Nee, het is niet goedkoper om een nieuwe auto te kopen. Deze auto was echt spotgoedkoop en ik wil zeker niet bezuinigen op veiligheid, maar een aantal dingen zijn minder noodzakelijk wat ik begreep van m'n vader. Ik zit in elk geval bij een no nonsens garage en daarom durf ik het wel aan hun voor te leggen zonder dat ik bang ben dat er dingen aangesmeerd wordenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
Je moet onderhoud imo nooit in verhouding tot het aanschafbedrag zien maar in verhouding tot de vervangingswaarde. Wat kost het om deze auto te laten doorrijden of is het goedkoper om een andere te kopen die in orde is?
Hij heeft natuurlijk een revisie gehad voor hij naar Rusland is gegaan, je zit toch niet 30.000 km daar vandaan al?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is niet goedkoper om een nieuwe auto te kopen. Deze auto was echt spotgoedkoop en ik wil zeker niet bezuinigen op veiligheid, maar een aantal dingen zijn minder noodzakelijk wat ik begreep van m'n vader. Ik zit in elk geval bij een no nonsens garage en daarom durf ik het wel aan hun voor te leggen zonder dat ik bang ben dat er dingen aangesmeerd wordenDus maar eens kijken.
Ja, maar geen grote beurt, de afgelopen 2 jaar heeft ie enkel kleine beurten gehad. En die revisie stond, voor zover ik begreep, los van de startmotor e.d. Mark zei dat ie de waterpomp, distributie, koppeling, remmen etc vervangen had. Maar gezien mijn klachten laatst en het gegeven dat ik gas moet geven bij het starten even laten kijken naar die delen van de motor die daar mee te maken hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een revisie gehad voor hij naar Rusland is gegaan, je zit toch niet 30.000 km daar vandaan al?
Wat gaan er een hoop artiesten dood dit jaarquote:
Heb je je handdoek wel bij je?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:17 schreef Barcaconia het volgende:
Moggeuh! Ik zit weer bij de terminal op Schiphol. Tot over een paar uurtjes weer!
Wat moet je met het zh ?? Nog steeds auwie ??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:00 schreef Anne het volgende:
*zucht*
Ik probeer al een uur het ziekenhuis te bellen, maar; bezet.
112 ? Dokterspost ? Of werkt dat niet op die manier in DLD ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:00 schreef Anne het volgende:
*zucht*
Ik probeer al een uur het ziekenhuis te bellen, maar; bezet.
Ja, nog steeds auwiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat moet je met het zh ?? Nog steeds auwie ??
Geen idee hoe dat werkt in DLD, ik ga gewoon nog naar het ziekenhuis in Nederland.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
112 ? Dokterspost ? Of werkt dat niet op die manier in DLD ?
Handdoek?quote:
Nu wel beter of nog steeds ellende ??quote:
Hier krijgen we het niet voor elkaar om meerdere laptops via wireless te verbindenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
Sjooo... na wat netwerkprobleempjes zijn we weer online
Zelfs de KPN flying brigade kreeg het niet voor elkaar![]()
Barca weer veilig op de grond zie ik ??
Nog steeds ellende. Kan 10 dagen durenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu wel beter of nog steeds ellende ??
Ik krijg gewoon geen IP, en nu ligt de zooi godverdomme wéér platquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier krijgen we het niet voor elkaar om meerdere laptops via wireless te verbinden. Wachtwoord is goed, maar wil gewoon niet verbinden en zegt dat het wachtwoord fout is
Daar ben je lekker klaar mee dan :squote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
SD, je astra: [TK] Subaru Legacy Twin Turbo Wagon (260pk!)![]()
.
Ik werk gewoon constant wired. Heb nu een ethernetkabel naar buiten liggenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen IP, en nu ligt de zooi godverdomme wéér plat
Post nu via mijn GSM
Vanavond om 9 uur komen ze de router wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |