Die ouders hebben OOK een NL-paspoort...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een Nederlandse ja, geen Marokkaanse. En die ouders hebben wel een Marokkaanse identiteitsbewijs, dus dan hang je al meteen.
Dat is niet waar, kinderen van mensen met een Marokkanse nationaliteit zijn ook automatisch Marokkaan, dat staat nl. in de Marokaanse wet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een Nederlandse ja, geen Marokkaanse. En die ouders hebben wel een Marokkaanse identiteitsbewijs, dus dan hang je al meteen.
maar waarom dan aparte wetten verzinnen voor mensen die de keus niet hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat is niet waar, kinderen van mensen met een Marokkanse nationaliteit zijn ook automatisch Marokkaan, dat staat nl. in de Marokaanse wet.
Nou ja... Automatisch...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat is niet waar, kinderen van mensen met een Marokkanse nationaliteit zijn ook automatisch Marokkaan, dat staat nl. in de Marokaanse wet.
Maar je kunt die kinderen het toch niet kwalijk nemen dat die ouders hun een vloek opgelegd hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou ja... Automatisch...
Ze moeten er wel wat voor doen; de ouders moeten hun kind wel even gezellig verraden aan de Marokkaanse ambassade...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar waarom dan aparte wetten verzinnen voor mensen die de keus niet hebben?
Onjuist oorzakelijk verband, maar het zal wel sarcastisch zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:18 schreef Kingstown het volgende:
SBS6 zou verboden moeten worden. Jensen en Kraai jr. levenslang opsluiten wegens gevaar voor de maatschappij. ADHD schreeuwerds die vooral om zichzelf lachen.
Eigenlijk alle commerciële zenders verbieden....sinds de opkomst van die zenders zijn de criminaliteitscijfers enorm gestegen.
Wat een hoog opkomstpercentage zouden we dan hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich zou dit best een leuke eindscore kunnen zijn bij de daadwerkelijke verkiezingen...
Nee, dat neem ik de ouders kwalijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar je kunt die kinderen het toch niet kwalijk nemen dat die ouders hun een vloek opgelegd hebben?
Er is idd een verband tussen Marokkanen en criminaliteit, maar ik irriteer me meer aan SBS6 dan aan criminele Marokkanen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:20 schreef Holograph het volgende:
[..]
Onjuist oorzakelijk verband, maar het zal wel sarcastisch zijn geweest.
Er is een verband tussen Marokkanen en criminaliteit.
Ik erger me aan domme fouten. Die irriteren me enorm.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is idd een verband tussen Marokkanen en criminaliteit, maar ik irriteer me meer aan SBS6 dan aan criminele Marokkanen.
Vervelend voor je.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik erger me aan domme fouten. Die irriteren me enorm.
Nee. Laat ze lekker uitzenden. Als je er niet naar wil kijken, dan kijk je maar niet. Haal de zender dan ook meteen uit de instellingen van je TV.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ga je meehelpen SBS6 te verbieden?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:18 schreef Kingstown het volgende:
Eigenlijk alle commerciële zenders verbieden....sinds de opkomst van die zenders zijn de criminaliteitscijfers enorm gestegen.
Jensen vraagt zijn kijkers & publiek om in de poll te stemmen. De eerste stemronde is zojuist geweest, en zo vlak voor de verkiezingen komt er nog een. Wat begrijp jij hier niet aan?quote:
Dat zeg ik toch dat uitgerekend veel PVV'ers (44% toch?) naar Jensen kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Jensen vraagt zijn kijkers & publiek om in de poll te stemmen. De eerste stemronde is zojuist geweest, en zo vlak voor de verkiezingen komt er nog een. Wat begrijp jij hier niet aan?
Eens!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:18 schreef Kingstown het volgende:
SBS6 zou verboden moeten worden. Jensen en Kraai jr. levenslang opsluiten wegens gevaar voor de maatschappij. ADHD schreeuwerds die vooral om zichzelf lachen.
Wat is er de twee jaar ervoor gebuerd dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 04:48 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Eens!
De commerciële televisie is de oorzaak van de ontwrichting van de Nederlandse samenleving sinds de introductie in 1991.
Niemand die ratten eten geeft maar toch eten ze en planten ze zich massaal voor, raraquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
extreem linkse mensen hebben niet eens de mogelijkheid om een internetverbinding in hun kraakpand te krijgen, tenzij ze de onbeveiligde verbinding van de buurman weten te gebruiken, als ze niet druk zijn met zich vastketenen aan bomen en hekken vanwege een of znder bouwproject of natuurgebied.
Duh, maar je moet ze wel aanmelden. Anders weten ze niet dat je kinderen hebt. Of denk je dat de Marokaanse staat jaarlijks bekijkt of iemand kinderen heeft gekregen of niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ja en dus? Dat neemt niet weg dat ze OOK de Marokkaanse nationaliteit hebben en je in Marokko als Marokkaan ten alle tijden je identiteit (op basis van Marokkaanse papieren!) dient te bewijzen. Daarom heeft elke Marokkaan, waar dan ook geboren een "carte national" nodig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die ouders hebben OOK een NL-paspoort...
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en dus? Dat neemt niet weg dat ze OOK de Marokkaanse nationaliteit hebben en je in Marokko als Marokkaan ten alle tijden je identiteit (op basis van Marokkaanse papieren!) dient te bewijzen. Daarom heeft elke Marokkaan, waar dan ook geboren een "carte national" nodig.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:52 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, dat weet jij ook. Het ligt nogal verspreidt.
Skatepunkers zijn paupersquote:Op zondag 23 mei 2010 15:29 schreef CasB het volgende:
Jensen is dan ook gewoon voor (en door) paupers.
Typisch, nu ineens verontwaardigd doen terwijl je zelf een troll inzet. Geef eens antwoord bij deze vraag dan:quote:
Want?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:29 schreef CasB het volgende:
Jensen is dan ook gewoon voor (en door) paupers.
Ah, dus een paspoort van een willekeurig ander land dan Marokko geldt in Marokko niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en dus? Dat neemt niet weg dat ze OOK de Marokkaanse nationaliteit hebben en je in Marokko als Marokkaan ten alle tijden je identiteit (op basis van Marokkaanse papieren!) dient te bewijzen. Daarom heeft elke Marokkaan, waar dan ook geboren een "carte national" nodig.
Geldt wel, maar voor Marokkanen is dat niet een volwaardig identiteitsbewijs. Voor een autochtoon op vakantie wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ah, dus een paspoort van een willekeurig ander land dan Marokko geldt in Marokko niet?
Er wonen nergens PVV stemmers maar toch krijgen ze 20 zetels , hoe kan datquote:
Dus een Nederlander op vakantie in Marokko kan prima met z'n NL paspoort reizen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geldt wel, maar voor Marokkanen is dat niet een volwaardig identiteitsbewijs. Voor een autochtoon op vakantie wel.
Rare mening hou je er op na, kun je dit verduidelijken?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef CasB het volgende:
[..]
Heel simpel, de humor, de 'gasten', dat hoofd van Jensen.
Dat kaartje geeft slechts per gemeente weer welke partij bij de gemeenteraadsverkiezingen van 3 maart als grootste uit de bus kwam. En zoals bekend deed de PVV slechts in twee gemeenten mee. En alleen in Almere werd die partij, zoals te zien is, de grootste.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Er wonen nergens PVV stemmers maar toch krijgen ze 20 zetels , hoe kan dat
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Rare mening hou je er op na, kun je dit verduidelijken?
(sorry, moet het blijkbaar netjes vragen terwijl jij trollt, maar zo gaat dat hier met 'objectieve' mensen die iets meer te zeggen hebben...)
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wow wat een verrassing. Met zonder smaak en humor stemmen PVV.
Nee. Ik schrijf niet voor niets nadrukkelijk het woord autochtoon.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dus een Nederlander op vakantie in Marokko kan prima met z'n NL paspoort reizen.
Daardoor kan een NL-er met Marokkaanse ouders dat ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |