Tsja... Dan had je je optredens maar beter moeten plannen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:57 schreef StefanKollaart het volgende:
AMSTERDAM - Gordon is zó kwaad op zijn X Factor-collega's Stacey, Angela en Eric dat hij zijn chauffeur heeft gestuurd om hun Toppers-kaarten voor vanavond op te halen!
'Ze zijn wat mij betreft niet meer welkom in de Arena', laat het jurylid boos weten. 'Ik had mijn hielen nog niet gelicht of ze hebben alles aangegrepen om mijn act, de BadBoyz, te offeren. Ik vind het een schande!'
BRON: http://www.telegraaf.nl/p(...)n_op__.html?sn=prive
Ik snap 't niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:12 schreef forzaudinese het volgende:
Opening Toppers in Concert 2010: I Gotta Feeling
* forzaudinese
ze maken er altijd een feestje van leuke hitjes lekker met ze alle meezingenquote:
Altijd toch? Kan zij ook anders kijken dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:02 schreef dutchgal het volgende:
wat keek Stacey de hele avond trouwens ongelooflijk chagrijnig!
quote:
Gordon is een droplulquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat een sukkel die Goordon.
Eerst sumera eruit knikkeren, om idiote redenen en nu zelf janken om zijn fagboyz, terwijl die gewoon slecht zijn en terecht weggestemd zijn.
Wel tof dat Stees Gordon gigantisch pwnt door dezelfde reden te noemen als Goordon bij Sumera: "Kelvin was zoo goed"![]()
ik ben het alweer met je eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:44 schreef ranja het volgende:
Overigens wel erg flauw van Gordon. Ten eerste bepaalt niet de jury dat ze in de herkansing kwamen maar het publiek, ten tweede kan hij niet verwachten dat de Bad Boyz een vrijstelling krijgen omdat Gordon er niet bij is. Dus om het dan zo te spelen alsof het tegen hem gericht is...
as alwaysquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk hoe die man zich altijd laat kennen.
Oh ja, hij zal wel met zoiets komen idd.. Dat hij niet komt opdagen, zijn stoel verplaatst of wegloopt ofzoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
as always
Ben benieuwd of hij er volgende week bij zit...
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja, hij zal wel met zoiets komen idd.. Dat hij niet komt opdagen, zijn stoel verplaatst of wegloopt ofzo
Gordon is gewoon een jankerdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ongetwijfeld
Wat dat betreft is het wel een droeftoeter.
4Grantedquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef Maartel het volgende:
Ook zo leuk voor Fierce en... (andere groepje alweer vergeten) dat ie 't daar allemaal wel best vond
Ik vind dat wel leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ongetwijfeld
Wat dat betreft is het wel een droeftoeter.
O ja, zo is hij ook wel weer. Beetje loos dreigen kan hij als geen ander.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
as always
Ben benieuwd of hij er volgende week bij zit...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:53 schreef _Joy_ het volgende:
Stacey heeft een topweekend:
- BadBoyz naar huis gestuurd
- Ze hoeft niet naar de toppers
quote:
Hij hoopt dat ze zich gaan verontschuldigen ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 13:28 schreef Maartel het volgende:
"Ik ben er vrijdag gewoon bij. Mits er nog verdere ontwikkelingen zijn.."
Mits = tenzij?
Dus als er geen ontwikkelingen zijn is hij er niet bijquote:Ik ben er vrijdag gewoon bij. Mits er nog verdere ontwikkelingen zijn..."
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dus als er geen ontwikkelingen zijn is hij er niet bij
Of hij (of de Telegraaf) gebruikt het woord mits verkeerd.
De Telegraaf moet zoiets dan gewoon aanpassen. Fout bij Telegraaf.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dus als er geen ontwikkelingen zijn is hij er niet bij
Of hij (of de Telegraaf) gebruikt het woord mits verkeerd.
Ah oke.. vage planning om finale bewust tegenover Songfestival te zetten dan...quote:Op zondag 23 mei 2010 13:56 schreef ranja het volgende:
Vrijdag halve finale met 4, zaterdag finale met 3.
Ik hoor net dat de finale met 2 kandidaten is en dat er in de halve finale 2 afvallers zullen zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 13:56 schreef ranja het volgende:
Vrijdag halve finale met 4, zaterdag finale met 3.
en die klaagt dan over de uitstraling van Sumeraquote:Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef ClearGreen het volgende:
Haha, wat een ongelofelijk slechte verliezer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |