quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Maartel het volgende:
Maaijke heeft leren pijpen en jaap moet vechten voor zijn noten
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Courtney Love heeft allang zijn as weggesnoven man.
Dat had ie geen eens gezien met zn doorgesnoven kopquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef fratsman het volgende:
Stel je voor; Kurt Cobain 19 jaar geleden met van die StYlooOww-mooiboys er omheen.
lijkt op jaapquote:
precies, en dat is nou een forumquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heet nou een 'mening', die kunnen verschillen
dat snap ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heet nou een 'mening', die kunnen verschillen
Michelle is weer bezig geweestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft de gehele jury gesnoven
dony?quote:
Die is ook het spoor bijsterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef D. het volgende:
Hoe kan iemand die van Kurt/Nirvana houdt dit nou toejuichen?
Stacey
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef Stickertje het volgende:
angela weet niet dat het om deodorant gaat? en het verhaal eracher?
Ze willen gewoon bij het kort en pittigkapsel publiek zitten in de ArenA.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef eightone. het volgende:
Het is wel een keer een andere kant van Jaap. Ik vond het goed. Hij kan niet altijd slome ballads blijven doen.
Die leerde pijpenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef eightone. het volgende:
.. Wát de hell. Hoe kan je nou je tanden breken tijdens dit nummer?
Dat kan nooit goed zijn voor het kind van Edsiliaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef eightone. het volgende:
.. Wát de hell. Hoe kan je nou je tanden breken tijdens dit nummer?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef BVO het volgende:
Kelvin by far de beste vanavond.
Ik aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef fratsman het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar iedere keer als ik die Jaap zie moet ik aan [ afbeelding ] denken.
Eerste nummer zong hij kut, maar het tweede nummer was zo ontzettend veel beter dan wat de rest de hele avond zong.quote:
Daar heeft ie veel van weg idd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef fratsman het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar iedere keer als ik die Jaap zie moet ik aan [ afbeelding ] denken.
BB moeten nu toch echt wieberenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Marlalala het volgende:
Oja, Kelvin was ook goed!
OMG die BB waren écht slecht!
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
Kelvin he... die zou gewoon alleen maar een cd moeten maken en verder niet (herkenbaar) op tv moeten komen met z'n mislukte kop...
Dat is zijn straf, moet hij maar Nirvana niet verkrachtenquote:
amenquote:
Ik las het hardop voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
Kelvin he... die zou gewoon alleen maar een cd moeten maken en verder niet (herkenbaar) op tv moeten komen met z'n mislukte kop...
Wat ik me dan wel weer afvraag is wat de werkelijke reden is achter de breuk van Maaike en d'r vriendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zie nu ook ineens een relatie (visualiseert Jaap backstage op de vlucht voor Maaijke)
Vieze necrofiel dat het isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zijn straf, moet hij maar Nirvana niet verkrachten
Ik wil sienekequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
Goh ze lopen weer uit, wat een verrassing.
Geen Sieneke dus!
Tuurlijk wel, die vliegt even terug uit Oslo voor XFA.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
Goh ze lopen weer uit, wat een verrassing.
Geen Sieneke dus!
Nja heb je gezien hoe hij kijkt als hij zingt?quote:
Ik hoorde het uit betrouwbare bron dus hopen maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |