Nou, dat is iets om trots op te zijn zeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze zeggen dat ik op hem lijk.
Penisbaard noemt me zelfs de Nederlandse Justin Bieber!
Heb jij ook een bloempotkapsel dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Kom op zeg, 1min lang janken en dan ook nog uitgebreid gaan zeiken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:49 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat een klote jong met bloempotkapsel is het toch, het is zelfs al nieuws wanneer hij door een draaideur gaat. Amerikanen weten niet eens wat dat is volgens mij![]()
Klacht: Justin Bieber
Hij lijkt daar op een meisje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:49 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat een klote jong met bloempotkapsel is het toch, het is zelfs al nieuws wanneer hij door een draaideur gaat. Amerikanen weten niet eens wat dat is volgens mij![]()
Klacht: Justin Bieber
Nee, hij noemde Justin Bieber de Amerikaanse AdvancedPower. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:05 schreef Jahr00n het volgende:
Hij kan tenminste goed zingen, kun je van die zangers van vroeger niet zeggen.
Hij is zo getalenteerd, zonder die vermormingstechnieken is ie nog beter. Kon Mercury nog wat van leren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]met de stemvervormingstechnieken van tegenwoordig wel ja
Ik kan die quote nergens meer terug vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, hij noemde Justin Bieber de Amerikaanse AdvancedPower. Dat is heel wat anders.
Iemand die hem nog wel weet te vinden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kan die quote nergens meer terug vinden.
NEEquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Iemand die hem nog wel weet te vinden?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
Justin BieberDe Amerikaanse AdvancedPower
Ik vind justin bieber niks dus AP moet minstens net zo erg zijn. Oh, ander nieuwtje... Volgens mij is het fok bord gestolen op deze plaats. Kan AP erheen om te kijken of het ook echt zo is? Kwam er laatst langs en toen mistte de straatnaam bord volgens mijquote:
Alleen daar?quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeik maar over Justin Bieber, maar hij neukt nu al meer en met lekkerdere chicks dan ons
Toch niet wat je verwachtte hequote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He, laat hem eens met rust man.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
[..]
[ afbeelding ]
Die is inderdaad gestolen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vind justin bieber niks dus AP moet minstens net zo erg zijn. Oh, ander nieuwtje... Volgens mij is het fok bord gestolen op deze plaats. Kan AP erheen om te kijken of het ook echt zo is? Kwam er laatst langs en toen mistte de straatnaam bord volgens mij
Nee, hij is al een hele tijd weg. En ik ga geen 20 minuten daarvoor reizen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:24 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Snel, maak een foto en open een topic
Alsof je iets beters te doen hebtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, hij is al een hele tijd weg. En ik ga geen 20 minuten daarvoor reizen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeik maar over Justin Bieber, maar hij neukt nu al meer en met lekkerdere chicks mannen dan ons
Maar je bent wel weer een kwaliteitstopic rijkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, hij is al een hele tijd weg. En ik ga geen 20 minuten daarvoor reizen.
Wat je leuk noemt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar je bent wel weer een kwaliteitstopic rijker
En Heerenveen is toch een leuke plaats?
Alsof Wolvega beter isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat je leuk noemt.
Het is een gat.
Hij wil inderdaad niet njeucken voor het huwelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:40 schreef Pinterman het volgende:
Justin Bieber neukt echt geen chicks hoor.
Dat wil niet zeggen dat hij niet nog steeds meer chicks neukt dan veel van de mensen op dit forum, maar Justin Bieber neukt echt geen chicks.
Meezingen met justin Bieberquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:22 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Terechte klacht.
Ik krijg wurgneigingen als ik klasgenootjes hoor meezingen met z'n muziek. Wanna-be
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeik maar over Justin Bieber, maar hij neukt nu al meer en met lekkerdere chicks dan ons
Wie moet dat wijf voorstellen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Meezingen met justin Bieber
[ afbeelding ]
en helaas neukt hij wel chicks.
[ afbeelding ]
Flikker op met je peace teken, verrekte mongol!!![]()
![]()
Dat is inderdaad het hoogst haalbare en dé graadmeterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou dat oudere meisje wel willen roerenquote:
Janken om iemand met bloempotkapsel die je normaal niet ziet staanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zou dat oudere meisje wel willen roeren
Dat oudere meisje? Pussy. Zoek het bij je eigen leeftijd!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zou dat oudere meisje wel willen roeren
Zij mag nog heul niet rijdenquote:
houwe zoquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Floris_Roos het volgende:
Justin Bieber
Maar gelukkig is de volgende overhypte (waar meisjes binnenkort ook op geilen) youtube filkker aanstaande:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/s8pNSIb2bbU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/s8pNSIb2bbU&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Hij wordt nu al door iedereen uitgekotst hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
^ Nou daar ben ik dan!![]()
Overigens denk ik dat Justin Bieber over 2-3 jaar wordt uitgekotst door iedereen. Vergelijking met jumpstyle, anyone?
Faalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Floris_Roos het volgende:
Justin Bieber
Maar gelukkig is de volgende overhypte (waar meisjes binnenkort ook op geilen) youtube filkker aanstaande:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/s8pNSIb2bbU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/s8pNSIb2bbU&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:36 schreef henrydg het volgende:
Wat is nu precies het probleem met Justin biebeR?
Ik vind dat Justin Bieber opzich 'redelijk' zingt , al die bashers zijn jaloers.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:41 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dat 12- tot 17-jarige sletjes hem aanbidden. Dat maakt mensen jaloers.
Oja, en dat zijn zangtalent (ja hij heeft echt talent) verneukt wordt door die Usher ofzo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef Winner_Taco het volgende:
Ja dat jong is echt een homofiel irritant pleurisventje . Die hele houding verdient minstens lijfstraffen
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:32 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Hij wordt nu al door iedereen uitgekotst hoor
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Lijkt op dat wijf van die gozert van Disney, Zac Efron. Zal dit Vanessa Hudgens wel wezen, denk ik.quote:
Droom maar lekker verder.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
No one cares.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vereer mij danquote:Op zondag 23 mei 2010 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Justin Bieber is al oud nieuws voor me, zo 2009, is er geen nieuwe held om te vereren ofzo
Komt omdat jouw kutkop erop staat, als jij nou even fatsoenlijke foto's regelt kunnen we er misschien nog iets van maken.quote:
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAAquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hij is zo getalenteerd, zonder die vermormingstechnieken is ie nog beter. Kon Mercury nog wat van leren.
Donder op, je faalt met paint.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:22 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Komt omdat jouw kutkop erop staat, als jij nou even fatsoenlijke foto's regelt kunnen we er misschien nog iets van maken.
Penisbaard in real life ontmoetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
EEEH JONGE TIS DE ALLER KOELSTE MOEF.quote:
Goh advancedpower is gay je raakt hem bij zijn piemel aanquote:Op zondag 23 mei 2010 11:01 schreef Dropdown het volgende:
[..]
AP houdt van Justin Bieber knuffelen![]()
[ afbeelding ]
Oow ow ow ow jeaaaaquote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
EEEH JONGE TIS DE ALLER KOELSTE MOEF.
* Panzermaus hopt spastisch naar voren
DOE MIJ MAAR NA-NA-NANANANA-NA-NA-NANANA.
[ afbeelding ]
Nou nou nou.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:27 schreef Athlon64x het volgende:
jammer dat zijn kut kop niet vast kwam te zitten tussen die draai deur dan was er een reden voor een feestje
Moet dat nou?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:27 schreef Athlon64x het volgende:
jammer dat zijn kut kop niet vast kwam te zitten tussen die draai deur dan was er een reden voor een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |