ja maar johan heeft die vent hoog zitten dus de kans dat er iets spectaculairs gebeurt is nihil...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:55 schreef Friesz het volgende:
Kan wel leuk worden hoor. Wordt weer eens tijd dat er weer eens wat gebeurt. Meestal bij die saaie gasten gebeuren de verrassendste dingen. Zoals Bert van Marwijk, Fons de Poel (ofzo) en John de Mol.
Johan is natuurlijk wel VVD-er, wie weet op dat punt een beetje vuurwerk. Ik ben eigenlijk wel blij met deze gast, ik verwacht zeker een discussie op niveau.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja maar johan heeft die vent hoog zitten dus de kans dat er iets spectaculairs gebeurt is nihil...
Riet Aerts uit Lienden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog inspiratie voor een naam+woonplaats om een vraag in te sturen?
John Marston uit Armadilloquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog inspiratie voor een naam+woonplaats om een vraag in te sturen?
Precies dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Johan is natuurlijk wel VVD-er, wie weet op dat punt een beetje vuurwerk. Ik ben eigenlijk wel blij met deze gast, ik verwacht zeker een discussie op niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |