quote:
quote:
Tsskquote:
juuj, net als stroopwafels op een kop hete koffiequote:
Okeuuu.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:36 schreef tliciouz het volgende:
Dan kom je gezellig hierheen, geen wolkje aan de lucht.
Jammer dat de buren in bezit zijn van een duivennest waardoor mijn auto een schijtschijf isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef mstr het volgende:
Het is mooi weer om met de auto ergens naartoe te rijden en hem mooi op de foto te zetten
daarna een rosé biertje voor NOORTJEEEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is ook echt geweldig weer om nu een natuurkunde-examen te gaan maken.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarna een rosé biertje voor NOORTJEEE
Ik ookquote:
dit jaar P gehaald, volgend jaar bachelorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookEn ook maar gelijk m'n Bachelor. Ik schaam me kapot
ik moet gewoon nog ff een rits tentamens halen en ik ben klaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
dit jaar P gehaald, volgend jaar bachelorAls het ff mee zit. Nog 3 tentamens en 1 project. Dan als het goed gaat volgend jaar nog 1 hertentamen en stage+scriptie
Ik doe het in een jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookEn ook maar gelijk m'n Bachelor. Ik schaam me kapot
Staar je niet blind op het feit dat wanneer je het makkelijk hebt op het HBO dat de universiteit wel net iets moeilijker is. Niets ten nadele hoor, en nee, de SPH discussie gaan we niet opnieuw startenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe het in een jaar.Ik zit te twijfelen of ik door zal stromen naar de uni of dit af zal maken. Het niveau is zo laag, ik haal het op mijn sokjes.
Bij ons ook. Ik had een superleuke stage gevonden, maar daar was pas vanaf februari plaats en wij moeten al vanaf september stagelopen, dus ik een mailtje gestuurd, was het echt zo. Zet het dan niet op de site.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Renesite het volgende:
Net een telefoontje gehad dat een bedrijf geen stageplek meer heeft, dat de informatie vanuit mijn school achterhaald was. Maar mensen kinders daar wíl ik niet eens stage lopen. Wat een vervelend persoontje
Oh, daar gaat het me niet om, ik wil sowieso naar de uni, of ik dit nu afmaak of niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staar je niet blind op het feit dat wanneer je het makkelijk hebt op het HBO dat de universiteit wel net iets moeilijker is. Niets ten nadele hoor, en nee, de SPH discussie gaan we niet opnieuw starten!
ik heb nog één mogelijk. Ik heb daar een erg goed gevoel over, maar anders moet ik een stomme stageplaatsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons ook. Ik had een superleuke stage gevonden, maar daar was pas vanaf februari plaats en wij moeten al vanaf september stagelopen, dus ik een mailtje gestuurd, was het echt zo. Zet het dan niet op de site.En ik mag hier niet in Helmond stagelopen, terwijl ik net iets hips had gevonden.
Proberen dan maar, vanaf volgend jaar!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, daar gaat het me niet om, ik wil sowieso naar de uni, of ik dit nu afmaak of niet.Ik ben veel theoretisch ingesteld, ik haat het HBO.
Ja, bij ons heb je heel veel plaatsen met ouderen of verstandelijk gehandicapten, alleen ik wil met autisten of iets dergelijks. Of bijvoorbeeld met tienermoeders.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb nog één mogelijk. Ik heb daar een erg goed gevoel over, maar anders moet ik een stomme stageplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |