quote:
Bedankt voor je input. Doeiquote:maandag 9 november 2009 @ 12:13
Nee wij dwingen ze altijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Komen hier ook wel eens gewillige dames?
Ligt eraan wie er aanwezig isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Komen hier ook wel eens gewillige dames?
quote:
quote:
Ok.quote:
Doet mij daar altijd aan denkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
zat daar ook in ja, maar het is nog wel iets ouder hoor
Mag hij dat?quote:
Waarom zou hij dat niet mogen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Tong heeft gepost zonder '''' erachter!
[..]
Mag hij dat?
Ik kan me geen post van Tong herinneren zonder ''quote:
Ik heb er al genoeg gezienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik kan me geen post van Tong herinneren zonder '''' erachter?
Hmm toen was Tong nog niet helemaal gevormdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:18 schreef smegmanus het volgende:
Misschien omdat het een topic uit 2001 is?
Toen had ie nog 100.000 posts denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmm toen was Tong nog niet helemaal gevormd
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Toen had ie nog 100.000 posts denk ik
Zoveel, er bestaat zelfs een topic waar die posts gequote wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik kan me geen post van Tong herinneren zonder '''' erachter?
Rustig, bij mij zelf lui en chill, morgen nog en dan weekend.quote:
Bestaat er..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoveel, er bestaat zelfs een topic waar die posts gequote worden
Je wordt er stil van hehquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Bestaat er..
een topic..
waar ze..
Tong hebben doorgrond?
Lekker!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rustig, bij mij zelf lui en chill, morgen nog en dan weekend.
Hoe was jou dag? lekker kunnen ontspannen?
Linkje Linkje!quote:
Ik kan best begrijpen dat je er moe/lui van wordtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker!
Ja ik heb enorm genoten... en heerlijk ontspannenMaar ook best wel gaar hoor
Help me er dan aan herinneren en dan ga ik zeker luisterenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, trev, HET IS BEVESTIGD![]()
Op donderdag doen Gerard en Michiel live verslag van NL - Kameroen
![]()
Jij luistert toch ook?
kijken naar de TV, geluid op mute en dan gerard en michiel aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Help me er dan aan herinneren en dan ga ik zeker luisteren
DuHquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijken naar de TV, geluid op mute en dan gerard en michiel aan
Nee hoor hij geeft mij alleen maar een tipquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Nou als het we het over voetbal gaan hebben ben ik wel weer weg hoor
Zij (Gerard en Michiel) weten waarschijnlijk nog minder van voetbal af dan jijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Nou als het we het over voetbal gaan hebben ben ik wel weer weg hoor
en dat is er juist zo leuk aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij (Gerard en Michiel) weten waarschijnlijk nog minder van voetbal af dan jij
Joh. Hoe lang heb je vandaag gewerkt?quote:
Vandaag maar ruim 8 uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh. Hoe lang heb je vandaag gewerkt?
Oooh, dat valt mee!quote:
Wil je mij de volgende keer op donderdag aan de bugels helpen denken voordat ik weg ga rond 18 uur?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey SuikerTante
[..]
Kut sorryde bugels zijn op
Hee LovelyLadyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey SuikerTante
[..]
Wat moet ik met bugelsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey SuikerTante
[..]
Aha dat kanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, dat valt mee!
Stomme msn vloog er uit, ik kom zo terug als ik de was heb opgehangen
Heb je zelf geen alarm in je telefoon? Ben jij dan op fok? HOE moet ik je waarschuwen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je mij de volgende keer op donderdag aan de bugels helpen denken voordat ik weg ga rond 18 uur?
Heb een wodkaatje redbullquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu nog een lekker drankje erbij
Gisteren was ik toen op fok, toen wou je nog wat vertellen maar dat heb je volgens mij nog niet gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je zelf geen alarm in je telefoon? Ben jij dan op fok? HOE moet ik je waarschuwen?
Dat was ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie het wasik moest bugles bewaren voor iemand
Ik niet, je zou voor mij een foto maken rememberquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie het wasik moest bugles bewaren voor iemand
Ja hoor eens, dit gaat nu oer 2 verschillende dingen he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren was ik toen op fok, toen wou je nog wat vertellen maar dat heb je volgens mij nog niet gedaan
kijk maar in s&g (- 1 bladzijde)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik niet, je zou voor mij een foto maken remember
Meer een bevestiging van mij dat ik dan wel online ben met een bewijs, maar ik wil het nog wel horenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens, dit gaat nu oer 2 verschillende dingen he?
[..]
kijk maar in s&g (- 1 bladzijde)
ja maar nou is het binnenpretje helemaal niet meer leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
Meer een bevestiging van mij dat ik dan wel online ben met een bewijs, maar ik wil het nog wel horen
Maar toch wil ik het wel wetenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar nou is het binnenpretje helemaal niet meer leuk
Het ging om de bovenkantquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens, dit gaat nu oer 2 verschillende dingen he?
[..]
kijk maar in s&g (- 1 bladzijde)
Ik hou toch ook wijs mijn mondquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Loop het dan niet zo rond te vertellen
quote:
Mooi ik zal het je helpen onthoudenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Donderdags ben ik buiten de vakanties om altijd tussen 16:30 en 17:45 online
Dank jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi ik zal het je helpen onthouden
Oh dan iets boven je post staat het ook al een keertjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dit is voor mij nog steeds de eerste pagina...
de was moet nog, ik stond op de eerste traptrede en mijn zus belde...dus...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik dacht dat jij weer op msn zou zijn
Aha, dus de was moet nog, maar toch niks ergs aan de hand bij je zus?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de was moet nog, ik stond op de eerste traptrede en mijn zus belde...dus...
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dus de was moet nog, maar toch niks ergs aan de hand bij je zus?
Ah gewoon even bijpraten, moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
En nee hoor, ik had haar alleen niet meer gesproken sinds vlak na de bevalling, dus het was even nodig![]()
Morgen ga ik wat boodschapjes voor haar doen en dan weer baby kijken en de papa en mama knuffelen (en de baby ook natuurlijk)
Waarom, hoe, door wie?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Twitter posts verwijdert en TT aan gepast
Dat vroeg ik me ook af, volgens mij zijn er weer posts verwijderd...quote:
Hoi Trev!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is het goed en daar dan?
Door een mod natuurlijk, door wie anders?quote:
Kersje lieverd!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Door een mod natuurlijk, door wie anders?
Ik geloof graag dat het dan gezellig is. Echt genieten doe ik niet, heb van de week al weer genoeg gewerktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, volgens mij zijn er weer posts verwijderd...
[..]
Hoi Trev!Fijn dat het goed gaat, aan het genieten van je vrije tijd?
Hier alles goed hoor
Suikertaartje + Suikerkindje waren vandaag op de kinderboerderij
Was even gezellig
Ja...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kersje lieverd!![]()
![]()
Ik spreek jou veel te weinig de laatste tijd
Hoe is het mopje?
Jij stelt die domme vraagquote:
Die mogen officieel ook niet he, dat is al vaak genoeg benoemd volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
Welke mod verveelt zich vandaag zo dat zelfs begroetingsposts weer eens niet mogen?
Marijke, hij wilde gewoon niet weg!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hier alles goed hoor
Was even gezellig
Domme vragen bestaan nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij stelt die domme vraagDan kun je een dito antwoord verwachten
Overal in andere SC's wordt niet moeilijk gedaan, maar hier weer welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hier alles goed hoor
Was even gezellig
Ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat het dan gezellig is. Echt genieten doe ik niet, heb van de week al weer genoeg gewerkt
Oh bah... Komt dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja...![]()
Niet al te best eigenlijk... heb ff een baaldag.![]()
![]()
Met jou?
Ja, weet ik, maar ik vind het ook gewoon belachelijk dat dat officieel niet magquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mogen officieel ook niet he, dat is al vaak genoeg benoemd volgens mijOmdat het anders alleen een "hoi-doei" topic zou worden ofzo...
Wat voor posts?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Door mods omdat ze die posts niet willen hebben
ik wilde weten een specifieke naamquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij stelt die domme vraagDan kun je een dito antwoord verwachten
Ja hoor morgen nog even en dan weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, da's waar ookBeetje bijgekomen dan?
Dat is zo schattig!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke, hij wilde gewoon niet weg!
Toen je wegliep zei hij: ijke, nee, binnen, nee!![]()
![]()
![]()
En in de auto steeds: koe, boe, *snuf*snuf* (konijn dus) en IA!
Zie de grapjes PI trev, niet zo serieus he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan nietdomme antwoorden wel
. Het is meer een voor de hand liggende vraag
Ja, in PTA zijn de mods zelfs degenen die de twitterposts en de smileyposts makenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Overal in andere SC's wordt niet moeilijk gedaan, maar hier weer wel
Al sla je me dood...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah... Komt dat?
Hier alles goed hoor
Mmmhh... eens kijken of mijn glazen bol het vandaag doet... Nee, sorry, het blijft mistigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor posts?
[..]
ik wilde weten een specifieke naam
Tsja. ONZ-mod zijn is natuurlijk ook gewoon een kutklus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Overal in andere SC's wordt niet moeilijk gedaan, maar hier weer wel
Zegt gewoon genoeg over hoe een modje hier denkt over ''zijn'' hoekje. Terwijl de mods niet eens in staat zijn om de echte bagger op tijd te filteren, maar de volgende ochtend pas, goedemorgentopics pas om zes uur in de avond sluiten... Nee top modsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zo schattig!
[..]
Zie de grapjes PI trev, niet zo serieus he?
[..]
Ja, in PTA zijn de mods zelfs degenen die de twitterposts en de smileyposts makenMaar ach, ik stoor me er al niet meer aan, ik pas me gewoon aan
Vind je het heel erg als ik daarvoor pas?quote:
Ik + vrijdagavond + serieus?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de grapjes PI trev, niet zo serieus he?
Ah joh, niet te druk om maken. Deze "discussie" is nu al zo vaak gevoerd... Het is makkelijker om je er gewoon bij neer te leggen toch? Het is gewoon zo en dan kun je beter "mee doen" en het gewoon gezellig hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zegt gewoon genoeg over hoe een modje hier denkt over ''zijn'' hoekje. Terwijl de mods niet eens in staat zijn om de echte bagger op tijd te filteren, maar de volgende ochtend pas, goedemorgentopics pas om zes uur in de avond sluiten... Nee top mods
Ja hoi. Sommige mods hebben leven: werk, hobby's, gezin. Dat soort dingen. Krijg je ook nog wel mee te maken als je later groot bentquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zegt gewoon genoeg over hoe een modje hier denkt over ''zijn'' hoekje. Terwijl de mods niet eens in staat zijn om de echte bagger op tijd te filteren, maar de volgende ochtend pas, goedemorgentopics pas om zes uur in de avond sluiten... Nee top mods
Ah. Jij was het. Figures.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hoi. Sommige mods hebben leven: werk, hobby's, gezin. Dat soort dingen. Krijg je ook nog wel mee te maken als je later groot bent
ik zou een nieuwe kopen, wat een kutdingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmhh... eens kijken of mijn glazen bol het vandaag doet... Nee, sorry, het blijft mistig
Wordt dan geen mod, en zeker niet van ONZquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hoi. Sommige mods hebben leven: werk, hobby's, gezin. Dat soort dingen. Krijg je ook nog wel mee te maken als je later groot bent
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, m'n glazen bol doet het weer LovelyLady! Het was SWJ!
Meedoen is niet echt leuk meer. Dat is ook wat ze willen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, niet te druk om maken. Deze "discussie" is nu al zo vaak gevoerd... Het is makkelijker om je er gewoon bij neer te leggen toch? Het is gewoon zo en dan kun je beter "mee doen" en het gewoon gezellig hebben
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik daarvoor pas?
quote:
quote:
4 dagen in de week, als meubelmaker...quote:Maar wel balen... Doe jij nou nog vrijwilligerswerk oid?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, m'n glazen bol doet het weer LovelyLady! Het was SWJ!
Ik werk heb een gezin... ik ben hier ook nog en ik snap er geen snars vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij daar niet over en is dat mijn keuze en die van de FA's.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wordt dan geen mod, en zeker niet van ONZ_!
Neh, ik heb em meestal niet nodig, maar voor de mensen die niet snappen dat sommige dingen niet zonder zo'n glazen bol te beantwoorden zijn haal ik em graag uit de kastquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou een nieuwe kopen, wat een kutding
Tuurlijk. Je moet de politiek in, wat de grote mensen, de FA's vinden is top, aan het volk, in dit geval de users, niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij daar niet over en is dat mijn keuze en die van de FA's.
Jij snapt 't.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je moet de politiek in, wat de grote mensen, de FA's vinden is top, aan het volk, in dit geval de users, niets van aantrekken
Tuurlijk Ik ben er tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
Zo te zien wordt het hier alleen maar gezelliger![]()
![]()
![]()
Lees maar even een stukje ervoorquote:
Je zei hoi...quote:
owquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik bedoel met de gene die binnen komen, gezelliger
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zei hoi...
Zonder verder meteen een diepgaand gesprek te starten enzo.
Mocht ik net ook niet.
Maar als jouw post blijft staan weten we meteen wie SwJ het liefst vindt![]()
Hoi schat, hoe is het met jou dan?
Zal ik vast vertellen over hoe mijn dag was SwJ, of mag dat ook in een volgende post?
Ja, reuze gezellig, een dood kind, verdwenen posts en elkaar niet gedag mogen zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik bedoel met de gene die binnen komen, gezelliger
Oepsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lees maar even een stukje ervoor
En hoi Ratelmeisje! Hoe is het met jou?Al gehoord dat Draculettetje bevallen is?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het dat jij er bent maakt het zeker ook een stuk leuker
positief blijven suikertantequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, reuze gezellig, een dood kind, verdwenen posts en elkaar niet gedag mogen zeggen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, reuze gezellig, een dood kind, verdwenen posts en elkaar niet gedag mogen zeggen
Joh, ik ben altijd positief, ik DOE alleen niet altijd zoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ben je toch weer lief
[..]
positief blijven suikertante
Ik krijg het idee dat het hier spooktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor de gezellig dan maarquote:
Ik vind het ook een beetje eng wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het hier spookt
Je mag wel bij mij komen schuilenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje eng worden
Weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje neemt maar even pauze.
Is voor iedereen beter.
Maantjequote:
Klaar, en bijna helemaal geregeld. Alleen nog de vullingen voor de taart proeven morgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor de gezellig dan maarHoe is het met jullie huis? En de trouwerij?
Oke, bedankt voor je Twitterberichtquote:
Lekker en lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klaar, en bijna helemaal geregeld. Alleen nog de vullingen voor de taart proeven morgen
Ja, die was hangt zichzelf niet op hequote:
quote:
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ken dat niet.Maar het is wel grappig.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, alleen ik ken dat niet.Maar het is wel grappig.
Hmm. Da's meer geel snot met een zurige bitequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze hebben wel lemoncurd, is dat ook zuur?
Nee hoor, zo twitter ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je Twitterbericht
Jep, 2 maandjes al. En we hebben net de badkamer verbouwd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker en lekkerBen je ook al over dan?
Jij bent goed wakkerquote:
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die was hangt zichzelf niet op he
Mijn moeder zegt dat dat voor mijn tijd isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ken jij de Golden Girls niet?
Ik ga morgen de herhaling kijken van de tv kantine
Dus ben benieuwd
Tof! En de sauna?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jep, 2 maandjes al. En we hebben net de badkamer verbouwd.
Theeeeeeeeeeeeeeeeema!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
you're killling me...![]()
ja, ik weet het... cliche...![]()
Iew ... ik ga toch maar voor de chocolade fudge en toblerone mousse.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Da's meer geel snot met een zurige bite
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat dat voor mijn tijd is![]()
Het tuinhuisje staat nu vol met rotzooi.quote:
Joh. Ben ik het weer een keer met je eens gewoonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Iew ... ik ga toch maar voor de chocolade fudge en toblerone mousse.
Ja, dan is het van voor jou tjdquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het tuinhuisje staat nu vol met rotzooi.
Ik ga er een apresskihut van maken denk ik. Ik heb al gezorgd voor feestelijke verichting: er hangt een lichtslang langs de randen.
Maar dan is het toch geen apresskihut?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Toch niet met van die foute muziek he?
Maar ze gaan straks Absolutely Fabulous nadoenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan is het van voor jou tjd![]()
![]()
David Hasselhof, Aqua, Ome Henk, enzquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan is het van voor jou tjd![]()
![]()
Uhoh. Stelt ie je nu teleur?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:Toch niet met van die foute muziek he?
Mag ik dan op een feestje van je komen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
David Hasselhof, Aqua, Ome Henk, enz
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ze gaan straks Absolutely Fabulous nadoen
AbFab!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ze gaan straks Absolutely Fabulous nadoen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
David Hasselhof, Aqua, Ome Henk, enz
Jij weet van wat voor soort muziek ik houquote:
Ik bedoelde het net ietsje andersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij weet van wat voor soort muziek ik houEn dat komt niet in de buurt van apres ski
Soms is foute muziek gewoon heerlijk om op te zetten ... soms he.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij weet van wat voor soort muziek ik houEn dat komt niet in de buurt van apres ski
Ja, maar dan ga ik eerder voor zoiets:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Soms is foute muziek gewoon heerlijk om op te zetten ... soms he.
vaute ferzoekjes-avondquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik nu sauna kansen mis?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het net ietsje anders
Ja, niet voor op je mp3 ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zoals bij Q-music 's ochtendsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hayseed Dixiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik eerder voor zoiets:
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bedoelt dat ik nu sauna kansen mis?
Ze waren een week geleden in Zwolle, was echt super gaaf! Die gasten zijn goed livequote:
Nou, dan weet ik het ook niet meer hoorquote:
Ik hoor het alleen maar voor de helftquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tussen 9 en 10. Zit meestal wel wat leuks tussen
Mja zwolle is nie om de hoekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze waren een week geleden in Zwolle, was echt super gaaf! Die gasten zijn goed live
Ik heb deze op mijn mp3-speler:quote:
Ik denk dat ik dat hier niet hardop ga zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik het ook niet meer hoor
Die is goedquote:
Ik kan de 29ste naar de PARTY ANIMALSquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze waren een week geleden in Zwolle, was echt super gaaf! Die gasten zijn goed live
Ze stonden ook in Dordrecht, Sneek en Eindhoven, dus het ligt niet aan Zwollequote:
PM dan maarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat hier niet hardop ga zeggen
De Party Animalsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is goed![]()
[..]
Ik kan de 29ste naar de PARTY ANIMALS![]()
![]()
nu nog zien of we gaan
NEE! Deze!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik eerder voor zoiets:
In de Radstake natuurlijk, kan ik ook nog op de fiets heenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PM dan maarWant ik heb serieus geen idee waar jij het over hebt
Het is dus niet iets wat ik denk in elk geval
[..]
De Party AnimalsDat is echt fout!
Waar spelen die dan?
quote:
Die vroegen we altijd aan als Jesse dj was in de Docter, weet je nog?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die is van lang geleden ja!!!!
Die draaiden we vroeger veel toch?
![]()
allemaal aardig uit de buurt hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze stonden ook in Dordrecht, Sneek en Eindhoven, dus het ligt niet aan Zwolle
Sneek is om de hoek voor mijquote:
Jessequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die vroegen we altijd aan als Jesse dj was in de Docter, weet je nog?![]()
Met mij en mijn auto gaat het goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef justmattie het volgende:
Marijke, hoe gaat het met jou en je auto?
Heb jij die niet ook als vriendje op hyves?quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jesse![]()
Hihihi, da's waar ook
[..]
Met mij en mijn auto gaat het goedIk heb al ruim de eerste 2000 km erop zitten
En 1 juni APK, dat vind ik dan toch wel spannend
![]()
Neh, dat hoeft dan weer nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij die niet ook als vriendje op hyves?
quote:
Nou, je bent vrouw EN beginnend bestuurderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, dat hoeft dan weer niet![]()
[..]
Natuurlijk niet! Wat is dat nou weer voor vraag?
![]()
Hij is nu super-djquote:
Hij wordt leuker zo met de minuutquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja.
Mijn zoon zegt: diggy diggy en dan doet 'ie boks.
Komt hierdoor:
En het is mijn eigen schuld![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou, je bent vrouw EN beginnend bestuurder![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens een nieuw fout nummerquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]_! Ik weet tenminste wel de verkeersregels, in tegenstelling tot veel oude lullen
En ruimtelijk inzicht is mij wel gegund!
![]()
Prachtig!quote:
er zijn genoeg mooie bruggetjesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prachtig!
* suikertaartje zoekt koortsachtig verder op google streetview
Ik kan hem niet vinden, maar ik bedoel een heel lange, volgens mij in een park(je) of met veel groen er omheen...quote:
Doei STquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga nu trouwens echt de was ophangen en dan lekker met manlief onder de wol![]()
Doeg skatje(s)![]()
Ach ja, teleurstellingen..word je een kerel vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doei ST![]()
Slaap Lekker
![]()
en niet weer op msn geweest
Gebeurt me soms iets te vaakquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, teleurstellingen..word je een kerel van
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kruip zonder een man lekker onder de wol, slaap allemaal!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga nu trouwens echt de was ophangen en dan lekker met manlief onder de wol![]()
Doeg skatje(s)![]()
Trusten Rijkjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kruip zonder een man lekker onder de wol, slaap allemaal!
Ik heb een half uurtje nodig om op te warmenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan ben je te vroeg want het is nog geen nacht
Warming up, loop maar alvast een rondjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een half uurtje nodig om op te warmen
Ik ben al gaan thaiboksen en ik ben kapotquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Warming up, loop maar alvast een rondje
Vertelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
Wat een waardeloze bioscoop hebbben wij ook zeg
Wat wil je, Heerenveenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
Wat een waardeloze bioscoop hebbben wij ook zeg
quote:
Tja, ik ga ook met iemand, ik weet alleen niet wat hij wil zien. Maar ik ga lekker toch naar Mika,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil Mika best zien op PP, maar de anderen gaan liever naar Florence + the machine
Mikaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja, ik ga ook met iemand, ik weet alleen niet wat hij wil zien. Maar ik ga lekker toch naar Mika,
Mika lijkt me sowieso beter dan Florence + the machinequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja, ik ga ook met iemand, ik weet alleen niet wat hij wil zien. Maar ik ga lekker toch naar Mika,
Goeie reden waarom ik niet naar Pinkpop gaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mika lijkt me sowieso beter dan Florence + the machine
Maar ik ga voor PINK !alleen dan moet ik gogol bordello missen
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
zijn er hier trouwens mensen die naar Muse gaan 19 juni?
Ik snap je en de ZC is toch beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Goeie reden waarom ik niet naar Pinkpop ga
Gogol bordello is tof live.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mika lijkt me sowieso beter dan Florence + the machine
Maar ik ga voor PINK !alleen dan moet ik gogol bordello missen
Dat je 1 band mist ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Goeie reden waarom ik niet naar Pinkpop ga
En waarom alleen maar je zadel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Verdomde grafachterlijke lui in SneekBeetje mn zadel jatten
Nee dat Pink en Mika er spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |