Kijk, dat is nou een fijne fipo!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En tieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
d'r staat een pallet klaar.. Maar dat lijkt me nou ook niet spectaculair om uit 't raam te gooienquote:
Dat is niet echt spectaculair neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
d'r staat een pallet klaar.. Maar dat lijkt me nou ook niet spectaculair om uit 't raam te gooienDie breken niet zo heel snel..
quote:
quote:
quote:
Cohen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cohen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag ook nog gehoord bij Schiffers.fmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:40 schreef alors het volgende:
Roxstraks ook nog een keer bij Der Rudy
Dan slinger ik Journey maar aan
Heb jij dan ook de koebel-reclame in z'n geheel? Daar zit bij mij een knip in omdat ik de overgang naar het volgende daarin heb zitten...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef gerbenp het volgende:
Ik zet m'n recorder nu uit, sandstorm mix heb ik alleen nodig om te uppen iig..
Ik ben het geheime woord al aan het uploaden en zit nu te wachten of ze nog een uit het raam gaan doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef gerbenp het volgende:
Ik zet m'n recorder nu uit, sandstorm mix heb ik alleen nodig om te uppen iig..
Dagblad De Pers had gisteren vijf veelbelovende zangeressen uit Europa uitgekozen.quote:
Elly Gouldingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
De vijfde hoef ik niet meer te introduceren.
koebel heb ik wel jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij dan ook de koebel-reclame in z'n geheel? Daar zit bij mij een knip in omdat ik de overgang naar het volgende daarin heb zitten...
Viel me een beetje tegenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:51 schreef Captain_Slow het volgende:
Een Dell, dat gaat ver uit elkaar flikkeren
eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:51 schreef Civilian het volgende:
Ze moeten die SMS balk eens uit het scherm halen tijdens uit het raam
Rox is niet Nederlandsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dagblad De Pers had gisteren vijf veelbelovende zangeressen uit Europa uitgekozen.
Rox, Roos (Nederland), Neeka (België) en Elin (Zweden).
De vijfde hoef ik niet meer te introduceren.
Of gewoon GEEN smsbalk, nog beter zelfsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:51 schreef Civilian het volgende:
Ze moeten die SMS balk eens uit het scherm halen tijdens uit het raam
Of dat inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Of gewoon GEEN smsbalk, nog beter zelfs
quote:
quote:
Ik legde de link met Uit Het Raam van net, denk dat ik de enige ben die dat zietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja zeg dat wel. Dat die gedraaid wordt buiten Sense of Dance schept wel wat verbazing
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
w00t !Hurts – Better Than Love
. Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dit atm de favo track is van....... Roel! hij weet het alleen zelf nog niet
.
Haha Roelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze moeten eerst die potentiële hits uit 1836 nog wegwerken.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze moeten eerst die potentiële hits uit 1836 nog wegwerken.
Ik denk dat het gaat spannen tussen Edith Piaf, Josephine Baker en Billie Holiday...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Volgende week MH: Het Wilhelmus in de remix...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat spannen tussen Edith Piaf, Josephine Baker en Billie Holiday...
En dan is Filips van Marnix van Sint-Aldegonde zeker een hele dag te gast in de studio?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Volgende week MH: Het Wilhelmus in de remix...
Dan heb ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook nog wel een paar.
Bekijk deze YouTube-video
Edithquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat spannen tussen Edith Piaf, Josephine Baker en Billie Holiday...
Dan volg je te weinig mensen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik zie nu op mijn Twitter alleen maar Youtube video's langskomen
Die is toch hartstikke nieuw? Ik heb hem nooit gehoordquote:
Dat is ook de enige reden volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die is toch hartstikke nieuw? Ik heb hem nooit gehoord![]()
Ah, nu hoor ik de echte rede "Volgende week op PP"
Triest idd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef borisz het volgende:
Oh Pinkpop, waar we vroeger drie dagen lang live verslag kregen moeten we het nu doen met een paar nummertjes
Dat valt met 1970 following ook reuzemeequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
97, maar ik heb geen zin dat er iedere minuut weer 200 tweets zijn
Ach, popcorn will do the trickquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef Timo20 het volgende:
Nou wordt `t toch echt gigantisch tijd voor een pallet chips. Begin honger te krijgen van dat bier
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
diane beekman wordt nu gepersifleerd in de tv kantine
ja gigantischquote:
dan gooi ik er ook nog een schepje boven opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan is Filips van Marnix van Sint-Aldegonde zeker een hele dag te gast in de studio?
quote:A STUDENT has been saved from a vicious assault - not by the boys in blue but the men in black.
Ninjas scared off three thugs who had the misfortune to attack the 27-year-old medical student outside their warrior school.
The German exchange student had been targeted by the men while he was riding the late-night train home, The Sydney Morning Herald reported.
They demanded he give them his wallet but when he refused and got off the train, they followed.
They pounced as he made his way through a dark alley in Sydney's west.
They grabbed his phone and iPod and kicked him while he lay on the ground.
However, the men were spotted by a member of a nearby dojo.
Nathan Smith told his sensei and the rest of the students at Ninja Senshi Ryu and they rushed out to confront the thugs - all dressed in traditional black ninja garb.
On seeing the ninjas, the men fled, only to be later arrested by police.
"You should have seen their faces when they saw us in ninja gear coming towards them," the school's sensei, Kaylan Soto, told the Herald.
They also failed to notice a ninja, Nathan Smith, standing in the shadows outside the dojo. Mr Smith immediately alerted his sensei, or teacher.
Another ninja, Steve Ashley, said: "It was probably the worst place in Sydney where they could have taken him."
Dat wordt geweldig op Pinkpopquote:
Dat gaat heel heftig worden volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat wordt geweldig op Pinkpop![]()
![]()
![]()
hoop dat ze in de tent staan
Trustenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee gaat voor de verandering maar is "vroeg" slapen.
Truste mensen!
Geweldige plaatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee gaat voor de verandering maar is "vroeg" slapen.
Truste mensen!
Wat een leegloopquote:
idd, watjesquote:
Aww nastyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRRik heb mijn gezicht verbrand. Dacht in eerste instantie aan de zon, maar ben niet lang buiten geweest.
Nu weet ik het weer, vanmorgen gelast en met hechten geen lashelm gebruikt.
Die ga ik vanaf nu dus altijd gebruiken
Zal morgen wel lekker aanvoelen.
Nu ga ik echt slapen, truste mensen
ze delen elkaars groupies ook volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
ik vind dit echt een slecht kopie van Destine
dagelijkse kost voor de 3fmdj's, beetje hypocrietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
ze delen elkaars groupies ook volgens mij
Ja kut! draai dan eens wat nieuwe Paolo, het is prima verstaanbaar hoor. Echt altijd weer zeiken over dat Schotse accent terwijl hij één keer stoned op Pinkpop zo heeft gezongen![]()
![]()
bij sommige artiesten vertellen echt alle dj's hetzelfde verhaaltjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dagelijkse kost voor de 3fmdj's, beetje hypocriet
herkenbaar ja, of hoe Paul Rabbering The Fray - How to save a life heeft "ontdekt"quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
bij sommige artiesten vertellen echt alle dj's hetzelfde verhaaltjeBij Fleetwood Mac gaat het er alitjd over dat ze ruzie hadden, en zo zijn er nog wel meer
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe scherp! En dat op dit tijdstip!
Ik ga ook
quote:
goed te begrijpenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:53 schreef alors het volgende:
[..]er is nog live muziek, ik was even gaan spotifyen omdat ik Sia nu wel gehoord heb
![]()
Hij valt zelfs van z'n krat
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Roger Glover – Love Is All
A Silent Express – Will I Be Around
Rox – My Baby Left Me
Lucky Fonz III – Ik Heb Een Meisje
Wolfmother – Woman
The National – Bloodbuzz Ohio
Simian Mobile Disco – Hustler
LCD Soundsystem – Drunk Girls
Live Request
Adam Brat ft The Dazzled Kid – Twist Your Nipples
The Killers – Mr Brightside
Nee joh! die plaat is echt grappigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:01 schreef borisz het volgende:
LFIII is dan weer jammer.
Sirolf !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:34 schreef Pino112 het volgende:
Ergens een filmpje van de Zandstorm van afgelopen avond?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]! serieus?? vond `t geweldig. Heb echt in een deuk gelegen.
Veel leuker dan met iemand anders. En tof dat er geen gast was![]()
QFT !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:42 schreef Sirolf het volgende:
Bij sommige singles is het jammer dat de clip niet te zien is op de radio. Dit is er eentje in die categorie.
die java chat wordt met de nieuwste java niet als veilig gezien, maat chaosje kan er geen afscheid van nemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:18 schreef Sirolf het volgende:
Giel komt niet op de chat via Lichtsnel.nl, dus gaat 'ie maar via chat.3fmfan.nl
Maarja, dat krijg je met een brakke site natuurlijk.
http://www.gerardekdom.nl(...)+11+van+21+Mei+2010/ kijk eens hierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit nummer is wel relaxed. Weet iemand welk nummer het is?
Tjeerd had beter meer energie kunnen steken in Voicst dan in deze shit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:53 schreef Sirolf het volgende:
Adam Brat Ft Dazzled Kid - Twist Your Nipples
Best een gave track, maar wel eentje met een erg maffe clip.
* Ofyles2 niets moet hebben van Java. Dat lijkt inmiddels de standaard geworden...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die java chat wordt met de nieuwste java niet als veilig gezien, maat chaosje kan er geen afscheid van nemen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:55 schreef Cee het volgende:
Aiiiii wanna telllll joe waiiiiiiiiii woedaaai traai toe.
Eens!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:50 schreef alors het volgende:
Aahh vind ik sneu voor dat meisje, ze klonk als een leuke meid. Nouja zo'n lul verdient haar ook niet.
Nee, drie appartementencomplexen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
7 keer afgezegd en dat toch nog proberen he...
Annelore heeft een plaat voor dr kop
Album-track van Kasabian, verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
geile poes geile poes geile poes![]()
Welk nr was het nou eigenlijk?
Ik vond m ERGGGG leuk
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:58 schreef Cee het volgende:
Nieuwe cd Alain Clark nog niet afUitstel is afstel uitstel is afstel
Met een beetje geluk is de Noord-Zuidlijn eerder klaar...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:58 schreef Cee het volgende:
Nieuwe cd Alain Clark nog niet afUitstel is afstel uitstel is afstel
Wat voor pallet aan kneiters heb je in die map?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:16 schreef borisz het volgende:
Net even mijn muziekmap geteld. Slechts 170gb aan muziek.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:16 schreef borisz het volgende:
Net even mijn muziekmap geteld. Slechts 170gb aan muziek.
Van allesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat voor pallet aan kneiters heb je in die map?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |