Dat komt wel goed, kan ik als de beste.quote:
Ik zou sosé doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, kan ik als de beste.
Volgende week moet ik op audiëntie bij d'r en ik moest een flesje rode wijn meenemen
Flesje?! Toch niet zo'n 250 ml. krenterig flesje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgende week moet ik op audiëntie bij d'r en ik moest een flesje rode wijn meenemen
quote:
Vraag maar aan Fann.quote:
Hij kan het beter aan Soury vragen, die heeft zeker succes met haar sosé, want Fann is alweer een Fann komen brengenquote:
We willen wel streams hè Deiss?? Met geluid natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flesje?! Toch niet zo'n 250 ml. krenterig flesje?
Hey, als ik bij iemand langskom neem ik normaal gesproken gelijk een hele doos meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flesje?! Toch niet zo'n 250 ml. krenterig flesje?
ik zeg doen !quote:
Ja, want Fann kan straks niet meer lullen.quote:
Ik wilde voorstellen dat jij in de heg gaat liggen met een cameraquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
We willen wel streams hè Deiss?? Met geluid natuurlijk.
Die doos is er toch al?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey, als ik bij iemand langskom neem ik normaal gesproken gelijk een hele doos mee
Zo'n 5-liter-doos met een kraantje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey, als ik bij iemand langskom neem ik normaal gesproken gelijk een hele doos mee
Lidlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is een goede Sose?
Heb er geen verstand van
Torres.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is een goede Sose?
Heb er geen verstand van
Godver de godver ... Nee daar gaat mijn toetsenbord. Sjesus hoeveel Sosé heb ze nodig om eindelijk out te gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, want Fann kan straks niet meer lullen.
APK komt toch niet.quote:
Zuipt APK zoveel of heeft zijn doos een stoma?quote:
Dat hoop ik maar, ik vind d'r echt bizar leuk. Serieus, als ik in die ogen van d'r kijk, dan komen er allemaal van die rare kromme zinnen uit mijn mond.quote:
Nee ik kan niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde voorstellen dat jij in de heg gaat liggen met een camera
nietquote:
Daar maak je een goede indruk meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik vind d'r echt bizar leuk. Serieus, als ik in die ogen van d'r kijk, dan komen er allemaal van die rare kromme zinnen uit mijn mond.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maak je een goede indruk mee![]()
Misschien moet je je aandacht even op iets anders richten dan haar ogen
Dr Tettenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maak je een goede indruk mee![]()
Misschien moet je je aandacht even op iets anders richten dan haar ogen
Hier niet hoor, 't gaat best snelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
Fok is langzaam
Ja maar je lult zo dom als je in haar ogen kijkt, zie eerst maar eens een beetje goede indruk te maken.quote:
Had ik al gegoogeld, 43. Ik heb haar ook verteld dat ik het van haar tegen vond vallen dat ze 35 minuten deed over de 5 kilometer. Dat vond ik ergens op internet.quote:
Nou ja, als ze mij vraagt om een fles wijn mee te nemen als ik dat blad terug breng, dan zal ze mij toch hopelijk niet zien als een bezorgdienst van AH maar als iemand waar ze leuk mee kan praten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar je lult zo dom als je in haar ogen kijkt, zie eerst maar eens een beetje goede indruk te maken.
Mooie leeftijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had ik al gegoogeld, 43. Ik heb haar ook verteld dat ik het van haar tegen vond vallen dat ze 35 minuten deed over de 5 kilometer. Dat vond ik ergens op internet.
Echt niet... Das vet man..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, als ze mij vraagt om een fles wijn mee te nemen als ik dat blad terug breng, dan zal ze mij toch hopelijk niet zien als een bezorgdienst van AH maar als iemand waar ze leuk mee kan praten?
Hoop ik toch?
Dat moet je effe uitleggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had ik al gegoogeld, 43. Ik heb haar ook verteld dat ik het van haar tegen vond vallen dat ze 35 minuten deed over de 5 kilometer. Dat vond ik ergens op internet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, als ze mij vraagt om een fles wijn mee te nemen als ik dat blad terug breng, dan zal ze mij toch hopelijk niet zien als een bezorgdienst van AH maar als iemand waar ze leuk mee kan praten?
Hoop ik toch?
Weet ik veel of ze sportief is, ik zie alleen dat ze mooie ogen heeft en ik weet alleen dat ik met 'r wil spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie leeftijd![]()
Is ze sportief? Dan moet je ook aan de bak Teun
Is ze weg?? Kunnen de vette watten uit je oren???quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet... Das vet man..ga er voor !!! Fann heb ik van 4 hoog naar beneden gegooid.
Ik las nergens dat hij paars isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijmegen__.html?p=2,1
das hier 2 min vandaan
Doe nu niet zo lullig tegen mij Coos, ik ben gewoon nieuwsgierig hè (en onzeker)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je effe uitleggen.Ga je d'r helemaal lopen googelen?? Is het niet leuker dat het komt zoals het komt of ben je een controlfreak? Dan wordt het niks hoor Teun dan val je door de mand.
Er is niets mismet een beetje gezonde nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je effe uitleggen.Ga je d'r helemaal lopen googelen?? Is het niet leuker dat het komt zoals het komt of ben je een controlfreak? Dan wordt het niks hoor Teun dan val je door de mand.
Wheheheee dat zat ik ook te denken maar vond het te flauw om te posten.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik veel of ze sportief is, ik zie alleen dat ze mooie ogen heeft en ik weet alleen dat ik met 'r wil spelen![]()
nee ze ligt gewoon in een deuk niks meer mee te beginnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Is ze weg?? Kunnen de vette watten uit je oren???
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Is ze weg?? Kunnen de vette watten uit je oren???
Ik nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Wheheheee dat zat ik ook te denken maar vond het te flauw om te posten.
Pleurt op zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt toch dat ze 5 minuten over 35 km doet
Hoeveel heb je haar gegeven?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
nee ze ligt gewoon in een deuk niks meer mee te beginnen
Wens die Griek straks dan maar prettige wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
nee ze ligt gewoon in een deuk niks meer mee te beginnen
Heeft Soury Fann gegeven??quote:
alleen s9ose viespeukquote:
Das easy...een thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Wens die Griek straks dan maar prettige wedstrijd.
We willen van de week wel effe een foto van haar zien hier Teun, dan zeggen wij wel of het wat voor je is.quote:
Dan was het net andersomquote:
Tuurlijk Coos, jullie stemmen gelden als doorslaggevendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
We willen van de week wel effe een foto van haar zien hier Teun, dan zeggen wij wel of het wat voor je is.
Pas mij een beetje aan aan jou en aan die Schiedammertquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was het net andersom
Btw, je vloekt als een Rotterdammert![]()
Dat lijkt me een goed idee, wij zijn natuurlijk ook wel benieuwd naar haar ogenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
We willen van de week wel effe een foto van haar zien hier Teun, dan zeggen wij wel of het wat voor je is.
Is ze blond?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk Coos, jullie stemmen gelden als doorslaggevend![]()
Heb haar net de deur uit getiktquote:
IK IK IK IK IK IK ....... straks ga je ook nog hysterisch posten!!quote:
HIK danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
IK IK IK IK IK IK ....... straks ga je ook nog hysterisch posten!!
effe chillen nu......quote:
Zag het al weer helemaal voor me.quote:
dadelijk gaat ze hyperventilerenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
effe chillen nu......![]()
adem in....adem uit.....
Fann is super coolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
effe chillen nu......![]()
adem in....adem uit.....
Zo is datquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is super coolMaar ze mot van mijn pjuter af blijven
quote:
Groot gelijk dat je haar eruit heb getraptquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is super coolMaar ze mot van mijn pjuter af blijven
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"quote:
Bedankt, nu snap ik het ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niets, ik heb niet teruggelezen en las, blond en leuk en Soury die als grap dacht dat ze het over haar hadden. (ze is blond en leuk).
Naja ik moest lachen, tot ik snapte dat ze bedoelde dat ze zelf weer typte.
Snap je?
Dan moet je een keuze gaan maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niets, ik heb niet teruggelezen en las, blond en leuk en Soury die als grap dacht dat ze het over haar hadden. (ze is blond en leuk).
Naja ik moest lachen, tot ik snapte dat ze bedoelde dat ze zelf weer typte.
Snap je?
Nah je zit gebakken hoor...die wil neukenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"
Dan zou ik als ik jou was maar met een rotgang gelovig worden en iedere dag een kaarsje branden dat het niet weer windkracht 8 wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar met een rotgang gelovig worden en iedere dag een kaarsje branden dat het niet weer windkracht 8 wordt.
Ik snap hier weer niets vanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Laysa het volgende:
Zo naar bed....maar mn boek is uit...en nu moet ik verder in de koepel![]()
D leest toch niet mee![]()
Ja.. Ik heb die stoere kerel nog steeds niet gezien. Volgende keer loop ik meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat
Heeft die Griek haar weer opgehaald?
Neeheee zoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap hier weer niets van![]()
Maar trusten dan maar
Volgens mij ik wat, wie is die anderequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je een keuze gaan maken.
Of je neemt ze allebei mee
Volgens mij las ik ergens dat Teun niet meer aan neuken doetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah je zit gebakken hoor...die wil neuken
Niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat Teun niet meer aan neuken doet
Volgende week is het vast over Coos. Ik lul veel recht, maar met hetzelfde gemak lul ik binnen tien minuten ook net zoveel weer stuk. Ik schat in dat ik eind volgende week kan posten "'t Was leuk, 't was enerverend, maar 't is finito"quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar met een rotgang gelovig worden en iedere dag een kaarsje branden dat het niet weer windkracht 8 wordt.
Ketjup... Laat lekker lullen Teun. Geniet er van. Niks leuker als verliefd zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ik wat, wie is die andere
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat Teun niet meer aan neuken doet
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Als je erop wil gaan zitten, be my guest
Stille tocht .quote:
Somsquote:
Nâh dan eet je niet zoveel morgen bij de BBQ.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ik heb een soort van bazaltkei in mijn maag
Ik wil die weed ook hebbequote:
Dat was dan ook zo vanavond. Heb bijna niets gehad. De collega's daarentegen hebben echt alles opgevroten en het was lang niet niks. Volgens mij hadden ze twee dagen niet gegetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh dan eet je niet zoveel morgen bij de BBQ.
Geniet er van man !!! Plus het houdt mij van eten af en roken kan er ook wel bij Als NIET !!!. Het zijn vlinders en geen keiquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind 'r geen moer aan hoor, ik heb een soort van bazaltkei in mijn maag
Ja zekers...quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:30 schreef Soury het volgende:
EVEN MIJN TOETSJENBORD VAN fANN'S OP dUTCH ZEtten
Ik fris me niet eens op.. Doe wel mijn bril af voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
solly![]()
ik gaat effe opfrissen
Muis je weet het h'e![]()
ik ben strakkies out![]()
doei
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, Teun gaat slapen, want hij is moe van deze lange dag en van een avond dienend bezig zijn![]()
Ik wens jullie een fijne voortzetting/nacht
Niet écht punkrock, maar volgens mij vind je dit wel gaaf!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gooi er even wat punkrock tegen aan, en heb graag suggesties voor hardere punkrock.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:33 schreef Soury het volgende:
Fann Meissie ... Was een leuke avond. Op naar de spare ribs..
praat niet zo hardquote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen op deze stralende zaterdag. De vogeltjes fluiten hier dat het een lieve lust is, de lucht is strak blauw, het lijkt mij perfect tuin- of strandweer
was even aan het terug lezen, leuk Teunquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was even aan het terug lezen, leuk Teundan vind zij jij ook leuk hoor.
's Avonds een wijf, 's morgens een wijfquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet écht punkrock, maar volgens mij vind je dit wel gaaf!!!
Toffe avond gehad met een belachelijke band die de hele zaal aan het dansen kreeg.![]()
En oe wat is amsterdam mooi!! Tenminste de binnenstad, en oe wat tof is het om weer thuis in Den Haag te zijn. Écht hè!
Was jij het niet die vorige week een eventuele connectie tussen Israël en de PVV afdeed als absurd?quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zekers, en ik ben niet te beroerd om dat terug te nemen.
Vanavond komen vrienden langs, dus ben druk in de weer met opruimen, schoonmaken, wassen, boodschappen en dat soort. Het is ideaal was-droog-weer, trouwensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Piet, wat ga jij doen met dit mooie weer? Ik zit te twijfelen tussen nog even gaan slapen of wat timmeren
Het droogt vermoedelijk onder je vingers weg. Om onverklaarbare reden gebruik ik echter nog steeds de droger. 't Is vermoedelijk een ingesleten patroonquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanavond komen vrienden langs, dus ben druk in de weer met opruimen, schoonmaken, wassen, boodschappen en dat soort. Het is ideaal was-droog-weer, trouwens.
Eerder luiheidquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het droogt vermoedelijk onder je vingers weg. Om onverklaarbare reden gebruik ik echter nog steeds de droger. 't Is vermoedelijk een ingesleten patroon
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
House top 1000 allertijden op Fresh-FM. (80 uur non-stop)
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Middag!
Mijn hangmat lonkt, maar mijn maag ronkt, dus eerst maar eens de rest van de boodschappen doen. Uiteraard zijn we al vroeg naar de markt geweest voor vers fruit, groentes (asperges) en een hele zooi olijfspecialiteiten.
Lang weekend vol zon en luiheid.
Oh, wat doen ze daar?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
Een koninklijke 'we', Dementor!
Ik fietste trouwens langs PS2 en daar lijkt men bezig met een voorjaarsschoonmaak. Of -afbraak, kan ook.
Zou er al een nieuwe klusjesman rondlopen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
Weet ik niet, maar de deuren stonden open, leek alsof er daarachter iets nieuw was getimmerd (of het plafond is naar beneden gekomen), ik zag trapleren staan en een paar fietsen en bromdingen voor de deur en verzon er een schoonmaak bij.
En nu naar Appie voor coke en eieren.
Een doorstartquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
Weet ik niet, maar de deuren stonden open, leek alsof er daarachter iets nieuw was getimmerd (of het plafond is naar beneden gekomen), ik zag trapleren staan en een paar fietsen en bromdingen voor de deur en verzon er een schoonmaak bij.
.
De coke was op. Tenminste, die ik altijd heb: in die kleine kinderblikjes verstopt. Die prikt het beste in je neus. Helaas. Maar het zijn ecologische weken bij Appie en dus ben ik nu heel maatschappelijk verantwoord aan het brunchen.quote:
Van het frisse soort!quote:
Rook ze Teunquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie keer raden wie er belde of de koffie klaar was![]()
![]()
Ik denk dat er in élke partij wel "connecties" zijn. Als inlichtengendienst richt je je uiteraard volop op mogelijkheden om een ingang te krijgen binnen overheden, en het liefst zo hoog mogelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zekers, en ik ben niet te beroerd om dat terug te nemen.
Lief en mooie ogen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
![]()
denk dat jij net zo een diepe indruk heb achter gelaten op haar,als dat jij helemaal hoteldebotel van haar bent, leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
![]()
Ha, leuk nummer.quote:
Hier is het zonniger maar ook windiger dan gister.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, leuk nummer.
Wat is dat trouwens met dat beloofde mooie weer? Hier waait het en de zon schijnt niet. Ook is het niet veel warmer dan de afgelopen dagen. Geen terrasjesweer
Klinkt lekker, ga je? If so, have fun.quote:
Ik heb de lente geproefd, op het terrras, likkend aan elkaars ijsjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:47 schreef Copycat het volgende:
Teun en z'n buuf, sitting in a tree ...
K.I.S.S.I.N.G.
Proef de lente![]()
Terug de mat in.
Ja, volwassenen doen het altijd rustig aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zover zijn we nog niet, we doen het wel rustig aan hè![]()
We zijn tenslotte volwassen
Jullie hebben al samen bodschappen gedaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb de lente geproefd, op het terrras, likkend aan elkaars ijsje, in de A.H, in de auto, in de tuin en op de parkeerplaats
![]()
Vannacht een boswandeling, gewoon omdat het kan en omdat ik het graag wil
Serieuzer dan dit gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben al samen bodschappen gedaan![]()
Wat leuk Teunquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zover zijn we nog niet, we doen het wel rustig aan hè![]()
We zijn tenslotte volwassen
Met zijn blote reet in de duinen liggen. Gok ikquote:
Ja das hard werkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zijn blote reet in de duinen liggen. Gok ik
Pfftt...ben wel gaar. Zit moed te verzamelen om te douchen en eten te maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:36 schreef Leandra het volgende:
En Coos? Red je het nog een beetje na zo'n zware dag?
Ja best wel, nog steeds. De laptop meegenomen op balkon en een paar afleveringen van Soprano's gekeken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja das hard werken![]()
Heb jij een beetje van het mooie weer genoten vandaag?
Kutzon ook!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel, nog steeds. De laptop meegenomen op balkon en een paar afleveringen van Soprano's gekeken.
Todat het niet meer ging (qua zon)..![]()
Tis ook nooit goed he?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef hondjes het volgende:
En de koffers zijn weer gepakt..morgen kom ik naar jullie toe
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:12 schreef hondjes het volgende:
En over 14 dagen laat ik jullie weer alleen..
Ik kom net binnen, die buurvrouw van die overleden hond?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:16 schreef Leandra het volgende:
Avond![]()
Heeft Teun het BBQ-vlees voor de familie al laten aanbranden terwijl hij over de buurvrouw liep te zwijmelen?
Goede reis,,veel plezier..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Gert het volgende:
Zo, paar uurtjes slapen en dan met een vroege vlucht naar..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot volgende week zondag.
geniet en veel plezierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, thereabout ben ik over twee wekenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:33 schreef Anniebab het volgende:
Teun!! Wat ontzettend leuk voor je!!!En Gert veel plezier !! Mallorca
,ben er 4 keer geweest vroeger, super!! ik ben trouwens donderdag bij de Toppers geweest
,Echt, tis te doen, vond t best gezellig, al is t me genre muziek niet.
doe er maar 2, wordt je lekker wakkerquote:Op zondag 23 mei 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen, leuk feestje gehad hier. Veel drank gekregen
![]()
Nu maar ff koffie
is wel heel lekker weertje, zon is al warm in amsterdam dus blijf maar wakkerquote:Op zondag 23 mei 2010 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja veel te vroeg om wakker te worden, maar ja.
Ja witte broek en zwart met wit shirtquote:Op zondag 23 mei 2010 09:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Annie was je ook in het wit, en ja een feestje is het ze maken er echt wat van
oke dus ook het rembrandplein heb je onveilig gemaakt hahah ach is leuk toch zoiets mee te makenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja witte broek en zwart met wit shirt, heb daarvoor een paar uur op terrasje op t Rembrandtsplein gezeten, was ook heeeeel leuk....
Geen flauw idee of ze ook een overleden hond heeft had, maar volgens mij de buurvrouw van het psychologie-blaadje wat Teun spontaan wou lezen en dus mocht lenen... en ze hebben al samen koffie gedronken en boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, die buurvrouw van die overleden hond?
Over leuke feestjes gesprokenquote:Op zondag 23 mei 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen, leuk feestje gehad hier. Veel drank gekregen
![]()
Nu maar ff koffie
Alles staat inmiddels weer binnen hoor. Maar 't was wel een puinhoop, ben een uur bezig geweest om de meuk op te ruimen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Netjes Teun![]()
Van dat niet roken dan, hoe je meubilair weer naar binnenkomt weet ik niet
Ah, kijk, jij bent goed op de hoogtequote:Op zondag 23 mei 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee of ze ook een overleden hond heeft had, maar volgens mij de buurvrouw van het psychologie-blaadje wat Teun spontaan wou lezen en dus mocht lenen... en ze hebben al samen koffie gedronken en boodschappen gedaan![]()
En inmiddels ook een romantische wandeling bij maanlicht....
Dat is ze alweer op wezen halen. Ik wed dat ze het door de koffie die ze toen kreeg alwéér is vergeten, dus...quote:Op zondag 23 mei 2010 13:15 schreef Marrije het volgende:
Maar dat psychologieblaadje ligt nog ongelezen bij Teun thuis neem ik aan
Hoe kunnen mensen nou MK afzeiken?quote:
Ik denk dat het ook meer een knipoog is gezien de kwaliteit van het 'MK' gedeelte in het filmpje.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen nou MK afzeiken?
Een van de beste franchises imho
Het is een laagdrempelige game, maar daarom ook zo leukquote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook meer een knipoog is gezien de kwaliteit van het 'MK' gedeelte in het filmpje.
Het is ook nooit als serieuze racegame neergezet.
En laten we wel wezen, een paar rondjes MK en je hebt het idee dat je eigenlijk weinig fout kan doen (dat gaat vervelen).
Kun je daar nog steeds een uur zoet mee zijn?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is een laagdrempelige game, maar daarom ook zo leuk
Zeker een goed tijdverdrijf (naast FOK! uiteraard)
Jahoor, met gemakquote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je daar nog steeds een uur zoet mee zijn?
Ik moet hem ook nog testen.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jahoor, met gemakSoms úren
Maar momenteel ben ik de nieuwste Super Mario Galaxy aan het spelen (is hier nog niet uit, maar heb hem wel op de preorder gegooid bij nl.bol.com)
Nee, 't was een redelijk woest-wilde nacht waarin het aan niets ontbrak en waarin veel gedeeld is. Zojuist even aan water gezeten voor een evaluatie van een paar uurtjes en tot de conclusie gekomen dat mij een paar hele leuke en enerverende weken te wachten staan maar dat dit geen stand gaat houdenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ze alweer op wezen halen. Ik wed dat ze het door de koffie die ze toen kreeg alwéér is vergeten, dus...
Je weet natuurlijk nooit zeker hoe het zal lopen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, 't was een redelijk woest-wilde nacht waarin het aan niets ontbrak en waarin veel gedeeld is. Zojuist even aan water gezeten voor een evaluatie van een paar uurtjes en tot de conclusie gekomen dat mij een paar hele leuke en enerverende weken te wachten staan maar dat dit geen stand gaat houden
Blijft het bij lust? Ik mag toch hopen dat er meer is.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, 't was een redelijk woest-wilde nacht waarin het aan niets ontbrak en waarin veel gedeeld is. Zojuist even aan water gezeten voor een evaluatie van een paar uurtjes en tot de conclusie gekomen dat mij een paar hele leuke en enerverende weken te wachten staan maar dat dit geen stand gaat houden
Nou, das ook toevallig.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik deze keer de kans ga krijgen om er genoeg van te hebben in het kader van vrijgevochten vrijbuiter zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, das ook toevallig.
We zeiden gister nog: Wedden dat het 'geen stand houdt' omdat ie de vrijgevochten vrijbuiter wil blijven over een week of wat?
Maar je zegt het nu al
Komt op mij meer over als een sloerie.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als dit geen Femme Fatale is, dan weet ik het niet meer![]()
Getrouwde mannen die het met een andere vrouw doen...quote:Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als een sloerie.
Vrouwen die het met getrouwde mannen doen
Zelfde laken een pakquote:Op zondag 23 mei 2010 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Getrouwde mannen die het met een andere vrouw doen...
Nee, ze is absoluut geen sloerie. Het is het type mens dat vooral en veel in d'r gevoel zit en waarbij de ratio wat ontbreekt. Ze is echt een leuk, lief en liefdevol gevoelsmens. Maar vanwege gebrek aan ratio niet of nauwelijks mee om te gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als een sloerie.
Vrouwen die het met getrouwde mannen doen
Mag ik haar dan egocentrisch noemen. Neuken met twee gebonden mensen van wie de partners van niets weten.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ze is absoluut geen sloerie. Het is het type mens dat vooral en veel in d'r gevoel zit en waarbij de ratio wat ontbreekt. Ze is echt een leuk, lief en liefdevol gevoelsmens. Maar vanwege gebrek aan ratio niet of nauwelijks mee om te gaan.
Maar eigenlijk sol je wel met haar...met de vrouw waar je nu betrekkingen mee hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ze is absoluut geen sloerie. Het is het type mens dat vooral en veel in d'r gevoel zit en waarbij de ratio wat ontbreekt. Ze is echt een leuk, lief en liefdevol gevoelsmens. Maar vanwege gebrek aan ratio niet of nauwelijks mee om te gaan.
Dat ligt vooral aan hen die een partner hebben denk ik? Zij hoeft dat toch niet te vertellen?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik haar dan egocentrisch noemen. Neuken met twee gebonden mensen van wie de partners van niets weten.
Nee, ze hoeft inderdaad helemaal niets. Behalve aan haar eigen genot denken ongeacht de prijs voor een ander.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan hen die een partner hebben denk ik? Zij hoeft dat toch niet te vertellen?
Als dat zo klinkt, dan druk ik mij fout uit. Ik vind d'r leuk, lief en geweldig maar tegelijkertijd staan door mijn rationeel denken alle seinen op rood. Die seinen ga ik de komende weken negeren, want ik ben verliefd op haar. Interne strijd mijnerzijds tussen gevoel en verstand.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar eigenlijk sol je wel met haar...met de vrouw waar je nu betrekkingen mee hebt.
Als je nu al weet dat het hem niet gaat worden..
Iedereen maakt zijn eigen keuzes en is daar zelf verantwoordelijk voor. Ook voor de prijs die hij en in dit geval ook een zij betalen. Ik heb de laatste dagen heel veel gehoord over wat er speelt op dit park en het lijkt wel een beetje op die Gooise serie van Linda de Mol hierquote:Op zondag 23 mei 2010 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ze hoeft inderdaad helemaal niets. Behalve aan haar eigen genot denken ongeacht de prijs voor een ander.
Ja, ik zeg ook dat ze er verantwoordelijk voor is maar dan noem jij haar een heerlijk doldwaas gevoelsmensquote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedereen maakt zijn eigen keuzes en is daar zelf verantwoordelijk voor. Ook voor de prijs die hij en in dit geval ook een zij betalen. Ik heb de laatste dagen heel veel gehoord over wat er speelt op dit park en het lijkt wel een beetje op die Gooise serie van Linda de Mol hier![]()
En ik woon er en wist van niets
Je moet 't wel door een roze bril lezen hequote:Op zondag 23 mei 2010 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook dat ze er verantwoordelijk voor is maar dan noem jij haar een heerlijk doldwaas gevoelsmens
Ja, maar zij hoeft toch geen verantwoordelijkheid te nemen voor het feit dat iemand anders zijn of haar partner bedriegt? Zij is in principe vrij om te gaan en te staan waar ze wil en bovendien hartstikke eerlijk, ook in mijn richting, door te zeggen wat ze voelt, wat ze vindt en wat ze doet.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook dat ze er verantwoordelijk voor is maar dan noem jij haar een heerlijk doldwaas gevoelsmens
Nah, ik ben rationeelquote:Op zondag 23 mei 2010 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet 't wel door een roze bril lezen he.
Ik kots op dat soort eerlijkheid. Met twee gebonden mensen en nu nog een derde neuken terwijl je nog getrouwd bent zolang je maar eerlijk bent? Die vlieger gaat voor mij niet op hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zij hoeft toch geen verantwoordelijkheid te nemen voor het feit dat iemand anders zijn of haar partner bedriegt? Zij is in principe vrij om te gaan en te staan waar ze wil en bovendien hartstikke eerlijk, ook in mijn richting, door te zeggen wat ze voelt, wat ze vindt en wat ze doet.
Voor mij gaat hij wel op, omdat ik mij vreemd genoeg kan inleven in haar. Ik zou het ook niet kunnen, maar mensen die leven bij de dag, niet verder kijken dan vandaag, die hebben dit soort dingen wel vaker.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kots op dat soort eerlijkheid. Met twee gebonden mensen en nu nog een derde neuken terwijl je nog getrouwd bent zolang je maar eerlijk bent? Die vlieger gaat voor mij niet op hoor
Hear, hear. Leuk zo'n kamper.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef Disana het volgende:
Ik kots op dat soort eerlijkheid. Met twee gebonden mensen en nu nog een derde neuken terwijl je nog getrouwd bent zolang je maar eerlijk bent? Die vlieger gaat voor mij niet op hoor
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:37 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met mijn oren te klapperen Teun. Ben niet roomser dan de paus maar dit gaat wel heel ver.
Gevoelsmens, ja in d'r kut wrs.
En jij loopt gewoon je pik achterna. SOA FTW.
Ik mag toch aannemen dat ze meerderjarig is, aangezien je zegt dat ze nog is getrouwd? Dan weet ze best wat ze doet. Dat is een keuze, het kleine meisje van plezier uithangen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor mij gaat hij wel op, omdat ik mij vreemd genoeg kan inleven in haar. Ik zou het ook niet kunnen, maar mensen die leven bij de dag, niet verder kijken dan vandaag, die hebben dit soort dingen wel vaker.
oh oh oh wat ben jij toch een rechtschapen mensquote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
hoi ouwe!quote:
Je ziet toch hoe ze doet? Ze neukt met 2 mensen die een relatie hebben. Dat heeft niks met gevoel of ratio te maken maar met fatsoen en eigenwaarde.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niets van bovenstaande. Het gaat mij niet te ver, het is hoe mensen doen en mensen kunnen doen en mensen kunnen zijn. En ja, fysiek gezien loopt een vent z'n pik achterna, maar ik doe het niet op de manier waarop jij bedoelt. Ik vind haar echt, heel echt hartstikke leuk!
Ik koester haar, ik heb haar lief, ze ontroerd mij, we bedrijven de liefde en drinken wijn uit elkaars glas, fles na fles, terwijl het hout vannacht op zat te branden in de buitenkachel. Het is feest, deep down weet je dat het huilen gaat worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze meerderjarig is, aangezien je zegt dat ze nog is getrouwd? Dan weet ze best wat ze doet. Dat is een keuze, het kleine meisje van plezier uithangen.
Nou ja, jouw keuze is ook jouw keuze, maar ik zou er niet overheen willen.
tietuh!!!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe ze doet? Ze neukt met 2 mensen die een relatie hebben. Dat heeft niks met gevoel of ratio te maken maar met fatsoen en eigenwaarde.
Zoek het lekker uit met die dweil.
Jawel, vermoedelijk ben ik wat exhibitionistisch van aard en deel ik graag een stukje van mijn gevoelsleven met derden. De reacties kunnen voorspelbaar zijn, maar soms komt er iets leuks terug van iemand waarvan je het niet zou verwachten.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!
niet te openhartig zijn bij luitjes die constant op zoek zijn om je te tackelenje had beter kunnen schrijven dat ze een vleesboom heeft en dat ze van je houdt.
pietje weer?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, vermoedelijk ben ik wat exhibitionistisch van aard en deel ik graag een stukje van mijn gevoelsleven met derden. De reacties kunnen voorspelbaar zijn, maar soms komt er iets leuks terug van iemand waarvan je het niet zou verwachten.
Hey Teuntje, geniet ervan en als jij er geen moeite mee hebt, boeien danquote:Op zondag 23 mei 2010 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, vermoedelijk ben ik wat exhibitionistisch van aard en deel ik graag een stukje van mijn gevoelsleven met derden. De reacties kunnen voorspelbaar zijn, maar soms komt er iets leuks terug van iemand waarvan je het niet zou verwachten.
kallyuhhh!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Teuntje, geniet ervan en als jij er geen moeite mee hebt, boeien dan
WJquote:
Ja hoi, sorry voor mijn late reactie, ik ga nu bij d'r eten en moest mij even uitkledenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pietje weer?![]()
hoi piet![]()
nog gefeliciteerd met laatst!
was nu gisteren je feestje? hoe was het (mag in drie woorden), geslaagd?
Doe eens niet zo verliefdquote:Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hoi, sorry voor mijn late reactie, ik ga nu bij d'r eten en moest mij even uitkleden
Je kunt het rottige werk alvast maar gedaan hebben![]()
Haar vriendin en zoon zijn er hoorde ik, ik wordt dus geïntroduceerd aan mensen die dicht bij haar staan. Da's toch lief?
check eerst alle kasten en kelders op aanwezigheid van andere respectlozen (je weet nooit wat ze van plan zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pluk de dag, leef het leven!!
Ze belt, het eten staat klaar en of ik mee wil eten.
En terechtquote:Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij gaat de volgende worden waar ik zo over ga schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |