Dus de SGP is eigenlijk links en D66 is rechts?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
TS, eigenlijk loopt de links-rechts as van linksboven naar rechtsonder ....
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef IHVK het volgende:
Wat een raar plaatje, de SP is echt niet progressiever dan de PvdA.
Gevestigde politieke partijen hebben soms de neiging nieuwkomers als populistisch te bestempelen. Op hun beurt echter zijn die gevestigde partijen echter ook begonnen als gevolg van stemmen uit "het volk".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:38 schreef Tamashii het volgende:
Wilders is populistisch like hell. Dus links of rechts maakt niet uit, hij lult wel mee want het enige wat hij echt voor onze samenleving wil doen is de blauw/allochtonen/overlast kant.
Grappig. En dus? Ik ben geen gevestigde politieke partij en ik geloof niet dat Wilders een nieuwkomer in de politiek is. Daarnaast is Wilders niet begonnen als gevolg van stemmen 'uit het volk', maar heeft hij eerst 15 jaar bij de VVD gezeten! Kortom, ons kent ons.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Gevestigde politieke partijen hebben soms de neiging nieuwkomers als populistisch te bestempelen. Op hun beurt echter zijn die gevestigde partijen echter ook begonnen als gevolg van stemmen uit "het volk".
(bron:wiki)
Met als verschil dat de SP geld wil uitgeven wat ze niet hebben en de PVV het geld wat ze overhouden als ze alle criminelen en allochtonen gekort hebben. Eigen volk eerst volgens hen.quote:
Ergo: Het geld wat ze niet hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Met als verschil dat de SP geld wil uitgeven wat ze niet hebben en de PVV het geld wat ze overhouden als ze alle criminelen en allochtonen gekort hebben. Eigen volk eerst volgens hen.
Klopt ze willen meer verplegers en agenten maar minder belasting heffen. Hoe gaat dat lukkenquote:
Tja, dan moet je bij Andre Krouwel zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:56 schreef du_ke het volgende:
Tja het is volgens mij een plaatje waar nog niet gek veel van klopt.
Maar wat theoretisch makkelijker beschikbaar gemaakt kan worden dan in de plannen van de de Snaai Partij en de Portemonnee Van De Ander.quote:
Niet, uit onderzoek blijkt al dat het honderden miljoenen kost om het politieniveau op pijl te houden, 10.000 meer agenten op straat is niet te betalen. Maar het klinkt lekker populairquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt ze willen meer verplegers en agenten maar minder belasting heffen. Hoe gaat dat lukken?
Des te meer redenen voor zijn kiezers om te hameren op het vrijmaken van die ¤7 miljard die in asielzoekers en allochtonen wordt gepompt. Kun je een mooi politiekorps van onderhouden, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet, uit onderzoek blijkt al dat het honderden miljoenen kost om het politieniveau op pijl te houden, 10.000 meer agenten op straat is niet te betalen. Maar het klinkt lekker populair
Ja, maar als je die 7 miljard vrijmaakt gaan de allochtonen weg en heb je die politie niet meer nodigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Des te meer redenen voor zijn kiezers om te hameren op het vrijmaken van die ¤7 miljard die in asielzoekers en allochtonen wordt gepompt. Kun je een mooi politiekorps van onderhouden, dacht ik zo.
Da's ook het makkelijke met populisme, het klopt altijd.
Ze hebben echter wel een flinke portie extreemrechts gedachtegoed in hun programma verwerkt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Rechts is de PVV iig niet te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |