quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Dankzij Stees ligt Maaike er straks ook uit zeker
Ja, baggernummer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat dit een grote fout is...
maar dan wel met Dony eruit zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
me droom komt uitMaaike en Donny in de herkansing. let op mijn woorden
Op deze manier wel jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei dat je het veel hoort momenteel dus dat je het wel wistquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat dit een grote fout is...
Je was toch juist fan van Maaikequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kelvin heeft hem eerder een keer gezongen. Ik had hem een keer op youtube gevonden alleen dat was niet bestquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Oh oh Stacey, wat heb je nu weer gedaan, dit was bar slecht.
ja zeker!!! Maar ik heb vannacht gedroomdquote:
Ja, dat zeg ik, je bent geweldigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei dat je het veel hoort momenteel dus dat je het wel wist
Hij heeft m al gedaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Kelvin heeft hem eerder een keer gezongen. Ik had hem een keer op youtube gevonden alleen dat was niet best. Ik ben die hard van John Mayer en vind Kelvin ook leuk (ondanks zijn faaloptredens in de liveshows), maar de combinatie was niet leuk
. Hoop dat hij het zo beter doet.
En die van Edsilia ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochter: ik zag de tieten van ANgela...
Oh het was écht een droomquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zeker!!! Maar ik heb vannacht gedroomdHeb je dat niet gelezen in de SC????
Daar droomde ik dat Dony eruit ging vanavond.
Ow en Marlalalala was verliefd samen met Kelvin
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
ik hoop dat dat wel beter gekozen isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef eightone. het volgende:
Als haar 2e nummer ook zoiets is kan ze het helaas wel schudden, dit was echt níks voor haar.
Huh?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zeker!!! Maar ik heb vannacht gedroomdHeb je dat niet gelezen in de SC????
Daar droomde ik dat Dony eruit ging vanavond.
Ow en Marlalalala was verliefd samen met Kelvin
omdat stemproblemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
waarom zijn de juries zo mild/positief?
Ja ik was naar de liveshow met iBenny, Vaduz en marlalala. Daarin was Kelvin erg goed, en kwam een praatje maken met mij, omdat ik hem ken. en toen werden Marlalalala en Kelvin verliefd op elkaar.quote:
nou een keelontsteking is blijkbaar heel geilquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
Wat heeft een stemprobleem nou met sexy te maken? Niets.
Dat geloof ik wel, maar ze moet wel eerlijk zijn nuquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb haar een keer ontmoet, ze is echt heeeeel aardig
Ja lijkt mij ook, heel lief mens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maaike is dan ook niet echt sexy. Dus wederom slechte nummerkeuze.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
Wat heeft een stemprobleem nou met sexy te maken? Niets.
dat lijkt me idd ook, heel oprecht en hartelijk komt ze overquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij wist al dat hij dit moest zingen? kijk naar die datumquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Teveel ge-adlibt in een heel mooi nummer.
Inderdaad, ik ben Maaike fan maar de jury mag best eens wat harder zijn.quote:
Eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maaike is dan ook niet echt sexy. Dus wederom slechte nummerkeuze.
Die Stacey is echt een carreerdestroyer.
ze kan ook iig niet ECHT grappig zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Levensgroot in de krantWendy is onbedoeld grappig.
dat is niet ineens hoor, dat was alquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:47 schreef Vivi het volgende:
Wat krijgt Wendy ineens een lelijke ouwe tanige kop!
ze heeft een paar maanden een baby gebaard., ik denk dat de baby heel veel huilt..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:47 schreef Vivi het volgende:
Wat krijgt Wendy ineens een lelijke ouwe tanige kop!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Hij durfde maar met 1 voet op de weegschaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |