Ging nog best snel.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:38 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAA KELVIN NAAR PLAYOFFS
je moet ok nie smsen .. helpt nietquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Dizer het volgende:
Kelvin moet echt door!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed, als hij niet door is, hoef ik niet meer te kijken
Ja, om het hardstquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Kyr het volgende:
Dit gaat leuk worden omdat ze allebei door het zaal gaan rennen
Leuke usernamequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef nattermann het volgende:
Die 2 mennekes moeten weg. Vind ze maar irritant
Tjaquote:
3 zul je bedoelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Kyr het volgende:
Dit gaat leuk worden omdat ze allebei door het zaal gaan rennen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Kelvin eruit nu please, Nederland wil je niet
Ik vind ze ook alles behalve bad. Zo fake, zo kweenie, puberaal, aandachtsgeil.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Dizer het volgende:
Kelvin moet echt door!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed, als hij niet door is, hoef ik niet meer te kijken
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef ClearGreen het volgende:
Kelvin was veel beter vanavond, het zou logisch en terecht zijn als hij doorgaat.
Dquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:42 schreef Dizer het volgende:
Dit is toch fucking goed gezongen
Kut stemmers voor Dony
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef eightone. het volgende:
Alsjeblieft BadBoys eruit vanavond. Ik geef God 8 euro als hij daarvoor kan zorgen.
Ja idd, heb mijn muziek maar aan gezetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef XMarlies het volgende:
Kelvin zal wel gaan, omdat hij er voor de derde keer staat. Ik ben nu op dit forum, want ik heb de tv uitgezet. Dony weer door, wat saai. En dan te bedenken dat het eerste optreden van Kelvin het beste optreden van de avond was. Een optreden van BB hoef ik niet nogmaals te zien en Kelvin doet het vast goed. Ik zie zo wel op dit forum wie er door is.
je bent in de war: zijn tweede optreden was het beste van de avondquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef XMarlies het volgende:
Kelvin zal wel gaan, omdat hij er voor de derde keer staat. Ik ben nu op dit forum, want ik heb de tv uitgezet. Dony weer door, wat saai. En dan te bedenken dat het eerste optreden van Kelvin het beste optreden van de avond was. Een optreden van BB hoef ik niet nogmaals te zien en Kelvin doet het vast goed. Ik zie zo wel op dit forum wie er door is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Kelvin eruit nu please, Nederland wil je niet
Misschien is het wel de bedoeling, daarom zitten ze tegenover Kelvin.quote:
quote:
Daar kwam geen tong in voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dit dat kusje dat je me beloofd had?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:45 schreef Dizer het volgende:
Mijn kat begint te janken en mijn hond begint zielig in een hokje te huilen en ik heb geen eens huisdieren zo slecht dat dit is!!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef Kyr het volgende:
BadBoyz gaat door, dat is nu al duidelijk te zien
Jeses aanstellerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:45 schreef Dizer het volgende:
Mijn kat begint te janken en mijn hond begint zielig in een hokje te huilen en ik heb geen eens huisdieren zo slecht dat dit is!!!
eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef Kyr het volgende:
BadBoyz gaat door, dat is nu al duidelijk te zien
Tocvh weer aangedaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef XMarlies het volgende:
Hoe bedoel je BB zingen zonder enkel gevoel, echt iew
van mijn mama kelvinquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:47 schreef Pixie. het volgende:
toch nog even meekijken
Van mama mogen de BB oprotten
dat is de ma van die wittequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:47 schreef fratsman het volgende:
Is dat de fanclub? Dat mormel wat de hele tijd in beeld komt?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:45 schreef Dizer het volgende:
Je moeder is tof.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:47 schreef Pixie. het volgende:
toch nog even meekijken
Van mama mogen de BB oprotten
noezquote:
En terechtquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:49 schreef Marlalala het volgende:
Hahahahahahaha je ziet gewoon dat Stacey geniet!
Jup.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef catzencut het volgende:
Morgen in de krant:
Nederlandse zanger mishandelt zwangere vrouw
Arme Edsilia
Kom op. Kelvin is 10x muzikaler dan de BadBoyz. Die gasten gaven gewoon een erg mager optreden weg, vooral vocaal.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef Joooo-pi het volgende:
B A D B O Y Z![]()
![]()
\
![]()
EN NU SNEL OPROTTEN MET DIE HOMO'S![]()
quote:
Nja dat gaat nooit gebeuren dus, daar moet hij de meeste stemmen voor krijgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
Kelvin gaat %$^&*^*&(*^*((**^%^$%^#$& nog winnen ook![]()
![]()
Nee, ik gaf 'm 1 weekje hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
Kelvin gaat %$^&*^*&(*^*((**^%^$%^#$& nog winnen ook![]()
![]()
Nederland heeft geen smaak inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Lauuwtje het volgende:
Sorry hoor maar 3x in de herkansing en dan nog door gaan, terwijl Nederland niet op hem stemt?
Jaap wint, Maaike 2e en Dony 3equote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD echt als Kelvin of Dony dadelijk wint
Had je hem wel gebakken, die sok?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Kaat38 het volgende:
Na het tweede optreden van Kelvin kan ik alleen maar zeggen: terecht door!
Heb ondertussen wel een sok moeten opvreten, dony weer door, gadverdegadverdegadver.........
Jammer BB leuk maar zingen is wat anders!
Ik zie het nog gebeuren ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |