Ik zit gewoon te grinniken achter mijn computer.quote:
ja vraag ik me ook afquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wanneer begint VIOranje?
Dat is volgens mij ook echt een dekhengst, ook al heeftie een knappe Iraanse vrouw.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
Genee heeft de chicks alweer gevonden.
Dat is toch zijn tweede vrouw?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook echt een dekhengst, ook al heeftie een knappe Iraanse vrouw.
Tweede, ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch zijn tweede vrouw?
Iemand pics trouwens?
taco kan beter zijn stukkies schrijven, op de tv is het een drama met zijn rotstem en weinig spontane voorkomenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:39 schreef Albertoooo het volgende:
Deze week Taco aan tafel.
Ik verheug me al op de uitzending dat Tom Knipping er komt zitten om gezellig mee te babbelen
Nu nog een beetje lachen en ze is perfect.quote:
Dat was Iwan, onze kraker en activist.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop dat die frikandel straks weer wordt gebeld, kom ff niet op zijn naam, maar hij kreeg een keiharde sneer van Johan vorige vrijdag
Iwan van Duuren dacht ik?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop dat die frikandel straks weer wordt gebeld, kom ff niet op zijn naam, maar hij kreeg een keiharde sneer van Johan vorige vrijdag
Ze lachttequote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nu nog een beetje lachen en ze is perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |