Kijk, dat is nou een fijne fipo!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En tieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
d'r staat een pallet klaar.. Maar dat lijkt me nou ook niet spectaculair om uit 't raam te gooienquote:
Dat is niet echt spectaculair neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
d'r staat een pallet klaar.. Maar dat lijkt me nou ook niet spectaculair om uit 't raam te gooienDie breken niet zo heel snel..
quote:
quote:
quote:
Cohen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cohen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag ook nog gehoord bij Schiffers.fmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:40 schreef alors het volgende:
Roxstraks ook nog een keer bij Der Rudy
Dan slinger ik Journey maar aan
Heb jij dan ook de koebel-reclame in z'n geheel? Daar zit bij mij een knip in omdat ik de overgang naar het volgende daarin heb zitten...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef gerbenp het volgende:
Ik zet m'n recorder nu uit, sandstorm mix heb ik alleen nodig om te uppen iig..
Ik ben het geheime woord al aan het uploaden en zit nu te wachten of ze nog een uit het raam gaan doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef gerbenp het volgende:
Ik zet m'n recorder nu uit, sandstorm mix heb ik alleen nodig om te uppen iig..
Dagblad De Pers had gisteren vijf veelbelovende zangeressen uit Europa uitgekozen.quote:
Elly Gouldingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
De vijfde hoef ik niet meer te introduceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |