Simek is juist altijd +1quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
gelukkig kwam hij daarna niet te vaak meer
paar keer was leuk, maar meer ook niet
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef wdn het volgende:
MATHIJS KAN NIET TELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is bewezen op nationale TV
Hugo![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik heb Theo Maassen nooit meer gezien bij DWDD na dat Patricia-incident
Die wordt ook nooit meer gevraagd (tot hij publiekelijk zijn excuses aanbiedt).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik heb Theo Maassen nooit meer gezien bij DWDD na dat Patricia-incident
Ja? Is dat zo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die wordt ook nooit meer gevraagd (tot hij publiekelijk zijn excuses aanbiedt).
Dat is in het geval van Fransischo van Jole helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef Paul het volgende:
Maar in het 1e jaar zaten er toch meerdere presentatoren
Veel te weinig laten zien uit het 1e jaar
Inderdaad, kan me herinneren dat die vrouw van 2 voor 12 het zelfs een tijdje gedaan had.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef Paul het volgende:
DWDD is echt Mathijs's programma. Ondanks zijn interview gebreken, zonder Mathijs geen De Wereld Draait Door!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef Paul het volgende:
Dat is juist erg voor de kindertjes die meekijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef tong80 het volgende:
Het mooiste is dat dit alleen in Nederland kan op prime time op de publieke omroep.
De bef opmerkingen werden herhaald. Necrofolie werd bespreekbaar gemaakt. En iemand als Yvon jaspers krijgt zendtijd.
In Amerika zenden ze de superbowl tegenwoordig met 20 seconden vertraging uit. Er zou wel eens een tiet in beeld kunnen komen live.
Heb ik het nog niet over spuiten en slikken gehad.
Was wel redelijk consequent in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:14 schreef Maraca het volgende:
Doet Jan dat expres met die C?
idd:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Hij kwam er sowieso al vrij weinig.
aldus de eindredacteur van De Wereld Draait Door.quote:Een andere veelbesproken gast in DWDD was afgelopen seizoen Theo Maassen, die gast Patricia Paay beledigde met haar Playboy-foto’s. Daarna was Maassen nooit meer tafelheer. “Dat vind ik heel jammer, maar hij is heel af en toe te gast, en nooit als sidekick. Dat is zijn keuze. Ik vind originele mensen prettig in het programma en daar is hij er één van.”
quote:
Sorry, we waren een beetje stoute sms'jes naar elkaar aan het verzendenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:47 schreef msnk het volgende:
Heerlijke TV Draait Door.
Het stukje met Nebahat blijf ik vreemd vinden hoor
Moeten we blij zijn met die KRO trutquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef tong80 het volgende:
Het mooiste is dat dit alleen in Nederland kan op prime time op de publieke omroep.
De bef opmerkingen werden herhaald. Necrofolie werd bespreekbaar gemaakt. En iemand als Yvon jaspers krijgt zendtijd.
In Amerika zenden ze de superbowl tegenwoordig met 20 seconden vertraging uit. Er zou wel eens een tiet in beeld kunnen komen live.
Heb ik het nog niet over spuiten en slikken gehad.
Brusselmans weet het zelf ook niet meer, maar baffen is toch echt de anale versie van beffen. Waarom hij met boffen komt is mij een raadsel; dat is zeker Vlaams baffen ofzo.quote:
En de humor ookquote:
Nee, zie mijn postverleden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:52 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Moeten we blij zijn met die KRO trut?
Kan iemand mijn haat aan Yvon Jaspers verklaren ?quote:
quote:
Wat ?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat ga ik dadelijk op video recorder terug kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |