wel.
- haha was een grap
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
Goddomme, zo'n vriend op msn:
- maar ik ga weer
- ga je ook nog?
Ik: huh, waarheen?
- ja feestje bij *
Ik: oh ik weet van niks maar dan ga ik ook wel.
- haha was een grap
![]()
Strak designquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen bruin! Persoonlijk stem ik voor wit maar ik houd nou eenmaal van kil.
Als ik het geld en de ruimte had gehad was alles in mijn kamer wit geweest. Ik wilde eigeniljk wit laminaat maar er moet vloerbedekking in.quote:
603. Die eerste dus, de tweede heeft veel meer ruis, en 1 is imo iets duidelijkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://img249.imageshack.us/i/dscf753603.jpg/
of
http://img6.imageshack.us/i/dscf753602.jpg/
?
Oh en 'allebei niet' heb ik niets aan.
Vloerbedekkingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik het geld en de ruimte had gehad was alles in mijn kamer wit geweest. Ik wilde eigeniljk wit laminaat maar er moet vloerbedekking in.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
12 denk ik. Ned is een brugklasser he.
Overduidelijk die eerste.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://img249.imageshack.us/i/dscf753603.jpg/
of
http://img6.imageshack.us/i/dscf753602.jpg/
?
Oh en 'allebei niet' heb ik niets aan.
Ik heb wit laminaatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik het geld en de ruimte had gehad was alles in mijn kamer wit geweest. Ik wilde eigeniljk wit laminaat maar er moet vloerbedekking in.
Wij hebben heel lichtgrijs parket.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Grijs "versleten" laminaat is veel mooier
In dit geval is het juist goed. Anders is het wel heel saai.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Muh ik haat ruis als je dingen verheldert.
Ja exactlyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hebben heel lichtgrijs parket.![]()
Ons parket is echt geweldig.
Pics? Volgensmij is dat niet mooi in mijn kamer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Grijs "versleten" laminaat is veel mooier
Ik wil zo'n canvas van de action, met een caddilac erop voor boven de bank als ik op kamers ga..quote:
wij hebben van dat kantoorlaminaat, een beetje een eiken/rode kleure.. en met groeven voor extra gripquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hebben heel lichtgrijs parket.![]()
Ons parket is echt geweldig.
OGEN DICHT.quote:
Moest je die reacties nog trouwens?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wij hebben van dat kantoorlaminaat, een beetje een eiken/rode kleure.. en met groeven voor extra grip
Wobbly wobbly!quote:
Dance Department pwnd! Sven Vaatwasser vanavondquote:
Sven Vaatwasser komt ook op Extrema. Godverdommeeeeeee ik wilde kaarten voor FYM winnen net door mijn zielige verhaal te sms'en maar een of andere Martijn had liefdesverdriet dus die ging voor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dance Department pwnd! Sven Vaatwasser vanavond
No problem.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heee van dat liedje was ik vergeten hoe die heette.Dank.
Kut Martijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sven Vaatwasser komt ook op Extrema. Godverdommeeeeeee ik wilde kaarten voor FYM winnen net door mijn zielige verhaal te sms'en maar een of andere Martijn had liefdesverdriet dus die ging voor.
Ik heb geen doopnaam.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kut MartijnIk schaam me voor mijn doopnaam.
Haha jij heet Martijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kut MartijnIk schaam me voor mijn doopnaam.
Kanker?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
Dance Department vond ik vroeger zulke kanker. De afgelopen jaren heb ik er eigenlijk niet meer naar geluisterd
Nee.quote:
Ik twee. En ik ben niet gedoopt, hoe cool is datquote:
Technoortje.quote:
Vroegâh was het echt slechtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kanker?Dude, DD is geniaal
Hoewel ik eigenlijk alleen de podcast luister
Superchille muziek
Kan bestquote:
Is er ook een origineel van?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dat zo'n leuk liedje. Starry Eyed. Het origineel.
ML!quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dat zo'n leuk liedje. Starry Eyed. Het origineel.
Je kent mijn oude account wel. Toen ik aan het discussiëren was over posten op Koninginnedagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
Maar Ned, ben jij nou nieuw hier, of ben ik te nieuw om jou te kennen?
Oh god, de Venga Boysquote:
Waarom niet?quote:
Was für ein bazenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, de Venga BoysZe komen eraan.
Nieuwe nummer wordt epic gastquote:
Je oude account? Wat is er aan de hand dat je nu met deze post?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:58 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je kent mijn oude account wel. Toen ik aan het discussiëren was over posten op Koninginnedag
Japsnars is the name.
En gayquote:
quote:(Novum) - De titel van het nieuwe nummer van de Vengaboys is bekend. De single draagt de dubbelzinnige titel 'Rocket to Uranus' en werd door de band al eerder omschreven als 'het meest homoachtige nummer ooit'. Het nummer wordt geproduceerd door Wessel van Diepen, één van de breinen achter de dance-act. Wanneer de single in de winkels ligt, is nog niet bekend.
Vroeger postte ik veel in de KLB SC maar ik was wat gasten daar meer dan zat. Daarom post ik nu gewoon met een kloon van me omdat ik geen zin heb in stalkersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je oude account? Wat is er aan de hand dat je nu met deze post?
Wessel van Diepen is zo'n heldquote:
Gelukkig was je UI ook helemaal niet hetzelfdequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vroeger postte ik veel in de KLB SC maar ik was wat gasten daar meer dan zat. Daarom post ik nu gewoon met een kloon van me omdat ik geen zin heb in stalkers
Het boeit me verder ook niet niet veel als ze zien dat ik met dit account post. Maar nu komen ze er in ieder geval minder snel achter.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig was je UI ook helemaal niet hetzelfde
Pils, geen bierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:03 schreef Ned_Bigby het volgende:
Van welk biermerk is die afstandsbestuurbare bier robot die je kan winnen?
Sowieso. KLB SC, ik ben daar ook een tijdje geweest maar ze accepteren daar bijna niemand. En dan heb ik het niet over die keer dat wij met de hele ONZ kliek daar kwamen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vroeger postte ik veel in de KLB SC maar ik was wat gasten daar meer dan zat. Daarom post ik nu gewoon met een kloon van me omdat ik geen zin heb in stalkers
Your musical compatibility with Japsnars is Superquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Ned_Bigby het volgende:
What you've got boy is hard to find
I think about it all the time
I'm all strung up my heart is fried
I just can't get you off my mind
Afspeellijst dingen. Open je de afspeellijst mee in winamp enzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat zijn die .m3u bestanden die ik 9/10 meedownload eigenlijk?
Ligt eraan wie er op dat moment zijn hèquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso. KLB SC, ik ben daar ook een tijdje geweest maar ze accepteren daar bijna niemand. En dan heb ik het niet over die keer dat wij met de hele ONZ kliek daar kwamen.
Oh. Ik verwijder ze altijd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Afspeellijst dingen. Open je de afspeellijst mee in winamp enzo.
Ik ook, ik kan m'n eigen speellijst gudverdeurie wel ladenquote:
Ik vond Lamon altijd de aardigste. Mja, die was dan ook niet echt geliefd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er op dat moment zijn hè
Users als Laki, Allure en Otis zijn meestal pure kanker.
Sky en een aantal anderen zijn los best aardig maar niet als die pure kanker aanwezig is.
Mensen als Mozy, Chai, Broekpaling, Smart_ass, 4EBE, Fas, Maisnon en others zijn wel heel chill
Mozyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er op dat moment zijn hè
Users als Laki, Allure en Otis zijn meestal pure kanker.
Sky en een aantal anderen zijn los best aardig maar niet als die pure kanker aanwezig is.
Mensen als Mozy, Chai, Broekpaling, Smart_ass, 4EBE, Fas, Maisnon en others zijn wel heel chill
Ik moet met iTunes altijd oppassen dat ik ofwel alleen de m3u ofwel alle losse nummers naar iTunes sleep, anders importeert hij het dubbelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Afspeellijst dingen. Open je de afspeellijst mee in winamp enzo.
Ganz geilquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Japsnars is Super
ZOMG!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with Japsnars is SUPER
Music you have in common includes Fake Blood, Tiga, The Whitest Boy Alive, David Guetta and White Lies.
NIIIIICE
Your musical compatibility with noortjeisleuk is Superquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with Japsnars is SUPER
Music you have in common includes Fake Blood, Tiga, The Whitest Boy Alive, David Guetta and White Lies.
NIIIIICE
Lamon, onze grote kindervriendquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond Lamon altijd de aardigste. Mja, die was dan ook niet echt geliefd.
Haha, die wordt hier flink gehaat zei hij zelf ook alquote:
Ja, dat kan iTunes echt nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik moet met iTunes altijd oppassen dat ik ofwel alleen de m3u ofwel alle losse nummers naar iTunes sleep, anders importeert hij het dubbel
[..]
Ganz geil
Mja, die gast was veel te betweterigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Haha, die wordt hier flink gehaat zei hij zelf ook al
Ja die chick mag geen geld lenen van d'r oudersssssssssssssssss. Ofzo. En ze wil het ook niet want ze wil gaan sparen.quote:
Doelstelling voor dit pinksterweekend:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat kan iTunes echt nietIk heb ook heel wat albums dubbel op m'n iPod door die klere .m3u's
Oh zo belangrijk is dat eigenlijk ook weer niet, mijn iPhone heb ik toch niet meerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Doelstelling voor dit pinksterweekend:Bij al mijn nummers Cover Art toevoegen
Oh. Dan ga ik wel alleen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die chick mag geen geld lenen van d'r oudersssssssssssssssss. Ofzo. En ze wil het ook niet want ze wil gaan sparen.
Dat zijn de betere.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Your musical compatibility with noortjeisleuk is Super
Music you have in common includes The Bloody Beetroots, Crookers, Boys Noize, Acda en De Munnik and Fake Blood.
Gayf!
Ja, dat was ook ooit mijn plan, maar ik heb zoveel EP's waar geen art van is, dat ik er maar mee gestopt benquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Doelstelling voor dit pinksterweekend:Bij al mijn nummers Cover Art toevoegen
ML was ik wel van plan jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga jij wel dan? Ik snap niks van jou.
Inna heb ik ziek veel geluisterd de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Music you have in common includes Inna, Caro Emerald, David Guetta, Ke$ha and Owl City.
Dat duurt zo lang he.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Oh zo belangrijk is dat eigenlijk ook weer niet, mijn iPhone heb ik toch niet meer
Oh! Ga ik mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ML was ik wel van plan jaToch na de tentamens, dan kan ik wel
Plus ML is tof!
Your musical compatibility with DeLuna92 is Lowquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Music you have in common includes Inna, Caro Emerald, David Guetta, Ke$ha and Owl City.
ML?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ML was ik wel van plan jaToch na de tentamens, dan kan ik wel
Plus ML is tof!
Weet ik niet?quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DeLuna92 is Low
Music you have in common includes Snow Patrol, Blood Red Shoes, Benny Benassi, Alphabeat and David Guetta.
OMG
Mystery Land, dohquote:
Bekkie!quote:
Huh, wtf.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DeLuna92 is Low
Music you have in common includes Snow Patrol, Blood Red Shoes, Benny Benassi, Alphabeat and David Guetta.
OMG
Ah of course. Daar wil ik ook graag heen. Vrienden zullen wel niet kunnen door hun intro weken en dergelijkequote:
Blood Red Shoes. Ja. Uuh, heb ik ooit op Melt! gezien en leek me wel gaaf. Maar het is niet echt mijn stijl geloof ikquote:
Ik vind dit nummer nog wel te doen maar veel harder dan dit hoeft het niet te worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blood Red Shoes. Ja. Uuh, heb ik ooit op Melt! gezien en leek me wel gaaf. Maar het is niet echt mijn stijl geloof ik
Die zijn ervoor mag ik hopen, aangezien het op de laatste zaterdag voor het collegejaar isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ah of course. Daar wil ik ook graag heen. Vrienden zullen wel niet kunnen door hun intro weken en dergelijke
True. Maar de zangeresquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer nog wel te doen maar veel harder dan dit hoeft het niet te worden.
Ik ken het niet en ik snap niet wat die in mijn library doetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blood Red Shoes. Ja. Uuh, heb ik ooit op Melt! gezien en leek me wel gaaf. Maar het is niet echt mijn stijl geloof ik
Die zooi dat het een promo is?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yayyyy ik heb Deadmau5album gedownload zonder die stomme tekst erdoorheen.En nu denk ik dat er steeds bij.
Ah wel Grolsch, dankequote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken het niet en ik snap niet wat die in mijn library doet
quote:Track Album Duration Plays ↓
Say Something, Say Anything Box of Secrets 3:12 1
Daar kan je toch wel een dag van missen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ah of course. Daar wil ik ook graag heen. Vrienden zullen wel niet kunnen door hun intro weken en dergelijke
Ja zoiets, superirritant. Dus ik ging vandaag maar even zoeken op iets zonder dat en gevonden.quote:
Van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel een dag van missen?Ik mis er ook twee dagen van omdat Lowlands dan is.
Maar Bart! Ik wil wel mee dan, als't mag hè. Want dat is vet.
Ik heb hem volgens mij ook alleen nog maar met die tekst er doorheenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zoiets, superirritant. Dus ik ging vandaag maar even zoeken op iets zonder dat en gevonden.Is wel enigszins wennen.
Slaapse gastquote:
Mja, dat zegt Last.fmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |