quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
Donyjij verdient het om een ronde verder te mogen
je ouders zijn helemaal overgevlogen, jij bent het gewoon helemaal voor ons Nederland ons kikkerlandje
Wij kunnen niet meer zonder je Dony
![]()
hahaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:58 schreef 6ft.woman het volgende:
Doe mij twee nummels achtenveeltig, nummel achtenveeltig!
Neen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
je ouders zijn helemaal overgevlogen, jij bent het gewoon helemaal voor ons Nederland ons kikkerlandje
![]()
Hij gaat eruit, ze zijn ouders zijn geweest. Denk je nou echt dat het stemmen eerlijk verlooptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
tuurlijk wel... huilie stemmen is volgende week eruit
quote:
problemen meequote:
Dus je wilt zeggen dat ik hier niet mag posten ?quote:
hoi!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:58 schreef 6ft.woman het volgende:
Doe mij twee nummels achtenveeltig, nummel achtenveeltig!
dat zeg ik helemaal niet..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat ik hier niet mag posten ?
Jij wel. Paul niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Paulquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
![]()
Doe es lief joh, doe es normaal tegen de Dony lovers. Stomme luitjes!quote:
tuurlijk mag je hier postenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja! Ik spuugde mijn koffie bijna over mijn laptop uit toen hij dat zei in dat 'interview'.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Als ik me rot voel eet ik zoveel ik kan"
Misschien nog een therapie regelen voor Dony, de emo-eter
Sowiesoquote:
Tegenwoordig Beppen wequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef Dizer het volgende:
Volgende week, Dony ontmoet Sonja Bakker. In 1 week tijd, 40 kilo afvallen voor de Finale
belooftquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tuurlijk mag je hier posten
Maar maak er svp geen verlengstuk van ONZ van
faaaalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Sowieso
rond 22.30 uur begon Gordon opeens: welkom kijkers van X-Factor, nu live doorgeschakeld naar de Arena. Wat een fantastische show vanavond weer en succes Dony, Bad Boys en alle anderen! vervolgens werd van ons verwacht dat we met z’n alle BadBoys gingen scanderen. Heel erg live zal het dus niet zijn vanavond…
Dat klopt want mijn mama was daar ook
dus het is heulmaal nie live_____!
Daarom ben ik ook zo blij met jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je 'kent' me toch? Als er iets te klagen is zit ik op de eerste rij
Het gaat niet om dony lovers, het gaat om jouquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe es lief joh, doe es normaal tegen de Dony lovers. Stomme luitjes!
ahhquote:
JA wat is er nou hele tijd met mij johquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat niet om dony lovers, het gaat om jou
MoBlo gaat afSchijt nemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat appel.
ik ga maar 's poepentot zo!
* eightone. schuift appeltaart weg.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat appel.
ik ga maar 's poepentot zo!
in het avatar/icon topic natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef miieejj het volgende:
kan iemand me trouwens vertellen waar ik een avatar/icon kan vinden ?
http://www.avatarmovie.com/quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef miieejj het volgende:
Omdat het een [insert allemaal beledigingen] is en niets positiefs toevoegd aan Fokquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
waarom haten jullie paul?
Het internet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef miieejj het volgende:
Wie dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Ach ik zie iedereen die vorige week af zou haken gewoon weer langskomen vandaag
toxic door Maaaike en Dony geen ideequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ben laat ingeschakeld, welke liedjes zijn gezongen?
Is er nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand link naar WMV backstageshow? Silverlight![]()
Klaar nu wel D., doe dat maar via PM ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het een [insert allemaal beledigingen] is en niets positiefs toevoegd aan Fok
Maaike deed Toxic van Britney Spears.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ben laat ingeschakeld, welke liedjes zijn gezongen?
Human Nature van MJquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toxic door Maaaike en Dony geen idee
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg een deja-vu gevoel.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Klaar nu wel D., doe dat maar via PM ofzo.
Bestaat dat? Of maak je een geintje? Nog nooit gezien.lquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in het avatar/icon topic natuurlijk
Ik ben al jaren klaar met die jongen, ik reageer alleen netjes op vragen die mij gesteld wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Klaar nu wel D., doe dat maar via PM ofzo.
KEN JIJ JOHN MAYER NIET !!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
John Mayer, wie is dat?
Serieus ze kunnen net zo goed gewoon geen thema's doen.
Ksst ga gauw je mond spoelen met zeepquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
John Mayer, wie is dat?
Serieus ze kunnen net zo goed gewoon geen thema's doen.
Human Nature van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |