Juist, want een halfuurtje een boom snoeien is hetzelfde als er echt je (parttime/fulltime) baan van maken. Als je een halfuurtje kan werken, kun je het gerust ook 12 uur in de week. En als je dat kan, kun je ook gewoon 40 uur in de week werken. Eigenlijk hoeft er dus niemand (gedeeltelijk) afgekeurd te worden. Als je kan ademen, kun je vast ook 40 uur in de week werken.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je een boompje kan snoeien kan je ook schoffelen in het park a 3 euro per uur.
Nou drijf je wel heel erg door.. Hoop trouwens wel dat je tot de laatste snik blijft doorwerken met je zwangerschap. Je hebt er ook figuren bij die spontaan ziek worden en gewoon 10 maanden thuis blijven zitten.. terwijl de collega's het werk mogen opknappen... Of laat me raden... je werkt niet eens...quote:Op zondag 23 mei 2010 15:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Juist, want een halfuurtje een boom snoeien is hetzelfde als er echt je (parttime/fulltime) baan van maken. Als je een halfuurtje kan werken, kun je het gerust ook 12 uur in de week. En als je dat kan, kun je ook gewoon 40 uur in de week werken. Eigenlijk hoeft er dus niemand (gedeeltelijk) afgekeurd te worden. Als je kan ademen, kun je vast ook 40 uur in de week werken.
En dat zegt een man!!quote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nou drijf je wel heel erg door.. Hoop trouwens wel dat je tot de laatste snik blijft doorwerken met je zwangerschap. Je hebt er ook figuren bij die spontaan ziek worden en gewoon 10 maanden thuis blijven zitten.. terwijl de collega's het werk mogen opknappen... Of laat me raden... je werkt niet eens...
Wat?! Blijven die zwangeren maar 10 maanden thuiszitten? En daarna al aan het werk?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nou drijf je wel heel erg door.. Hoop trouwens wel dat je tot de laatste snik blijft doorwerken met je zwangerschap. Je hebt er ook figuren bij die spontaan ziek worden en gewoon 10 maanden thuis blijven zitten.. terwijl de collega's het werk mogen opknappen... Of laat me raden... je werkt niet eens...
Ben je ook een uitkeringstrekker die rustig had kunnen werken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:24 schreef zegmaarsaap het volgende:
Je bent gewoon een kut mens als je ze veraard onthoud dat goed
Ik ben gewoon 100 % afgekeurd door een UWV-arts, ook al lig ik niet de hele dag op mijn rug naar het plafond te staren. Oh, en voor het geval je gaat raden: het is niet psychisch. Wat de reden wel is, gaat je niks aan.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je een boompje kan snoeien kan je ook schoffelen in het park a 3 euro per uur.
ga toch werken luie uitvreterquote:Op zondag 23 mei 2010 15:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 100 % afgekeurd door een UWV-arts, ook al lig ik niet de hele dag op mijn rug naar het plafond te staren. Oh, en voor het geval je gaat raden: het is niet psychisch. Wat de reden wel is, gaat je niks aan.
Daarom slaat het ook nergens op als iemand zegt dat je makkelijk in het plantsoen kunt gaan werken.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 100 % afgekeurd door een UWV-arts, ook al lig ik niet de hele dag op mijn rug naar het plafond te staren. Oh, en voor het geval je gaat raden: het is niet psychisch. Wat de reden wel is, gaat je niks aan.
Werken? Wat is dat? Ik baar alleen maar kinderen. En die laat ik dan de hele dag in de tuin spelen om mijn buren de ogen uit te steken. Omdat die wel hard werken. Haha, nou ik lekker niet hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik heb dus geen bijstandsuitkering. Kan ook niet, want mijn man werkt fulltime.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
ga toch werken luie uitvreter
Ik ken ook zo'n moeder, ook zogenaamde vage klachten. Maar ondertussen wel elke dag kletsen bij de buren, hond uitlaten en lekker in de stad haar bijstandsuitkering uitgevenHaat zulke mensen. Smerige parasieten. Hoop zo dat VVD aan de macht komt, dan kunnen gajes als Gia per direct aan de slag in de sociale werkplaats of kringloopwinkel. Zeg dan maar
tegen je uitkering!
Ze heeft ook geen bijstandsuitkering, sukkel.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n moeder, ook zogenaamde vage klachten. Maar ondertussen wel elke dag kletsen bij de buren, hond uitlaten en lekker in de stad haar bijstandsuitkering uitgevenHaat zulke mensen. Smerige parasieten. Hoop zo dat VVD aan de macht komt, dan kunnen gajes als Gia per direct aan de slag in de sociale werkplaats of kringloopwinkel. Zeg dan maar
tegen je uitkering!
Precies. Ik ben ook voor tewerkstelling van bijstandstrekkers. Plantsoenendienst, met bejaarden of gehandicapten gaan wandelen of winkelen, voorlezen voor zieke kinderen in het ziekenhuis en meer van dat soort baantjes waar het 'echte' personeel niet aan toe komt.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom slaat het ook nergens op als iemand zegt dat je makkelijk in het plantsoen kunt gaan werken.
Neemt niet weg dat er een heleboel mensen zijn die een uitkering als een soort van salaris zien.
Die het wel goed vinden zo.
En dan heb ik het dus niet over een arbeidsongeschiktheidsverzekering, want zo'n uitkering is iets heel anders. Als je die tegenwoordig nog hebt, dan heb je hem echt heel hard nodig, punt.
Lekker laten gaan joh, dit soort figuren die jouw situatie helemaal niet kennen. Ik zou er geen moeite in steken als ik jou was.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb dus geen bijstandsuitkering. Kan ook niet, want mijn man werkt fulltime.
En ik ben 2 jaar geleden nog 100 % afgekeurd (was mijn 3de herkeuring), verwacht niet dat dat nu ineens zal veranderen. Zelfs niet als de VVD aan de macht komt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
tegen je uitkering!
Je drinkt toch wel voldoende thee, met vriendinnen, hè?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Werken? Wat is dat? Ik baar alleen maar kinderen. En die laat ik dan de hele dag in de tuin spelen om mijn buren de ogen uit te steken. Omdat die wel hard werken. Haha, nou ik lekker niet hoor.
Tuurlijk. Ik laat een nanny komen van al dat gemeenschapsgeld, zodat ik vrij ben om met de buurtjes te kletsen en nog even te shoppen van hetzelfde gemeenschapsgeld. Of ik koop een nieuwe cabrio van de bijzondere bijstand. En daarna nog even op wintersport van het vakantiegeld dat ik krijg. Omdat ik niet kan werken, kan ik natuurlijk nog wel skiën. Het leven is zo mooiquote:Op zondag 23 mei 2010 16:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Je drinkt toch wel voldoende thee, met vriendinnen, hè?
En af en toe op je gemakje de rozen snoeien.
Een goed boek lezen.
Enz.....
Je hebt het als moeder druk genoeg!
Ja dat zien we...quote:Op zondag 23 mei 2010 15:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh, dit soort figuren die jouw situatie helemaal niet kennen. Ik zou er geen moeite in steken als ik jou was.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |