En dan is Filips van Marnix van Sint-Aldegonde zeker een hele dag te gast in de studio?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Volgende week MH: Het Wilhelmus in de remix...
Dan heb ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook nog wel een paar.
Bekijk deze YouTube-video
Edithquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat spannen tussen Edith Piaf, Josephine Baker en Billie Holiday...
Dan volg je te weinig mensen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik zie nu op mijn Twitter alleen maar Youtube video's langskomen
Die is toch hartstikke nieuw? Ik heb hem nooit gehoordquote:
Dat is ook de enige reden volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die is toch hartstikke nieuw? Ik heb hem nooit gehoord![]()
Ah, nu hoor ik de echte rede "Volgende week op PP"
Triest idd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef borisz het volgende:
Oh Pinkpop, waar we vroeger drie dagen lang live verslag kregen moeten we het nu doen met een paar nummertjes
Dat valt met 1970 following ook reuzemeequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
97, maar ik heb geen zin dat er iedere minuut weer 200 tweets zijn
Ach, popcorn will do the trickquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef Timo20 het volgende:
Nou wordt `t toch echt gigantisch tijd voor een pallet chips. Begin honger te krijgen van dat bier
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
diane beekman wordt nu gepersifleerd in de tv kantine
ja gigantischquote:
dan gooi ik er ook nog een schepje boven opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan is Filips van Marnix van Sint-Aldegonde zeker een hele dag te gast in de studio?
quote:A STUDENT has been saved from a vicious assault - not by the boys in blue but the men in black.
Ninjas scared off three thugs who had the misfortune to attack the 27-year-old medical student outside their warrior school.
The German exchange student had been targeted by the men while he was riding the late-night train home, The Sydney Morning Herald reported.
They demanded he give them his wallet but when he refused and got off the train, they followed.
They pounced as he made his way through a dark alley in Sydney's west.
They grabbed his phone and iPod and kicked him while he lay on the ground.
However, the men were spotted by a member of a nearby dojo.
Nathan Smith told his sensei and the rest of the students at Ninja Senshi Ryu and they rushed out to confront the thugs - all dressed in traditional black ninja garb.
On seeing the ninjas, the men fled, only to be later arrested by police.
"You should have seen their faces when they saw us in ninja gear coming towards them," the school's sensei, Kaylan Soto, told the Herald.
They also failed to notice a ninja, Nathan Smith, standing in the shadows outside the dojo. Mr Smith immediately alerted his sensei, or teacher.
Another ninja, Steve Ashley, said: "It was probably the worst place in Sydney where they could have taken him."
Dat wordt geweldig op Pinkpopquote:
Dat gaat heel heftig worden volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat wordt geweldig op Pinkpop![]()
![]()
![]()
hoop dat ze in de tent staan
Trustenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee gaat voor de verandering maar is "vroeg" slapen.
Truste mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |