Ik heb zwart scherm. Krijg ook losse filmpjes niet aan de praat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Had ook ff buffering, maar nu gaat ie weer als een trein
Heb je wel silverlight?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ik heb zwart scherm. Krijg ook losse filmpjes niet aan de praat.
Bij Opera en IE ook al niet.The hell?
Heb ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ik heb zwart scherm. Krijg ook losse filmpjes niet aan de praat.
Bij Opera en IE ook al niet.The hell?
Ja, kon vorige week prima backstage en optredens bekijken.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
Duw Danielle maar een microfoon inde hand.
Bij de Sing-off kiest de jury hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
BB in de singoff, maar die meisjes van 14 sms'en toch wel, dus die gaan wel door naar de finale zo...
Whatever bedoel je vastquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:51 schreef Kaat38 het volgende:
Wie zijn die ongelooflijk irritante vervelende domme wijven???
Nee, BadBoyz kan ECHT niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Kelvin
Dony en Maaike in de herkansing...Dony
Ik vind je een schat.. maar dat 'Kelvinquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Kelvin
Dony en Maaike in de herkansing...Dony
als ik hier de backstage open gaat de PIII over zijn strot.quote:
Of Maaike, of Jaapquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef miieejj het volgende:
dony en kelvin in de herkansing of de badboyz
En dan tegenover Kelvin... Jeejquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef Orwell het volgende:
Jaap in sing-off..?
20quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Nostalgisch, hoe oud is Kelvin ook weer? 22 of zo.
Maar Kelvin heeft geen decolletequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:53 schreef mootie het volgende:
Kelvin interviewt nu al beter dan die mutsen.
Trek de Badboyz ff meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Als Jaap en BadBoyz tegenover elkaar in de sing-off staan, dan spring ik van de brug
dan spring ik je achternaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Als Jaap en BadBoyz tegenover elkaar in de sing-off staan, dan spring ik van de brug
Ik wil graag die zure kop van Stacey meemaken.quote:
Door de chips heen? Jaquote:
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef miieejj het volgende:
lisa was goed vorig jaar..
ik weet het niet hoor, maar jaap en maaike komen in de buurt
denken dat de badboyz en zo .. dat ze denken wij zijn goed, wij gaan winnen ?
Ik hou van Stacy!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wil graag die zure kop van Stacey meemaken.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Het gaat er weer om spannen straks..... yoeghee....
Ze is een zure snoepdoos, ik mag haar niet. Doet heel stoer, veel te stoer eigenlijk. Beetje over het paard getild postpubertje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik hou van Stacy!zeker nadat ze Eric een bejaarde citruspers noemde
Badboyz - Dony en de andere 3 mogen het uitvechten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:58 schreef miieejj het volgende:
mijn theorie!
dony nu eruitvrijdag kelvin en de badboyz en maaike en jaap in de finale
quote:
Eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is een zure snoepdoos, ik mag haar niet. Doet heel stoer, veel te stoer eigenlijk. Beetje over het paard getild postpubertje.
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:58 schreef miieejj het volgende:
mijn theorie!
dony nu eruitvrijdag kelvin en de badboyz en maaike en jaap in de finale
Niet hierquote:
het ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:01 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of Dony steeds slechter Nederlands gaat spreken.
quote:
quote:
hij faked het...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:01 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of Dony steeds slechter Nederlands gaat spreken.
Dit meen je niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wi ekijkt de tv kantne>> Wie doen ze na
we hebben wel veel gemeenquote:
ik ken het nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit meen je niet.Absolutely Fabulous!
Cola over mijn beeldschermquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
Waarom kon Einstein geen muur bouwen?
Hij had maar ein stein!
datenquote:
Te slecht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
Waarom kon Einstein geen muur bouwen?
Hij had maar ein stein!
Eva mag wel, die andere moet de kleren aanhoudenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef Kyr het volgende:
[..]
De meiden in de backstage. Ze deden hun schoenen uit, maar kleren mogen er ook bij
Jij hebt volgens mij een overvolle agenda aan seriesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan ga ik een keer kijken dan
en ik blijf zeggen dat ik het hier mee eens benquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
..en ik blijf zeggen dat ze hun eigen show moeten krijgen
Je hoeft dan niet te kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik blijf zeggen dat ik het hier mee eens ben
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Nou kom op met die uitslag, ik wil naar bed, heb maar 2,5 uur geslapen afgelopen nacht....
(en nee not for pleasure)
En sommige grappen worden te veel uitgemolken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Sommige stukken in TV kantine zijn echt TE slecht
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij een overvolle agenda aan series
dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
..en ik blijf zeggen dat ze hun eigen show moeten krijgen
op wie?quote:
ja echt kut en ik ben er nog steeds heel erg ziek van, maar ik ga dat even niet op het forum zetten...quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En sommige grappen worden te veel uitgemolken.
quote:
op wie dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
ben je gek
Die gene daar in het publiek
ga maar slapen ik stuur wel een smsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Nou kom op met die uitslag, ik wil naar bed, heb maar 2,5 uur geslapen afgelopen nacht....
(en nee not for pleasure)
wie danquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Poll: Wie gaat eruit?Jaap BadBoyz Maaike Dony Kelvin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik snap niet dat mensen zich er nog over verbazen, elke week weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Karina het volgende:
Ik word echt een beetje moe van dat idiote uitlopen elke keer, ik snap het ook niet, kunnen ze niet plannen bij RTL? Hoe moeilijk kan het zijn.
ja en vooral omdat ze met steeds midner over zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Karina het volgende:
Ik word echt een beetje moe van dat idiote uitlopen elke keer, ik snap het ook niet, kunnen ze niet plannen bij RTL? Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik snap niet dat mensen zich daar aan ergeren, wat is het probleem? Het is LIVE en SENSATIE MENSENquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich er nog over verbazen, elke week weer![]()
quote:
Tuurlijk wel, ze zingen nu toch juist allemaal twee nummers.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en vooral omdat ze met steeds midner over zijnDan kan het gewoon niet uitlopen toch
Leg het me uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich er nog over verbazen, elke week weer![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:bij iTunes missen de nummers van Maaike
Maaike ligt eruitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
bij iTunes missen de nummers van Maaike
IT'S A CONSPIRACY.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:bij iTunes missen de nummers van Maaike
Het waarom weet ik niet, ik weet alleen dát het zo is, elke keer, altijd, immer, al sinds IDO 1.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Leg het me uitWaarschijnlijk willen ze dat mensen nog even lekker sms'en, zodat ze geld kunnen verdienen, een andere reden kan ik echt niet bedenken.
ik verbaas me nergens meer overquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich daar aan ergeren, wat is het probleem? Het is LIVE en SENSATIE MENSEN
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
O kut die trouwsmilie dus niet.
Daarom verbaas ik me er ook zo over, weten ze het nou NOG niet? Ik ga maar eens solliciteren bij RTL, als planner.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het waarom weet ik niet, ik weet alleen dát het zo is, elke keer, altijd, immer, al sinds IDO 1.
Vorige week? Was er iets speciaals dan toenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik verbaas me nergens meer over
en ik ga niets meer zeggen over de show van vorige week
die heeft ook alleen de dans gerepeteerdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:bij iTunes missen de nummers van Maaike
Het is een enig meisje...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
maaike enige meisje
ik kom er nu pas achter
Donyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Dizer het volgende:
Ik denk ook dat het Maaike en Bad Boyz zullen zijn. Dony heeft te veel fans
Inderdaad, Sumera staat boven keelonsteking.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Sumera zou heul geen last van haar stem hebben
nou en meesterquote:
scherp +1quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
die heeft ook alleen de dans gerepeteerd
Picquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
bij iTunes missen de nummers van Maaike
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Sumera komt weer zo arrogant over ...
Inderdaad. De hele tijd gebaartjes en knipoogjes naar de camera. Stelletje slijmjurken dat het zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Wat doen die Badboyzz steeds dom als ze in beeld zijn
Hoezo treurig, dit programma in in principe voor pubers hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef eightone. het volgende:
Alle 14-jarige meisjes die weer 'Boe' roepen, treurig.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Sumera komt weer zo arrogant over ...
macy gray pauze uitslag 2 finalisten optreden bitchfightquote:
Meth.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Wat doen die Badboyzz steeds dom als ze in beeld zijn
Ze vragen toch om iemands mening, en wat Angela al zei: "Ja, boeee. Jullie stemmen hoor, wij niet."quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo treurig, dit programma in in principe voor pubers hoor!
quote:
Zo zijn pubers nou eenmaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ze vragen toch om iemands mening, en wat Angela al zei: "Ja, boeee. Jullie stemmen hoor, wij niet."
Dom boe-geroep om vanalles.
Ja idd.. is het ook voor bedoeld hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo treurig, dit programma in in principe voor pubers hoor!
The Sieneke-effect.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:21 schreef mootie het volgende:
En ze moeten wat aan dat haar van Maaike doen.... arme kind ziet er 10 jaar ouder uit.
ik zat ook eerst verbaasd te kijken, maar de nummers op iTunes zijn de repetities van de kandidaten en aangezien Maaike niet vocaal gerepeteerd heeft..quote:
Hoe ik wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja idd.. is het ook voor bedoeld he![]()
Hoe was jij toen jamai en jim in de finale zate?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |