Stem gerust op die club hoor als je een kil klimaat wilt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]. Eng hè. Mensen die iets anders vinden dan jij.
Ach, die klimaatsveranderingshype.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Stem gerust op die club hoor als je een kil klimaat wilt.
Ja, EchtGaaf snapt niet dat mensen verschillend zijn en gaat ervan uit dat iedereen in principe net zo is als hij alleen dat veel mensen dit om de een of andere reden niet door hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Christiaan het volgende:. Eng hè. Mensen die iets anders vinden dan jij.
Ik ga daar ook wel vanuit, al lijkt met name Rutte de boot af te houden. Maar ja, de andere opties zijn VVD+CDA met medewerking van de PVV als coalitiepartner, dan wel middels het geven van gedoogsteun, en VVD+CDA+D66.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef n3z het volgende:
Het wordt nu wel heel spannend en overduidelijk VVD vs. PvdA
Ik denk toch dat er een paars 3 komt
Dat is goed voor het broeikaseffect.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Stem gerust op die club hoor als je een kil klimaat wilt.
Aangezien hij mij quote. Ik geloof er niks van dat het CDA op bijvoorbeeld 20 zetels blijft steken (zoals NIPO nu peilt) die gaan nog wel weer terug richting de 30 zetels en die halen ze over het algemeen niet bij de PvdA vandaan. Dat kost de VVD dus gewoon nog een paar zetels.quote:
En die andere opties bevielen de vorige keer dat ze geprobeerd werden maar heel matigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ga daar ook wel vanuit, al lijkt met name Rutte de boot af te houden. Maar ja, de andere opties zijn VVD+CDA met medewerking van de PVV als coalitiepartner, dan wel middels het geven van gedoogsteun, en VVD+CDA+D66.
Ik denk idd ook dat het CDA nog wel bij gaat trekken ten koste van de VVD, maar hoeveel? Dat is de vraag. Kunnen ook maar 2 of 3 zetels zijn en dat de VVD wel als grootste uit de bus komt. De PvdA en de VVD kunnen ook wel eens precies even groot worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:53 schreef du_ke het volgende:
Aangezien hij mij quote. Ik geloof er niks van dat het CDA op bijvoorbeeld 20 zetels blijft steken (zoals NIPO nu peilt) die gaan nog wel weer terug richting de 30 zetels en die halen ze over het algemeen niet bij de PvdA vandaan. Dat kost de VVD dus gewoon nog een paar zetels.
Dat zou wel geniaal zijn. En volgens mij ook een unicum.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Arcee het volgende:
De PvdA en de VVD kunnen ook wel eens precies even groot worden.
Nou scoort CDA ook wel uitzonderlijk laag in deze peiling. De peiling van peil.nl zette VVD op 37 zetels en CDA op 24 zetels en juist PVV is de partij waar het verschil zit. Het is dus niet zo dat VVD en CDA direct communicerende vaten zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:53 schreef du_ke het volgende:
Aangezien hij mij quote. Ik geloof er niks van dat het CDA op bijvoorbeeld 20 zetels blijft steken (zoals NIPO nu peilt) die gaan nog wel weer terug richting de 30 zetels en die halen ze over het algemeen niet bij de PvdA vandaan. Dat kost de VVD dus gewoon nog een paar zetels.
Liever niet, ik heb liever dat de deur voor Cohen als premier gelijk goed dicht zit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn. En volgens mij ook een unicum.
Jij ziet graag Rutte als premier?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb liever dat de deur voor Cohen als premier gelijk goed dicht zit.
De opties met de PVV zijn nog niet uitgeprobeerd, hé? Maar die zie ik niet echt als levensvatbaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die andere opties bevielen de vorige keer dat ze geprobeerd werden maar heel matig. Dan maakt Paars toch de meeste kans. Gelukkig ook maar die maffe christenen van het CDA mogen wel weer even de oppositiebankjes in
gelijk aantal zetels zou kunnen, maar gelijk aantal stemmen lijkt me wel heeeeeel uitzonderlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn. En volgens mij ook een unicum.
Inderdaad, alsjeblieft niet nog een keer JP als premier.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben die irritante Balkenende en zijn CDA ook echt meer dan zat.
Niet perse. Iemand anders mag het ook doen. Maar Cohen niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
Jij ziet graag Rutte als premier?
Wie had je dan in gedachten? Kroes voelt ook weinig voor een premier-functie. Zat eerlijk gezegd ook niet te wachten op Kroes, maar dat terzijde. Hans Wiegel misschien?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet perse. Iemand anders mag het ook doen. Maar Cohen niet.
Da's net zoiets als denken dat Cruijff ooit echt bondscoach van het Nederlands elftal wordt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie had je dan in gedachten? Kroes voelt ook weinig voor een premier-functie. Zat eerlijk gezegd ook niet te wachten op Kroes, maar dat terzijde. Hans Wiegel misschien?
Als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik in ieder geval voor een jonger iemand kiezen. Kroes, Opstelten en Wiegel vallen dus af. Hoogervorst is een beetje besmet geraakt bij de AFM. Zalms reputatie ligt ook aan diggelen. Winsemius vind ik te links. Ik denk dat ik bij Ben Verwaayen uit kom, hoewel ik geen groot fan ben van tijgers uit het bedrijfsleven in de politiek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
Wie had je dan in gedachten? Kroes voelt ook weinig voor een premier-functie. Zat eerlijk gezegd ook niet te wachten op Kroes, maar dat terzijde. Hans Wiegel misschien?
Haha, heb niks tegen Wiegel maar vind het wel een arrogant balletje. Eentje met kennis van zaken, dat zeker. Maar zou hem niet als premier willen hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's net zoiets als denken dat Cruijff ooit echt bondscoach van het Nederlands elftal wordt.
Ik moet bekennen dat ik aardig op de hoogte van wie zich binnen de VVD beweegt, maar Verwaayen doet bij mij geen belletje rinkelen. Maar waarom per se een jong iemand? Opstelten vind ik niet eens zo´n gekke keus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik in ieder geval voor een jonger iemand kiezen. Kroes, Opstelten en Wiegel vallen dus af. Hoogervorst is een beetje besmet geraakt bij de AFM. Zalms reputatie ligt ook aan diggelen. Winsemius vind ik te links. Ik denk dat ik bij Ben Verwaayen uit kom, hoewel ik geen groot fan ben van tijgers uit het bedrijfsleven in de politiek.
Zou het?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
gelijk aantal zetels zou kunnen, maar gelijk aantal stemmen lijkt me wel heeeeeel uitzonderlijk
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik in ieder geval voor een jonger iemand kiezen. Kroes, Opstelten en Wiegel vallen dus af. Hoogervorst is een beetje besmet geraakt bij de AFM. Zalms reputatie ligt ook aan diggelen. Winsemius vind ik te links. Ik denk dat ik bij Ben Verwaayen uit kom, hoewel ik geen groot fan ben van tijgers uit het bedrijfsleven in de politiek.
Verwaayen is CEO bij British Telecom geweest en is nu CEO van Alcatel, hij heeft meegeschreven aan het verkiezingsprogramma van 2006. Maar ik kan niet beoordelen of hij nu nog politieke interesse heeft en wat hij daar voor op wil geven, dat is dus een lastig punt. Ik zou lekker CEO blijven, maar hij heeft wel meegeschreven aan het verkiezingsprogramma, dus in die zin zou je zeggen dat hij wel politieke ambitie heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet bekennen dat ik aardig op de hoogte van wie zich binnen de VVD beweegt, maar Verwaayen doet bij mij geen belletje rinkelen. Maar waarom per se een jong iemand? Opstelten vind ik niet eens zo´n gekke keus.
Naah, dat lijkt mij zonde, dan kunnen we na een maand al weer naar de stembus waarbij de VVD dan fors verliest. Hij zit trouwens bij Business Class van Harry Mens tegenwoordig.quote:
Is die niet wat "besmet"? Die klapte toch uit de school over een informeel samenzijn van de Kamerleden met Koningin Beatrix?quote:
Je vraagt je af waar ze daar bij de PvdA in vredesnaam mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef DaverzNL het volgende:
Sow.. Cohen wil niet bij NOVA reageren nav de AOW-perikelen bij de PvdA.. gaat lekker daar. Straks nieuwe Barometer waarin de PvdA verliest.
Ze hebben het CPB een klein beetje voorgelogen over hun AOW plannen, zodat ze wat beter scoorden bij de doorberekeningenquote:
Te laat overigens om meegenomen te kunnen zijn in deze peiling. Voor de volgende peiling van Synovate houd ik het op 27 zetels voor de PvdA. Dat gestuntel kan niet onbestraft blijven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
gewoon, wéér gedoe om hun programma
CDA hier dus op een betere (realistischer) hoogte, en nog steeds de VVD ruim aan de leidingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Mike het volgende:
Nieuwe peiling Synovate:
CDA 26
PvdA 30
SP 9
VVD 37
PVV/Wilders 18
GroenLinks 10
ChristenUnie 7
D66 9
SGP 2
Partij voor de Dieren 2
TON/Verdonk 0
Andere Partijen 0
D66 heeft volgens mij vooral last gehad van het Cohen-effect. Maar misschien krijgen ze wat terug door het gedoe bij de PvdA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:29 schreef Morendo het volgende:
Sinds de focus op de economie ligt in plaats van integratie/immigratie is D66 wel keihard ingezakt.
Ja, CDA en VVD zijn geen communicerende vaten blijkt uit deze cijfers, hoewel je dat natuurlijk wel zou verwachten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
CDA hier dus op een betere (realistischer) hoogte, en nog steeds de VVD ruim aan de leiding
Was een geintje. Ik vind het overigens wel een sympathiek iemand.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is die niet wat "besmet"? Die klapte toch uit de school over een informeel samenzijn van de Kamerleden met Koningin Beatrix?
Niks zorgwekkendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Boldface het volgende:
Zorgwekkende ontwikkelingen. VVD en CDA ineens op 63 zetels. Maar gelukkig nog niet genoeg om tot een driepartijencoalitie te komen zonder daarin Wilders te betrekken. Dat VVD+CDA+PVV op 81 staan is zeer verontrustend.
Paars heeft slechts een minimale meerderheid van 76 zetels. Paars + komt op 86.
Ik hou ook wel van geintjes, maar in de politiek vormen de geintjes van Boekestijn explosief materiaal. Ik vind hem geen betrouwbare factor in dat opzicht, en daar wil ik de mogelijke verkiezingsoverwinning van de VVD niet aan blootstellen. Voor je het weet is die namelijk weer verdwenen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Morendo het volgende:
Was een geintje. Ik vind het overigens wel een sympathiek iemand.
Die conclusie kan je niet trekken uit zo'n peiling.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef DaverzNL het volgende:
Interessant toch. Er lopen dus PvdA-ers naar het CDA.
Dat weten we niet, maar dat zegt NOVA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef DaverzNL het volgende:
Dat zal een rol spelen, hoewel de PvdA in vergelijking met vorige peiling drie zetels verliest en die zetels zijn niet naar D66 gegaan. Sterker nog, ze verliezen zelf een zetel. Nee, ik denk dat veel D66 stemmers de afslag rechts hebben genomen en meer vertrouwen hebben in de economische competentie van de VVD.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
D66 heeft volgens mij vooral last gehad van het Cohen-effect.
idd ... voor hetzelfde geldt trekken PvdA'ers naar D66 en D66'ers naar CDA ... (of zoiets)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Die conclusie kan je niet trekken uit zo'n peiling.
Goed: anders gezegd:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef DaverzNL het volgende:
Ik denk dat er ook meer linkse/progressieve twijfelaars zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
idd ... voor hetzelfde geldt trekken PvdA'ers naar D66 en D66'ers naar CDA ... (of zoiets)
Plasterk zou het denk ik moeilijk vinden om contact te maken met 'de man in de straat'.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:42 schreef DaverzNL het volgende:
Als ik die Plasterk zo zie: zou hij niet een ideale lijsttrekker zijn voor de PvdA? Niet te jong, niet te oud, weet dingen altijd goed te formuleren e.d. Ik ben geen PvdA-er maar volgens mij was hij véél geschikter geweest dan Cohen.. maar ja das achteraf praten.
Balkenende zuigt hopelijk de VVD nog een en leeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef Arcee het volgende:
JP is al weer met z'n comeback begonnen.
Maar Rutte houdt stand.
Cohen.
Wow... zeg jij dat echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
PvdA is een verloren zaak. Wat een prutsers zijn het
Je kan nog steeds van partij switchen hoor, ook jij bent van harte welkom bij de VVDquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
PvdA is een verloren zaak. Wat een prutsers zijn het
Ze kunnen ook beiden stijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Balkenende zuigt hopelijk de VVD nog een en leeg.
Dat zou helemaal mooi zijn he.. gewoon CDA-VVD coalitie. Geen PVV-gezeik, heerlijkquote:
Tijd om mijn heil elders te zoekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Balkenende zuigt hopelijk de VVD nog een en leeg.
Maar goed, het land is sociaal failliet. Wat maakt het eigenlijk allemaal nog uit.
Stimmt. Bij Synovate stijgen ze samen met vier (CDA+3, VVD+1) zetels t.o.v. vorige week.quote:
Dat zou idd geweldig zijn, geen zorgen over instabiliteit en een vlotte formatie, maar idd onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:52 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn he.. gewoon CDA-VVD coalitie. Geen PVV-gezeik, heerlijkMaar goed, hun 2 boven de 75 zie ik helaas niet gebeuren.
Is idd zonde maar er kan nog van alles gebeurenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef TNA het volgende:
Ik vind het doodzonde van de kwaliteiten van Cohen dat hij op deze manier zetels verliest (debatten, aanpassingen), maar het is niet meer dan logisch.
Misschien kun je na de verkiezingen wel ergens, Cuba ofzo, politiek asiel aanvragen.quote:
Inderdaad, maar ik zie eerder het CDA weer verder stijgen dan de PvdA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef Michie_ het volgende:
Is idd zonde maar er kan nog van alles gebeuren
Ik vind het zonde dat die draaipartij meteen 20 punten omhoog schoot alleen omdat Cohen er kwam, en ze nu nog steeds aan het draaien zijn...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef TNA het volgende:
Ik vind het doodzonde van de kwaliteiten van Cohen dat hij op deze manier zetels verliest (debatten, aanpassingen), maar het is niet meer dan logisch.
Maar dan krijgen we toch gewoon een Balkenende IV met een andere premierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:52 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn he.. gewoon CDA-VVD coalitie. Geen PVV-gezeik, heerlijkMaar goed, hun 2 boven de 75 zie ik helaas niet gebeuren.
Wat hebben jullie een raar beeld bij een geweldig Nederlandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zou idd geweldig zijn, geen zorgen over instabiliteit en een vlotte formatie, maar idd onwaarschijnlijk.
Balkenende IV was CDA-PvdA-CU, is toch wel wat anders dan VVD-CDA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we toch gewoon een Balkenende IV met een andere premier
Zat meer te denken aan China. Nee, trek wel richting Oostenrijk en distantieer mij dan van de politiek. Misschien dat ik terugkeer als dit land weer bij zinnen is gekomen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien kun je na de verkiezingen wel ergens, Cuba ofzo, politiek asiel aanvragen.
Wat zijn Cohen zijn kwaliteiten dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef TNA het volgende:
interessant. Iemand die deze data heeft?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef TNA het volgende:
Hoe verliepen de peilingen de vorige verkiezingen? Waren er toen de laatste, zeg, drie weken nog grote verschuivingen?
Daarover verschillen de meningen natuurlijk, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat zijn Cohen zijn kwaliteiten dan?
Op de clichés en dooddoeners van 'de boel bij elkaar houden' en 'draagvlak creëren' na?
Er zijn nog maar 2 weken te gaan hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef TNA het volgende:
Hoe verliepen de peilingen de vorige verkiezingen? Waren er toen de laatste, zeg, drie weken nog grote verschuivingen?
Jij denkt wel dat je je 'in der Fremde' nuttig kunt maken? Wat een gewauwel trouwens, de mensen die nooit voor langere tijd in het buitenland zijn geweest dreigen altijd met emigreren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan China. Nee, trek wel richting Oostenrijk en distantieer mij dan van de politiek. Misschien dat ik terugkeer als dit land weer bij zinnen is gekomen.
We hebben geleerd van het CDA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:02 schreef n3z het volgende:
Trouwens, vind het erg triest dat Nederland steeds rechtser wordt. We hebben blijkbaar niets geleerd van de USA.
Dank!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 2 weken te gaan heDe Politieke Barometer grafiek van Wikipedia:
[ afbeelding ]
Laatste 2 weken dus nog wel wat sprongen op en neer van een paar zetels, maar niet schokkend. Ook zaten ze redelijk dicht bij de echte uitslag (de vierkantjes).
Daar gaat mijn droom om Job Cohen als Premier te zienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 2 weken te gaan heDe Politieke Barometer grafiek van Wikipedia:
[ afbeelding ]
Laatste 2 weken dus nog wel wat sprongen op en neer van een paar zetels, maar niet schokkend. Ook zaten ze redelijk dicht bij de echte uitslag (de vierkantjes).
Ooh, dat denk ik wel. Overigens overdrijf ik natuurlijk. Mochten onze politieke leiders echter zo gek zijn om in een kabinet te gaan zitten met de PVV, dan heb ik er toch echt geen zin meer in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij denkt wel dat je je 'in der Fremde' nuttig kunt maken? Wat een gewauwel trouwens, de mensen die nooit voor langere tijd in het buitenland zijn geweest dreigen altijd met emigreren.
VVD en CDA hebben de derde partij straks voor het uitkiezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom om Job Cohen als Premier te zien![]()
Al bestaat er natuurlijk wel een kans dat er een kabinet met wilders komt en we binnen een paar maanden nieuwe verkiezingen krijgen
Geweldig. Dankzij het rechtse gedachtegoed zitten we nu in een crisis, maar de Nederlandse kiezer helpt de daders gewoon weer in het zadel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:02 schreef n3z het volgende:
Trouwens, vind het erg triest dat Nederland steeds rechtser wordt. We hebben blijkbaar niets geleerd van de USA.
Bos lijsttrekker en Cohen premier had veel beter geweest denk ik, ook al was Bos besmet door Balkenende IV.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef Michie_ het volgende:
Daar gaat mijn droom om Job Cohen als Premier te zien![]()
Al bestaat er natuurlijk wel een kans dat er een kabinet met wilders komt en we binnen een paar maanden nieuwe verkiezingen krijgen
Dan krijgen we straks dus een herhaling van Balkenende II (CDA, VVD en de CU).......quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef TNA het volgende:
[..]
VVD en CDA hebben de derde partij straks voor het uitkiezen.
Tja, de Nederlander denkt niet veel verder dan de HRA. Bleek ook al uit wat men het belangrijkste onderwerp vond uit de Stemwijzer (of kieskompas, een van de twee).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldig. Dankzij het rechtse gedachtegoed zitten we nu in een crisis, maar de Nederlandse kiezer helpt de daders gewoon weer in het zadel.
Oke, maar dan slaap je er een nachtje over. En de volgende ochtend ga je met frisse tegenzin weer naar je werk toe, want de hypotheek moet toch betaald worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, dat denk ik wel. Overigens overdrijf ik natuurlijk. Mochten onze politieke leiders echter zo gek zijn om in een kabinet te gaan zitten met de PVV, dan heb ik er toch echt geen zin meer in.
Dat was D66.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Michie_ het volgende:
Dan krijgen we straks dus een herhaling van Balkenende II (CDA, VVD en de CUD66).......
De VVD zou in die USA helemaal aan de linkerkant van de Democratische partij zitten, áls ze al überhaupt niet te links zouden zijn voor de Democraten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:02 schreef n3z het volgende:
Maar waren een aantal prominente VVD's niet voor Mccain tijdens de laatste usa verkiezingen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
De VVD zou in die USA helemaal aan de linkerkant van de Democratische partij zitten, áls ze al überhaupt niet te links zouden zijn voor de Democraten.
Ik ga nooit met tegenzin naar mn werkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, maar dan slaap je er een nachtje over. En de volgende ochtend ga je met frisse tegenzin weer naar je werk toe, want de hypotheek moet toch betaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |