abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:31:18 #251
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81908201
Jammer alleen dat het VVD beleid zeer slecht voor Nederland is. Die 400.000 banen die ze claimen te creeren? Die zijn er pas in 2040. Een geweldige 13.000 banen per jaar. Die zouden er met natuurlijke groei ook wel komen. Eerst gaan we echter de rijken flink rijker maken, de armen nog wat armer, krijgen we door het VVD beleid flinke kans op een extra recessie en een aardige stijging van de werkloosheid. Woehoe.

Ach ja, als Nederland de HRA maar kan houden hè.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:41:49 #252
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_81908471
AMSTERDAM - Wie een kwestie wil voorleggen aan een islamitische rechtbank, kan volgende maand terecht in het centrum van Amsterdam. Debatcentrum De Balie organiseert dan een heuse shariarechtbank.

'Bevoegde shariarechters' zullen op 8 juni een oordeel vellen over zaken die door bezoekers worden aangedragen, kondigt het debatcentrum aan. Daaruit moet blijken of shariarechtbanken iets slechts zijn of 'een plek verdienen naast ons bestaande rechtsstelsel'.
Shariarechtbanken kwamen vorig jaar in het nieuws toen bleek dat in Groot-Brittannië minstens 85 illegale shariarechtbanken telde. Uitspraken zouden vaak in strijd zijn met de Britse wet.

Het nieuws was voor minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) aanleiding om te laten onderzoeken of er in Nederland ook shariarechtbanken waren. Daar werd geen bewijs voor gevonden.

Bron: NOVUM

ps: laten we gewoon lekker verder slapen!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:46:44 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_81908602
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:31 schreef ethiraseth het volgende:
Jammer alleen dat het VVD beleid zeer slecht voor Nederland is. Die 400.000 banen die ze claimen te creeren? Die zijn er pas in 2040. Een geweldige 13.000 banen per jaar. Die zouden er met natuurlijke groei ook wel komen. Eerst gaan we echter de rijken flink rijker maken, de armen nog wat armer, krijgen we door het VVD beleid flinke kans op een extra recessie en een aardige stijging van de werkloosheid. Woehoe.

Ach ja, als Nederland de HRA maar kan houden hè.
Crossposten

Dat is tot 2040 net als alle andere partijen.
pi_81908969
37 + 18 + 26 = 81 zetels voor Centrum-Rechts
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 10:02:33 #255
230491 Zith
pls tip
pi_81909058
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:41 schreef sunny16947 het volgende:
AMSTERDAM - Wie een kwestie wil voorleggen aan een islamitische rechtbank, kan volgende maand terecht in het centrum van Amsterdam. Debatcentrum De Balie organiseert dan een heuse shariarechtbank.

'Bevoegde shariarechters' zullen op 8 juni een oordeel vellen over zaken die door bezoekers worden aangedragen, kondigt het debatcentrum aan. Daaruit moet blijken of shariarechtbanken iets slechts zijn of 'een plek verdienen naast ons bestaande rechtsstelsel'.
Shariarechtbanken kwamen vorig jaar in het nieuws toen bleek dat in Groot-Brittannië minstens 85 illegale shariarechtbanken telde. Uitspraken zouden vaak in strijd zijn met de Britse wet.

Het nieuws was voor minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) aanleiding om te laten onderzoeken of er in Nederland ook shariarechtbanken waren. Daar werd geen bewijs voor gevonden.

Waarom post je dit hier?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81909134
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:41 schreef sunny16947 het volgende:

OH WAT ERG EEN DEBAT OVER DE SHARIA.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:13:43 #257
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81909363
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:59 schreef Amos_ het volgende:
extreem-rechts bedoel je. Wel het beestje bij het juiste naampje noemen hè.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:46 schreef marky het volgende:

[..]

Crossposten

Dat is tot 2040 net als alle andere partijen.
dat zeg ik toch. 13.000 banen per jaar, Woehoe. Waarschijnlijk verlies je er meer dankzij het vvd-beleid.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81909394
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

extreem-rechts bedoel je. Wel het beestje bij het juiste naampje noemen hè.
[..]

dat zeg ik toch. 13.000 banen per jaar, Woehoe. Waarschijnlijk verlies je er meer dankzij het vvd-beleid.
Ja ok, omdat de VVD inderdaad de meest rechtse partij is waar we op kunnen stemmen. Maar het CDA en de PVV trekken het weer naar het midden terug. Vandaar Centrum-rechts.
pi_81909430
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:14 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja ok, omdat de VVD inderdaad de meest rechtse partij is waar we op kunnen stemmen. Maar het CDA en de PVV trekken het weer naar het midden terug. Vandaar Centrum-rechts.
PVV = extreem-rechts

Rutte kan dan wel zeggen dat ze links zijn vanwege hun handjevol standpunten over de economie, hun volslagen moslimhaat trekt die partij weer volledig richting extreem-rechts.
pi_81909508
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:16 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

PVV = extreem-rechts

Rutte kan dan wel zeggen dat ze links zijn vanwege hun handjevol standpunten over de economie, hun volslagen moslimhaat trekt die partij weer volledig richting extreem-rechts.
PVV rechts??

pi_81909512
PVV is alleen links op economisch vlak. Maar voor de rest zijn ze extreem rechts.
pi_81915483
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:19 schreef n3z het volgende:
PVV is alleen links op economisch vlak. Maar voor de rest zijn ze extreem rechts.
Ja, ze zijn juist precies op de verkeerde dingen links en op de verkeerde dingen rechts. Van VVD-CDA-PVV word ik zeker niet enthousiast. Ik hoop dat D66 nog wat gaat stijgen.
pi_81915905
Een rechts kabinet komt steeds dichterbij vrees ik.

Hoewel de PVV met dat AOW breekpunt zichzelf onmogelijk maakt. Een minderheidsregering is het doemscenario wat mij betreft. Als het zonder de PvdA moet doe dan maar. VVD-D66-CDA
pi_81916022
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:19 schreef n3z het volgende:
Voor de rest zijn ze uiterst conservatief. Ze willen alles bij het 'oude' houden. Daarom pleit Wilders zo vaak voor het behoud van de indentiteit van de Nederlandse samenleving in Christelijke-Humanistische-Joodse traditie.

Daar hoe je het niet mee eens te zijn maar zeggen dat PVV exreem-rechts is getuigd vnml. van het feit dat je amper weet wat extreem-rechts inhoudt. Op zo'n moment maakt ik me zorgen voer de staat van onderwijs want schijnbaar heb je flink wat geschiedenis gemist.
pi_81916138
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:42 schreef IHVK het volgende:
Een rechts kabinet komt steeds dichterbij vrees ik.

Hoewel de PVV met dat AOW breekpunt zichzelf onmogelijk maakt. Een minderheidsregering is het doemscenario wat mij betreft. Als het zonder de PvdA moet doe dan maar. VVD-D66-CDA
Volgens mij is het de enige logische werkbare optie. Pechtold zal dan wel zich moeten keren van de gedachten dat er een links-blok zal komen. Ben benieuwd wat hij gaat doen tijdens het debat. als hij verstandig is legt hij het vuur aan de schenen van de linkse partijen.
pi_81916407
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef eltopo2010 het volgende:
Volgens mij is het de enige logische werkbare optie. Pechtold zal dan wel zich moeten keren van de gedachten dat er een links-blok zal komen. Ben benieuwd wat hij gaat doen tijdens het debat. als hij verstandig is legt hij het vuur aan de schenen van de linkse partijen.
Pechtold heeft nooit aan een links blok gedacht, hij heeft juist een voorkeur voor Paars met GroenLinks. Maar vooralsnog heeft alleen VVD-CDA-D66-GL een meerderheid. VVD-CDA-D66 helaas niet en VVD-CDA-GL ook niet. Ik zie overigens weinig in samenwerken met GL, er zijn nog altijd uiterst linkse krachten in die partij aanwezig.
pi_81916488
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef eltopo2010 het volgende:

[..]

Paars is ook werkbaar, als de PvdA weer opkrabbelt. Daar gaat mijn en Pechtholds voorkeur terecht naar uit.
pi_81916605
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Paars is ook werkbaar, als de PvdA weer opkrabbelt. Daar gaat mijn en Pechtholds voorkeur terecht naar uit.
Ging Pechtold niet voor Paars + GL?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 mei 2010 @ 13:02:51 #269
862 Arcee
Look closer
pi_81916695
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pechtold heeft nooit aan een links blok gedacht, hij heeft juist een voorkeur voor Paars met GroenLinks. Maar vooralsnog heeft alleen VVD-CDA-D66-GL een meerderheid. VVD-CDA-D66 helaas niet en VVD-CDA-GL ook niet. Ik zie overigens weinig in samenwerken met GL, er zijn nog altijd uiterst linkse krachten in die partij aanwezig.
Maar Paars heeft wel een meerderheid, ook zonder GL. Of ontkende je dat niet?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81916859
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Denk ook niet dat Rutte op GL zit te wachten
pi_81917041
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Volgens mij was dat meer , in het geval dat het nodig is.
Maar GL is toch een liberale partij tegenwoordig?
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:13:22 #272
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81917080
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:59 schreef Amos_ het volgende:
Gaat lekker inderdaad.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Moderator woensdag 26 mei 2010 @ 13:13:45 #273
236264 crew  capricia
pi_81917095
Het begint erop te lijken dat VVD-CDA-PVV de enige oplossing is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_81917126
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:13 schreef capricia het volgende:
Met het AOW breekpunt van Wilders?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 mei 2010 @ 13:14:59 #275
862 Arcee
Look closer
pi_81917146
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:13 schreef capricia het volgende:
Hoe moeten VVD/CDA er op sociaal/economisch gebied uitkomen met de PVV dan? Alleen de AOW-leeftijd is al een breekpunt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')