Ik ga ook wat nuttigs doen, dus ben weer effe weg van Fok.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ga eens iets nuttigs doen ofzo, je werkt op mijn hormonen
Moet je je niet ziekmelden?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ga eens iets nuttigs doen ofzo, je werkt op mijn hormonen
Anders vraag je toch een Wajong aan? Kun je gelijk met pensioenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
ga toch werken luie uitvreter
Ik ken ook zo'n moeder, ook zogenaamde vage klachten. Maar ondertussen wel elke dag kletsen bij de buren, hond uitlaten en lekker in de stad haar bijstandsuitkering uitgevenHaat zulke mensen. Smerige parasieten. Hoop zo dat VVD aan de macht komt, dan kunnen gajes als Gia per direct aan de slag in de sociale werkplaats of kringloopwinkel. Zeg dan maar
tegen je uitkering!
Gelijk heb je. Klinkt goedquote:Op zondag 23 mei 2010 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga ook wat nuttigs doen, dus ben weer effe weg van Fok.
Moet de BBQ schoon gaan maken voor vanavond. Heb de salade al gemaakt. Zo ook nog effe wat was ophangen en stofzuigen, en dan kan ik weer lekker van de zomeravond gaan genieten.
Nog een fijne zwangerschap.
Sowieso die gore geldzuigers, die wel kunnen werken maarquote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n moeder, ook zogenaamde vage klachten. Maar ondertussen wel elke dag kletsen bij de buren, hond uitlaten en lekker in de stad haar bijstandsuitkering uitgevenHaat zulke mensen. Smerige parasieten. Hoop zo dat VVD aan de macht komt, dan kunnen gajes als Gia per direct aan de slag in de sociale werkplaats of kringloopwinkel. Zeg dan maar
tegen je uitkering!
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef Gia het volgende:
[..]
En morgen ook!!
Overigens, @ Gibsondinges, ik ben gewoon overal goed voor vezekerd, hoor.
Houd toch op met je calimero effect. Er zijn gewoon teveel parasieten. En als de rest van ons ook zo gaat denken is er niemand meer om de uitkeringen te betalen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:42 schreef barthol het volgende:
[..]
Volgens mij heb je last van het Calimero complex.
"Zij wel ... en ik niet, Ik moet.... en zij mogen "lekker"..... En dat is niet eeeeerliuk"
!
Ja dat is ook wel weer zo..quote:Op zondag 23 mei 2010 09:26 schreef draaijer het volgende:
Ik vind het geen NSB actie. We moeten met z'n allen bezuinigen. Laat er maar een controle op los. Als je ernaast zit, dan is er niks aan de hand, maar als je gelijk hebt, dan heb je het goed gedaan voor de maatschappij
Ik heb bijna net zoveel inkomen als mijn man. Daarbij zijn we al bijna 21 jaar samenwonend, waarvan 19 getrouwd.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:06 schreef Leonidas82 het volgende:
Gia laat zich dus lekker onderhouden door haar man
Wedden, die trapt haar eruit over een paar jaar. Veel mannen hebben een hekel aan luie vrouwen die zich laten onderhouden. Gia gaat dan natuurlijk partneralimentatie eisen, ze moet haar makkelijke leventje wel kunnen voortzetten uiteraard
hier zijn instanties voor die zich hier full-time mee bezig houden, daar hoef je je als gewone burger naar mijn mening niet mee bezif te houden.quote:
Doe je oogkleppen eens af!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Jeroen_S. het volgende:
ik vind mensen zoals jij irritanter, mensen die dus constant met andere dingen bezig zijn dan zichzelf. het zou me niet eens opvallen als mensen in de straat niks deden... pff ga door met je leven man, terug naar de orde van de dag!
En dan? Wat kan mij het boeien wat mijn buren doen en wat ze verdienen/krijgen.quote:
Als de VVD aan de macht komtquote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
tegen je uitkering!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |