Er komt volgens mij ook nog een vrij belangrijk toernooi aan volgende maand.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:58 schreef Paul het volgende:
Hebben ze nou maandag weer VI?
Eigenlijk zijn ze wel uitgepraat of gaan ze anderhalf uur over de finale CL praten?
WK korfbal?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Er komt volgens mij ook nog een vrij belangrijk toernooi aan volgende maand.
eensch!!quote:
quote:Robert uit Sleeuwijk
Reden:
Hansie is gewelding! Hij is de enige die die bromsnor in toom kan houden
Wat is daar grappig an?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef LosPollos het volgende:
Het gaat een stuk langzamer nu @ hansiehansie.nl, maar we zitten toch alweer bijna op de 46000.
[..]
Het is niet zozeer grappig, maar eerder een misvatting dat Hansie Derksen "in toom kan houden". Als hij al iets doet dan is het triggeren dat Johan weer lekker los gaat.quote:
Inpakken, strik erom en op een digeridoo de oceaan over.quote:
Iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Alleen ze kwamen niet meer terug op Maradona, Genee liet voor de reclame kort dat filmpje zien en vervolgens niks meer.
Ik vond hem een beetje als een tamme dorpspastoor overkomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:07 schreef marcodej het volgende:
Die Pastoor... Wat een slome, saaie gast.
Zo zie je maar dat de ruzies in VI echt zijn... wat is dit enorm slecht geacteerd van Wilfredquote:
wat een slechte immitatie van Carloquote:
Ik vind het sowieso not dun. Wat was die Alex Pastoor trouwens een dooie, nou ja hij ontdooide wat aan het eind van de aflevering.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
wat een slechte immitatie van Carlo
Ja. Je wilt niet weten wat voor een teksten hij zingt, maar hij heeft idd een band.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:31 schreef Evertjan het volgende:
die van der Doelen is zelf toch ook muzikant?
Hehe zeker wel, maar ga dit wel even tapenquote:
Lees eens iets boven je?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:31 schreef Ibanez16 het volgende:
Vanavond weer![]()
Wie is er te gast. Hoop niet weer zo'n dooddoener
het werkt in Engelandquote:Op maandag 24 mei 2010 20:46 schreef MB23 het volgende:
Dat is geen treurig nieuwsMensen die denken dat de voetbalwet werkt
![]()
Waarom zou het niet werken met levenslange stadionverboden en meldingsplicht tijdens wedstrijdenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:46 schreef MB23 het volgende:
Dat is geen treurig nieuwsMensen die denken dat de voetbalwet werkt
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:04 schreef Adelante het volgende:
Er zijn mensen die verliefd zijn, die gaan geweldig presteren. Johan aan Genee: "jij bent zeker niet meer verliefd?"
het heeft in Engeland zeer goed gewerkt, daar zijn veel problemen verdwenen de afgelopen 15 jaarquote:
Ah, dus als je het niet direct meemaakt gebeurt er niks? Dat is dan ook precies de redenatie die mensen die voor de voetbalwet zijn gebruikenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:49 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Woon je dan in Engeland? Of maak je het daar direct mee dan?
Ja daar zaten de kijkers op te wachten, aldus Johan.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:13 schreef .Luidspreker het volgende:
WTF, moest heel Nederland die stakkers een potje zien voetballen?
Matigquote:Op maandag 24 mei 2010 22:01 schreef LosPollos het volgende:
Zometeen maareens terugkijken. Was het wat?
En ongetwijfeld ook over de zogenaamde voorbeeldige wedstrijdinstelling die hij hem zo aanspreekt in de havenarbeiders uit R'dam-Zuid.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Roberto258 het volgende:
Wouter Bosdie gaat natuurlijk over Kuyt beginnen.
Op vrijdag zijn er al genoeg Ajacieden te gast geweest.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Dacht dat hij een Feyenoorder was
Maar geen die hard, hij denkt: laat toch lekker gaan, komt wel goed joh
Ik bedoel Van der Gijpquote:Op maandag 24 mei 2010 23:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Op vrijdag zijn er al genoeg Ajacieden te gast geweest.
Een Feyenoorder of iemand van een andere club vind ik wel oké.
nou gut gut, kwamen inderdaad erg veel spannende en boeiende teksten uit zn mondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:20 schreef OmeCorn het volgende:
Vond het wel een vrij redelijke uitzending. Oké, lang niet zo goed als met Hansie erbij, maar Pot kon nog wel redelijk meekomen. Hij is niet zo intens door de mediatrainer aangepakt.
http://www.rtl.nl/compone(...)rnational_s4_a37.xmlquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:34 schreef Hamilcar het volgende:
Staat het weer niet online omdat Johan iemand boos heeft gemaakt?
Volkomen terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:49 schreef MB23 het volgende:
Dat KIA toernooi kreeg er aardig van langs ja
Toch is het selectieve verontwaardiging van Derksen. 'Dat zeg ik' gaat ook helemaal nergens over en is totaal oninteressant, maar daar hoor je hem dan weer niet over.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Toch is het selectieve verontwaardiging van Derksen. 'Dat zeg ik' gaat ook helemaal nergens over en is totaal oninteressant, maar daar hoor je hem dan weer niet over.
Bij Knevel en Van den Brink sprak hij het vorige week ook al 4 keer zo uit. Je hoort het ook maar 100 keer per week op de radio of tv uitgesproken worden en hij presteert het dan weer om er Al Kwaida van te maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef heiden6 het volgende:
Al Kwaida.Toen JD dat zei schoot ik echt in de lach. Bijna net zo hilarisch als 'een speler van buiten de eu'.
En hij zou die manier van uitspreken ook met een stalen gezicht verdedigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:02 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Bij Knevel en Van den Brink sprak hij het vorige week ook al 4 keer zo uit. Je hoort het ook maar 100 keer per week op de radio of tv uitgesproken worden en hij presteert het dan weer om er Al Kwaida van te maken.
Amaj, aan het begin van de uitzending van gister? Dat heb ik helemaal gemist, zit nu terug te kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:04 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso moest ik al lachen aan het begin van de uitzending. Genee begint ff over de SGP en Johan begint meteen 5 minuten te preken. Ik heb een oom die dat ook doet, over elk willekeurig onderwerp uitgebreid op de meest zelfingenomen toon uit de doeken doen hoe de vork in de steel zit.
De uitzending met Alex Pastoor, volgens mij van afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Amaj, aan het begin van de uitzending van gister? Dat heb ik helemaal gemist, zit nu terug te kijken
Dat heeft hij ook lopen afkrakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Toch is het selectieve verontwaardiging van Derksen. 'Dat zeg ik' gaat ook helemaal nergens over en is totaal oninteressant, maar daar hoor je hem dan weer niet over.
Of Heraaaaaaacles Heeeeeeeeracles. Waarna Genee in een geweldig lachen uitbarst.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef heiden6 het volgende:
Al Kwaida.Toen JD dat zei schoot ik echt in de lach. Bijna net zo hilarisch als 'een speler van buiten de eu'.
Thanksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De uitzending met Alex Pastoor, volgens mij van afgelopen vrijdag.
Ik vond het wel leuk. Niet dat die Pastoor nou echt veel spannends te melden heeft of de sfeer erin brengt, maar verder was het gewoon ouderwets slap gelul, flauwe grappen en bot commentaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Thanks![]()
Is die het terugkijken waard?
"Als ik er zelf maar lol om heb."quote:
Saai dusquote:Voetbal International op tv heeft vanavond Frans Timmermans te gast in de studio. Tot de val van het kabinet Balkenende IV was Timmermans staatssecretaris van Europese Zaken. Hij geldt als verwoed voetballiefhebber, is supporter van Roda JC, maar tevens van AS Roma, omdat Timmermans als tiener enige jaren in de Italiaanse hoofdstad woonde waar zijn vader werkte voor de Nederlandse ambassade.
Frans Timmermans komt vanavond bij Voetbal International onder meer aan het woord over de 6 + 5 regeling, zijn ontmoetingen met UEFA-voorzitter Michel Platini, het Nederlands elftal, het WK en de verkiezingen, die beide voor de deur staan.
Bron: vi.nl
ja volgens mij heeft Johan een poster van die knakker boven zn bed hangen....die vent is 2 jaar terug ook al eens geweest als ik me niet vergis.quote:
ja maar johan heeft die vent hoog zitten dus de kans dat er iets spectaculairs gebeurt is nihil...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:55 schreef Friesz het volgende:
Kan wel leuk worden hoor. Wordt weer eens tijd dat er weer eens wat gebeurt. Meestal bij die saaie gasten gebeuren de verrassendste dingen. Zoals Bert van Marwijk, Fons de Poel (ofzo) en John de Mol.
Johan is natuurlijk wel VVD-er, wie weet op dat punt een beetje vuurwerk. Ik ben eigenlijk wel blij met deze gast, ik verwacht zeker een discussie op niveau.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja maar johan heeft die vent hoog zitten dus de kans dat er iets spectaculairs gebeurt is nihil...
Riet Aerts uit Lienden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog inspiratie voor een naam+woonplaats om een vraag in te sturen?
John Marston uit Armadilloquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
Precies dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Johan is natuurlijk wel VVD-er, wie weet op dat punt een beetje vuurwerk. Ik ben eigenlijk wel blij met deze gast, ik verwacht zeker een discussie op niveau.
bij gebrek aan onderwerpen? Wilfred is de PvdA nog ff aan het onderuit zagenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef Drassss het volgende:
Politiek international
Ach die 25 supporters.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:07 schreef Omnifacer het volgende:
Die kan een baksteen of een kogelbrief verwachten van MVV-fans obv
"no one loves us, but we don't care"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef Omnifacer het volgende:
Hij is toch redelijk ingevoerd hoor, Timmermans. Enthousiaste spreker ook.
Aan de andere kant: misschien was dat wel een eis van die man. Zo van: anders kom ik niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
Ze moeten het wel bij het voetbal houden en niet iedere vrijdag een half uur over het onderwerp gaan praten waar de gast mee te maken heeft. Als we iets van politiek willen zien hebben we zat keuzes voor andere programma's op dit moment.
ik vind dat juist leuk, tenminste een beetje afwisseling en vind het bij sommige gasten best interessant om wat achtergrondinformatie te krijgen over het vakgebied waar ze werkzaam in zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
Ze moeten het wel bij het voetbal houden en niet iedere vrijdag een half uur over het onderwerp gaan praten waar de gast mee te maken heeft. Als we iets van politiek willen zien hebben we zat keuzes voor andere programma's op dit moment.
Doe nou niet net alsof dit programma over voetbal gaatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
Het schijnt dat hij ook wel eens met Hansie Kraay belt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef tha_one het volgende:
Wel was Timmermans een beetje teveel aan het opscheppen over het feit dat hij wel eens met Blatter/Plattini gesproken heeft.
Dat laatstequote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:06 schreef HaagsPietje het volgende:
wat zeiden ze trouwens nou over hansiehansie....johan had t erover dat ie nu bij een ander programma aan het analyseren was ofzo en werd ie conculega genoemd.....of bedoelen ze gewoon sbs oranje uitzendingen?!
Lijkt me een leuke gast. Niet iemand die gehinderd wordt door 'mediatrainingen'.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:08 schreef MB23 het volgende:
Patrick Pothuizen maar even uitnodigen, gewoon anderhalf uur met René over vroeger lullen. Wilfred en Johan krijgen een avondje vrij.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)er-en-sigaretten.htm
Echt, wat een drol is die gozerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:58 schreef Morendo het volgende:
Was Iwan van Duren stoned tijdens het telefoongesprek?
als iedereen hier nou een mailtje naar vi stuurt daarover dan is de kans groot dat ie er over 2 weken ofzo ook zitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:08 schreef MB23 het volgende:
Patrick Pothuizen maar even uitnodigen, gewoon anderhalf uur met René over vroeger lullen. Wilfred en Johan krijgen een avondje vrij.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)er-en-sigaretten.htm
Daan Rolvanger uit Schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
het is inderdaad veel minder leuk. 80% van al het cabaret en de sjeu dat het programma zo speciaal maakt(e) is samen met Hansie verdwenen! Net als zijn voetbalinzicht overigens...quote:Op zondag 30 mei 2010 02:40 schreef bascross het volgende:
Ja, zonder Hansie is het saaier. Ik mis hem.
whehehe....quote:Op zondag 30 mei 2010 05:10 schreef DrDentz het volgende:
Ja, er mist iets. Zo hoort het gewoon:
[ afbeelding ]
De Grote Vier
Gé Niquologuequote:Op zondag 30 mei 2010 02:30 schreef blonchi het volgende:
[..]
Daan Rolvanger uit Schubbekutteveen.
.....
Ik zit gewoon te grinniken achter mijn computer.quote:
ja vraag ik me ook afquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wanneer begint VIOranje?
Dat is volgens mij ook echt een dekhengst, ook al heeftie een knappe Iraanse vrouw.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
Genee heeft de chicks alweer gevonden.
Dat is toch zijn tweede vrouw?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook echt een dekhengst, ook al heeftie een knappe Iraanse vrouw.
Tweede, ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch zijn tweede vrouw?
Iemand pics trouwens?
taco kan beter zijn stukkies schrijven, op de tv is het een drama met zijn rotstem en weinig spontane voorkomenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:39 schreef Albertoooo het volgende:
Deze week Taco aan tafel.
Ik verheug me al op de uitzending dat Tom Knipping er komt zitten om gezellig mee te babbelen
Nu nog een beetje lachen en ze is perfect.quote:
Dat was Iwan, onze kraker en activist.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop dat die frikandel straks weer wordt gebeld, kom ff niet op zijn naam, maar hij kreeg een keiharde sneer van Johan vorige vrijdag
Iwan van Duuren dacht ik?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop dat die frikandel straks weer wordt gebeld, kom ff niet op zijn naam, maar hij kreeg een keiharde sneer van Johan vorige vrijdag
Ze lachttequote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nu nog een beetje lachen en ze is perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |