quote:Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is dus niet zwangergezien de aantallen fokkers die Alex claimt te neuken, moet dat er toch wel een keer van komen
![]()
Ohja, over de foto: OMG, why... (en dan bedoel ik niet de vlaggetjes ed).
Klopt en kloptquote:Op maandag 24 mei 2010 06:15 schreef Alexxxxx het volgende:
En ter info, met DW heb ik nog nooit geneuktEn met die aantallen valt het ook wel mee op zich hoor
![]()
En ik heb geen zin meerquote:Op maandag 24 mei 2010 10:44 schreef Anne het volgende:
Goed idee, maar ik heb ook een goed excuus. Fietskleding zit in de was.
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:49 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft de ogen ook open gedaan.........
nu eerst koffie
Sjow.. en weer heel terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als er geen grote zakken water onder hangen hoef je je nergens druk om te maken toch ??quote:
jullie hebben perfect weer gehad in ieder gevalquote:Op maandag 24 mei 2010 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, dat was weer een fijne rit
Wat een bekijksniet normaal meer...
ja, zekerquote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jullie hebben perfect weer gehad in ieder geval
Goede vlucht!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
Heerlijke oldtimerdag gehad vandaag. Morgen weer in het vliegtuig.
Ik ken hetquote:Op maandag 24 mei 2010 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, zekerPaal heeft zijnkap pas aan het eind van de rit ff dicht moeten doen!
Hoe danook, het was super. Enorm veel lol gehad. Volgesn mij mee rin de berm en midden over rotondes gereden dan over de weg
![]()
Hoe laat vlieg je ?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
Dank jequote:
8.00quote:
quote:
5~6.00 aanwezig zijn inderdaad. Gvd, vroeg op.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Da's om... 05.00 ofzo inchecken ??
En hoe laat is het daar als je aankomt ??quote:Op maandag 24 mei 2010 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
5~6.00 aanwezig zijn inderdaad. Gvd, vroeg op.
1 uur 's middags. Kan ik nog mooi even naar de winkel een matras kopen want ik heb geen bed in mijn nieuwe appartementquote:Op maandag 24 mei 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En hoe laat is het daar als je aankomt ??
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
1 uur 's middags. Kan ik nog mooi even naar de winkel een matras kopen want ik heb geen bed in mijn nieuwe appartement
Wel een bank, maar ik heb er nog nooit op gezeten dus geen idee of ik er op kan slapen. Matrasje halen (of groot luchtbed) is al genoeg voor mij. Dan nog een TV en ik heb alles.quote:
Ja, net voor de finish in Leeuwarden begon het opeens te spetteren...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, zekerPaal heeft zijnkap pas aan het eind van de rit ff dicht moeten doen!
Hoe danook, het was super. Enorm veel lol gehad. Volgesn mij mee rin de berm en midden over rotondes gereden dan over de weg
![]()
Ik minstens 30 keerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, net voor de finish in Leeuwarden begon het opeens te spetteren...
Je wilt niet weten hoe vaak ik 'hey, een Lada' gehoord heb vanmiddag...
Oh, en: Bejaarde rijdt auto publiek in
Tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
Bejaardenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, net voor de finish in Leeuwarden begon het opeens te spetteren...
Je wilt niet weten hoe vaak ik 'hey, een Lada' gehoord heb vanmiddag...
Oh, en: Bejaarde rijdt auto publiek in
Jij snapt me!quote:
Dat hoor ik al jaren zo nu en danquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef lipje het volgende:
och dalijk is het "hey das Alexxxx met 5 x-en van BuzzyBeeforum ! "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |