Nee, zanger Bob.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Marco001 het volgende:
die tt, is dat J. Bieber?
zoja, K.U.T. TT
Justin Bieber is een jonge God, vergeleken met hem.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Marco001 het volgende:
die tt, is dat J. Bieber?
zoja, K.U.T. TT
Ik weet het voor 95% zeker.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet je niet maar dat is wel wat ik voorspel.
Johanquote:
yvonnequote:
Davidquote:
Die namen zijn niet zomaar gekozenquote:
MED eusers.quote:
quote:
Waarom moet ik iedereen zijn voornaam weten? Wat heeft dat voor nut?quote:
Vind ik ook Sannequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom moet ik iedereen zijn voornaam weten? Wat heeft dat voor nut?
Nou Yayo!quote:
Ik bak de eerste 2 voor de vrienden van m'n broertje. Niets mis, waren prima, ze leven nog. Dan begint m'n broertje. Op een gegeven moment zag ik kleine stukjes pannenkoek in de pan liggen en dacht ik dat de pannenkoek verdwenen was. Bleek dat de rest zo zwart was dat je 'm niet meer zagquote:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef Marco001 het volgende:
aah, rust.![]()
boh, ik moet om 22.45 werken tot 07.15, en ik ben nu al moe..
Damn. Dat zijn toch geen tijden meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef Marco001 het volgende:
aah, rust.![]()
boh, ik moet om 22.45 werken tot 07.15, en ik ben nu al moe..
tja, nachtdienst he..quote:
Da's waarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, nachtdienst he..
Gelukkig is maandag een feestdag, want zondag heb ik ook nachtdienst en dan gebeurt het wel eens dat ik maandag sochtends nog mensen weg moet brengen om 7.30 ofzo..
Maar gelukkig is er red bull![]()
Join the club.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Eens zien wat ik ga doen vanavond, waarschijnlijk bar weinig.
Ja wilde met iemand film kijken, maar die kon niet want had de hele dag gewerkt. Maar die ging misschien wel naar Amsterdam voor haar loverquote:
Ja, ik had al een vermoeden over wie het zou gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja wilde met iemand film kijken, maar die kon niet want had de hele dag gewerkt. Maar die ging misschien wel naar Amsterdam voor haar lover
You know who. Heb niet eens meer geantwoord daarop
Vind t zo genaaid van haar altijd, altijd te moe om met mij wat te doen maar dan wel nog naar Amsterdam gaan ofzo. Lijkt er op dat ik alleen handig ben voor bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik had al een vermoeden over wie het zou gaan.
Heel misschien ga ik vanavond uit, maar dan moet wel even iedereen reageren.
Ja, maar dan moet jij het ook een keer andersom doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind t zo genaaid van haar altijd, altijd te moe om met mij wat te doen maar dan wel nog naar Amsterdam gaan ofzo. Lijkt er op dat ik alleen handig ben voor bepaalde dingen.
Ja maar daarmee naai ik ook anderen meestalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet jij het ook een keer andersom doen.
Dan moet het maar een keer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar daarmee naai ik ook anderen meestal
Ik neem me telkens voor om niks proberen af te spreken met haar, maar toch doe ik tquote:
Ik heb niemand om uit te gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet.
Want als ik ga heb ik 2 boze mensen, niet zo'n zin in.
Gedaan!quote:
Ja, ik wel.quote:
Gewoon terugsmsen: Fijn dat je wel naar A'dam kan, ik zal de volgende keer ook 'moe' zijn en wat anders gaan doen als wij wat hebben afgesproken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik neem me telkens voor om niks proberen af te spreken met haar, maar toch doe ik t
Pfffff, lastig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik wel.
Maar er gaat een jongen mee, die is jarig vandaag, en daar heb ik al 2x ruzie mee gehad door zijn vriendin.
Dus die zal het niet zo tof vinden. En nog iemand anders niet dat ik met hun mee ga, door die vriendin van die jongen er is.
Nah ik ga nu niet meer terug smsenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon terugsmsen: Fijn dat je wel naar A'dam kan, ik zal de volgende keer ook 'moe' zijn en wat anders gaan doen als wij wat hebben afgesproken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon terugsmsen: Fijn dat je wel naar A'dam kan, ik zal de volgende keer ook 'moe' zijn en wat anders gaan doen als wij wat hebben afgesproken.
Soms is de logica niet echt voor de hand liggend nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nah ik ga nu niet meer terug smsen.. Maarja iemand die je aan t janken maakt maar toch zijn piemel in je stopt is natuurlijk belangrijker dan iemand die vanalles voor je doet
Vrouwen
Ik snap haar 'logica' echt niet iigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms is de logica niet echt voor de hand liggend nee.
Wel eens zegt ie dan ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Die ontgaat mij ook wel eens bij vrouwen.
Ik snap iig niet dat ze het nog met m volhoudquote:
ik ken het...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik neem me telkens voor om niks proberen af te spreken met haar, maar toch doe ik t
Ik momenteel ook nietquote:
Mishandeld ie haar soms?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap iig niet dat ze het nog met m volhoud. Als ik haar was had ik er allang een punt achter gezet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik momenteel ook niet
Sehr anstrengend
Ik heb wel een keer gevraagd of ie haar slaatquote:
Ik eigenlijk nooit...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik momenteel ook niet
Sehr anstrengend
Hoezo denk/dacht je dat dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gevraagd of ie haar slaat.. Maar ze zegt van niet, als ze ja zou zeggen zou hij iig niet veilig zijn bij mij in de buurt
Nou hij is de laatste tijd nogal snel agressief merk ik ook en aangezien zij telkens ruzie met m heeft vroeg ik het me gewoon af.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou hij is de laatste tijd nogal snel agressief merk ik ook en aangezien zij telkens ruzie met m heeft vroeg ik het me gewoon af.
Ik hoop het ook niet, dan hoeft ie zich hier iig nooit meer te vertonenquote:
Ai, dat is wel erg kut :/quote:
Ik hou dan eigenlijk ook niet van uitgaan, maar af en toe kan toch wel leuk zijn denk ik.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |