Nou, dat is iets om trots op te zijn zeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze zeggen dat ik op hem lijk.
Penisbaard noemt me zelfs de Nederlandse Justin Bieber!
Heb jij ook een bloempotkapsel dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Kom op zeg, 1min lang janken en dan ook nog uitgebreid gaan zeiken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:49 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat een klote jong met bloempotkapsel is het toch, het is zelfs al nieuws wanneer hij door een draaideur gaat. Amerikanen weten niet eens wat dat is volgens mij![]()
Klacht: Justin Bieber
Hij lijkt daar op een meisje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:49 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat een klote jong met bloempotkapsel is het toch, het is zelfs al nieuws wanneer hij door een draaideur gaat. Amerikanen weten niet eens wat dat is volgens mij![]()
Klacht: Justin Bieber
Nee, hij noemde Justin Bieber de Amerikaanse AdvancedPower. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:05 schreef Jahr00n het volgende:
Hij kan tenminste goed zingen, kun je van die zangers van vroeger niet zeggen.
Hij is zo getalenteerd, zonder die vermormingstechnieken is ie nog beter. Kon Mercury nog wat van leren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]met de stemvervormingstechnieken van tegenwoordig wel ja
Ik kan die quote nergens meer terug vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, hij noemde Justin Bieber de Amerikaanse AdvancedPower. Dat is heel wat anders.
Iemand die hem nog wel weet te vinden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kan die quote nergens meer terug vinden.
NEEquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Iemand die hem nog wel weet te vinden?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Iemand die hem nog wel weet te vinden?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
Justin BieberDe Amerikaanse AdvancedPower
Ik vind justin bieber niks dus AP moet minstens net zo erg zijn. Oh, ander nieuwtje... Volgens mij is het fok bord gestolen op deze plaats. Kan AP erheen om te kijken of het ook echt zo is? Kwam er laatst langs en toen mistte de straatnaam bord volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |