Dan laten we deze staan, er waren hier teveel mensen met een mening waar de verkoper niets aan heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmm, van mij was een serieuze tvp.. Niet dat ik het geld heb, maar ken een aantal die scooby fan zijn (incl. mezelf)
Euro 95 loopt de auto perfect op. 98 levert iets meer vermogen. De auto is uitgerust met een klopsensor en de ECU (computer) kan hier mee om gaan. 98 is in essentie ook veiliger in verband met de klopvastheid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:25 schreef willempjewever het volgende:
Kan je wel benzine krijgen voor deze auto in Nederland? Volgens mij alleen Shell V power?
Op de meeste foto's zijn er genoeg referentie punten om te zien dat hij RHD is. Anders zou het kenteken (wat ironisch genoeg LHD bevat) ook in spiegelbeeld staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Geckoo het volgende:
misschien handig om te vermelden dat het hier gaat om een right hand drive? (als je misschien denkt dat de foto's in spiegelbeeld staan)
Misschien heb ik wel interesse in die lexus?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lees de laatste 3 posts boven de jouwe nog eens keer goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |