quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:51 schreef Zolcon het volgende:
Hier zitten dus ook mensen die niet van buitenlanders houden... verandering is goed...
Ik ben trouwens heul blij dat ik niet elke dag zulke aantallen heb! ik heb een levenWel grappig, eerst stoer doen met je postcount en als dat niet lukt zeggen dat die mensen geen leven hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik ken je Ravenous
want toen hing je rond in EXA !!
Mja, dat is waarquote:
TR GEMAAKT.quote:
Truequote:
Wat is een EXA?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:51 schreef Zolcon het volgende:
En ja ik ken je Ravenous
want toen hing je rond in EXA !!
PZF?quote:
Note +1quote:
heb je het over mij?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:54 schreef -SG- het volgende:
Good, bad, bad, bad, good, good, bad, good, bad, bad, good, bad.
SS?quote:
Nopequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Had je die bikini pics van dr gezien nog?
Ja, zo gemakkelijk gaat dat niet jongedamequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:54 schreef Eleanorrr het volgende:
Nu allemaal lief doen en een welkomstcomité organiseren.
Ik neem mijn postaantal ook zo heerlijk serieusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wel grappig, eerst stoer doen met je postcount en als dat niet lukt zeggen dat die mensen geen leven hebben.
Zuiverings.quote:
Pffffftquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:54 schreef Eleanorrr het volgende:
Ik denk de rest van je leven niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik neem mijn postaantal ook zo heerlijk serieus![]()
Over 2 weken ben ik gewoon weer weg hoorDan hoor je me de komende jaren niks meer van me
Maar wel bedankt voor de vermelding in de TT!
Eerst pijpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:54 schreef Eleanorrr het volgende:
quote:
Vergeleken met hier waren wij in EXA heel lief tegen jullie nieuwelingenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:54 schreef Eleanorrr het volgende:
Ja jullie waren schatjes. Dat ben je trouwens nog steeds.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vergeleken met hier waren wij in EXA heel lief tegen jullie nieuwelingen
Ook al missen we de goeie ouwe tijd.
SA werd uitgeroeid door de SS.quote:
PZF was tegen die voetbaljosti's volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh
ik had er toen ook eentje met lau, en die ben ik ook vergeten
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:56 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Ja jullie waren schatjes. Dat ben je trouwens nog steeds.
Zwabber is ook een baas. dus beetje aardig doen!quote:
En ONZ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PZF was tegen die voetbaljosti's volgens mij
Geen vieze praat aub.quote:
Goed en met jou. JIj bent leuk zeg, zoenen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:56 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben Zwabber_ hoe gaat het met jou?
Uhh nee, nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:57 schreef Zolcon het volgende:
Aardbei hangt hier toch ook altijd rond? Dan wacht ik gewoon tot zij hier ook komt dat is gezellig![]()
![]()
Sorry.quote:
Neuhquote:
Nog een keerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:58 schreef tliciouz het volgende:
Wow, dat is lang geleden dat we binnen 5 minuten op een andere pagina zitten
Revolutie!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:58 schreef tliciouz het volgende:
ONZ? Wasda?quote:
Ja ik vind jou ook wel leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:58 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Goed en met jou. JIj bent leuk zeg, zoenen?
Getsiebetsie, Markje toch. Geen woordjes zeggen die je nog nooit in je mond heb gehad.quote:
Gezellig toch wat nieuwe gezichten. We testen even of jullie ons aan kunnen want als dat hier niet lukt zullen we nog een heftigere SC moeten vinden!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:58 schreef tliciouz het volgende:
Ga gewoon terug naar de EXA slowchat. Als je daar zoveel lult als hier komt het goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Gezellig toch wat nieuwe gezichten. We testen even of jullie ons aan kunnen want als dat hier niet lukt zullen we nog een heftigere SC moeten vinden!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Getsiebetsie, Markje toch. Geen woordjes zeggen die je nog nooit in je mond heb gehad.
quote:
Zeroku, wel uitkijken voor strawberry. Waarschijnlijk gaat ze nu allemaal mannen in luiers postenquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, hoi, maar we wachten nog steeds op een introductie
18, v. Aandachtshoer volgens pesters maar ik vind mezelf altijd heel lief. Was dat het?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, hoi, maar we wachten nog steeds op een introductie
Aardbeiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga gewoon terug naar de EXA slowchat. Als je daar zoveel lult als hier komt het goed.
Die is dood.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga gewoon terug naar de EXA slowchat. Als je daar zoveel lult als hier komt het goed.
Mannen in luiersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Zeroku, wel uitkijken voor strawberry, waarschijnlijk gaat ze nu allemaal mannen in luiers posten
Vindt je.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Aardbei![]()
![]()
je komt wel hard uit de hoek zo. Lijkt een beetje op Vaatwas. Vindt je me niet lief meer ofzo?
Tof toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Zeroku, wel uitkijken voor strawberry. Waarschijnlijk gaat ze nu allemaal mannen in luiers posten
Kheb wel ergere dingen gezienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Zeroku, wel uitkijken voor strawberry. Waarschijnlijk gaat ze nu allemaal mannen in luiers posten
haterss make me famous jwzquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
18, v. Aandachtshoer volgens pesters maar ik vind mezelf altijd heel lief. Was dat het?
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
18, v. Aandachtshoer volgens pesters maar ik vind mezelf altijd heel lief. Was dat het?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee.
Pics, leeftijd, opleiding, muzieksmaak. Seksuele geaardheid,
en ehmm, straks weet ik misschien nog wel wat
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Nee maar...we zijn hier niet welkom.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Aardbei![]()
![]()
je komt wel hard uit de hoek zo. Lijkt een beetje op Vaatwas. Vindt je me niet lief meer ofzo?
Dat is hier gewoon?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Toch is het niet zo'n fijne, als je topic verpest wordt door halfnaakte mannen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Kvind het Horst Wessel Lied stiekem wel mooi
Ik merk het... maar ik kan toch best aardig zijn? als ik voorbij de trollfase ben! ik ben heel serieus hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee maar...we zijn hier niet welkom.
Zal toch weer eens nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Snakey het volgende:
TT nummering aangepast. En zeroku kan niet tellen met zijn 52 -> 53 in een TR.
Snakey wil je watquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Snakey het volgende:
Dat wil ik nog wel eens zienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik merk het... maar ik kan toch best aardig zijn? als ik voorbij de trollfase ben! ik ben heel serieus hoor.
Dank, ik zal de volgende keer niet meer zo slordig zijn meneer Snakey.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Snakey het volgende:
We zijn niet allemaal zo dom.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een reactie was op hem. mijn foutttttttttttttttt
Het is dat ik t ene forum waar ik allemaal gore op vind niet kan bereiken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Nouja, muzieksmaak staat op 2.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Eleanorrr het volgende:
Mannen altijd met hun pics.Het gaat dus stiekem helemaal niet wat ik over mezelf vertel he!
Sstquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Snakey het volgende:
Kom je niet op 4chanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is dat ik t ene forum waar ik allemaal gore op vind niet kan bereiken.
Nee ergere gorequote:
Bronquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh dank. Ik kan betere vinden dan er over heel FOK! te vinden zijn.
"je topic"quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef bbaadd het volgende:
[..]
En jailbait.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, op 4chan komt alle shit wel voorbij, dus dat maakt niet uit
Uhuquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik merk het... maar ik kan toch best aardig zijn? als ik voorbij de trollfase ben! ik ben heel serieus hoor.
Elke vrouw is toch biseksueel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"je topic"!
Nee het is ook niet zo fijn als een hele pagina vol staat met naakte vrouwen. Moet jij niet in B&H zijn?
Dit was echt een verzameling van ongelukken, onthoofdingen, zelfmoorden en corpserape. En meerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, op 4chan komt alle shit wel voorbij, dus dat maakt niet uit
Je mag me echt nietquote:
En die deel je niet even?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:
Ik weet welke je bedoeltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit was echt een verzameling van ongelukken, onthoofdingen, zelfmoorden en corpserape. En meer
Ik kijk er wel graag naar.quote:
Oh, uncover realityquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit was echt een verzameling van ongelukken, onthoofdingen, zelfmoorden en corpserape. En meer
Uncover Realityquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:09 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoeltBen alleen de naam vergeten
Aww, plieeeeeeeees?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg ik nie. Dan wordt het te druk en gaan m'n downloads eeuwig duren.
Padoem tsssjjjj!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk er wel graag naar.
Maar niet in een slowchat, dan wil ik lullen ipv mijn scherm verbergen voor m'n ouders.
En de enige manier om dat te bereiken was met gaypics! Dacht ik....![]()
Wtf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er is een publiek voorquote:
Kanker smerige fetisj heb jij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoi, ik ben bbaadd en ik FoK!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:11 schreef Jotcha het volgende:
Maareh, willen de EXAers zich even voorstellen anders?
Dat is op een hand te tellenquote:
Tijd voor hamburgerkutjes inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:10 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Nee aan het begin post ik ze zelfs graag mee maar nu heb ik wel weer genoeg tieten gezien.
Nee, ik ben weg hier. Anders kan ik net zo goed weer in EXA postenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:11 schreef Jotcha het volgende:
Maareh, willen de EXAers zich even voorstellen anders?
Als je het opzoekt zie je dat ik maar 2 plaatjes heb gepost. en dat waren allebij poezen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik mag niemand meer sinds dat laatste topic.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sjoerd die corpserape goed weet te praten
Poezenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je het opzoekt zie je dat ik maar 2 plaatjes heb gepost. en dat waren allebij poezen!
ECHTE POEZEN!
Ik vond het ook genoeg
Oh en alles draait om mij
Juist.quote:
Dag meneer de trollquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Zolcon het volgende:
Ik stel me nog wel voor maar ik ga eerst eten
Doei nieuwe vrinden![]()
![]()
Groetjes thuis!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Zolcon het volgende:
Ik stel me nog wel voor maar ik ga eerst eten
Doei nieuwe vrinden![]()
![]()
Ze tripod hehe.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wij hebben dr 5, en er komen nog een stuk of 3 kleine binnenkort
Je woont in een asiel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil ook poezenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wanneer bedanken jullie eens voor deze boost in jullie topic? nu zijn jullie iig weer aan het praten!quote:
T is gewoon kunstigquote:
Oh., ik f5 heel de dag hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wanneer bedanken jullie eens voor deze boost in jullie topic? nu zijn jullie iig weer aan het praten!
Want?quote:
Voor mij was het allang duidelijk. Dit is enkel extra bevestiging.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tering, ik begin te twijfelen aan je geaardheid
GOEIE MANG.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voor mij was het allang duidelijk. Dit is enkel extra bevestiging.
Ik prefereer je zusje.quote:
Imposant, vind onze maar faggy.quote:
Je muzieksmaak wel iigquote:
Ben ik zo erg dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
ik wil jullie waarschuwen voor de nieuwe SC'ers
ik heb gewaarschuwd, nu ben ik weer weg
Iets met mosterd en maaltijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef kutkabouter het volgende:
ik wil jullie waarschuwen voor de nieuwe SC'ers
ik heb gewaarschuwd, nu ben ik weer weg
ja, je bent een kutjongquote:
hey,quote:
Kijk eens aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hey,
Heb nu een kamer gevonden van 17m2 voor 315 euroveel beter als 9m2 voor die 300euri
majh, en dan 300 euro.. .:(quote:
Precies, scheelt toch weer een paar euro.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
majh, en dan 300 euro.. .:(
naah, de afspraak staat al om hem te bezichtigen, dus als het morgen ook zulks wee ris, lekker even touren
Duur zeg?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hey,
Heb nu een kamer gevonden van 17m2 voor 315 euroveel beter als 9m2 voor die 300euri
Zwolle,quote:
Ja dat wel, maar ik vind het sowieso duur. En huurtoeslag ben je nog te jong voor denk ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zwolle,
Mwah, 15 euro meer voor 8m2 meer wil ik wel betalen...
Nicequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef Hyman het volgende:
http://revert.nl/product/10164-authentic.html
Bingo.
Waarom vind ik die schoenen lelijk?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef Hyman het volgende:
Bingo.
max 350 euro huren en dan krijg je 150 toeslagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik vind het sowieso duur. En huurtoeslag ben je nog te jong voor denk ik?
Het leuke is dat hij het nog meent ook!!quote:
Wat een epische zool!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef Hyman het volgende:
Bingo.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij het nog meent ook!!
Bbaadd als ik in de buurt van Grunn had gewoont waren we vanavond op zoek naar Eleanorrr gegaan
Ooh, ik woon in Delfzijl....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij het nog meent ook!!
Bbaadd als ik in de buurt van Grunn had gewoont waren we vanavond op zoek naar Eleanorrr gegaan
Voor 350 kan je een heel huis hurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
max 350 euro huren en dan krijg je 150 toeslag
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
max 350 euro huren en dan krijg je 150 toeslag
En dan zo'n OP zonder alinea's of opbouwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
Alsjeblieft help me:"( gaat over mijn vriendin Ik vind dit zo'n ontzettend zeikerige TT
GGGDGDHSJAHGAJA!quote:
Veronica ook al..quote:
Geweldig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
DO!!
[ afbeelding ]![]()
Lege parkeerterrein op de universiteit...
Als je het niet begrijpt moet je niet reageren schatjequote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef mstr het volgende:
Het is mooi weer om met de auto ergens naartoe te rijden en hem mooi op de foto te zetten
Mogelijk. Geen ideequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die komen van hetzelfde mediacenter toch?
das ook zeldzaam....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
DO!!
[ afbeelding ]![]()
Lege parkeerterrein op de universiteit...
Gaaaay.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
heu sjoerd, wat vind je van die http://revert.nl/product/10164-authentic.html?
Voorwaarde is wel dat je een mooie auto moet hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt moet je niet reageren schatje
[..]
Zeldzaam? Wat heb je op vrijdagavond op school te zoeken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
das ook zeldzaam....![]()
Das achter het gebouw waar ik een project heb gedaan.
Dan vind ik deze vetter http://revert.nl/product/10117-half-cab-pro.htmlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
Je naamquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Voorwaarde is wel dat je een mooie auto moet hebben
Gaafquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
hmm, ook wel wat, maar ik vind em niet zo leuk in het half hoogquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan vind ik deze vetter http://revert.nl/product/10117-half-cab-pro.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |