quote:
Bedankt voor je input. Doeiquote:maandag 9 november 2009 @ 12:13
Nee wij dwingen ze altijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Komen hier ook wel eens gewillige dames?
Ligt eraan wie er aanwezig isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Komen hier ook wel eens gewillige dames?
quote:
quote:
Ok.quote:
Doet mij daar altijd aan denkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
zat daar ook in ja, maar het is nog wel iets ouder hoor
Mag hij dat?quote:
Waarom zou hij dat niet mogen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Tong heeft gepost zonder '''' erachter!
[..]
Mag hij dat?
Ik kan me geen post van Tong herinneren zonder ''quote:
Ik heb er al genoeg gezienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik kan me geen post van Tong herinneren zonder '''' erachter?
Hmm toen was Tong nog niet helemaal gevormdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:18 schreef smegmanus het volgende:
Misschien omdat het een topic uit 2001 is?
Toen had ie nog 100.000 posts denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmm toen was Tong nog niet helemaal gevormd
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Toen had ie nog 100.000 posts denk ik
Zoveel, er bestaat zelfs een topic waar die posts gequote wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik kan me geen post van Tong herinneren zonder '''' erachter?
Rustig, bij mij zelf lui en chill, morgen nog en dan weekend.quote:
Bestaat er..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoveel, er bestaat zelfs een topic waar die posts gequote worden
Je wordt er stil van hehquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Bestaat er..
een topic..
waar ze..
Tong hebben doorgrond?
Lekker!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rustig, bij mij zelf lui en chill, morgen nog en dan weekend.
Hoe was jou dag? lekker kunnen ontspannen?
Linkje Linkje!quote:
Ik kan best begrijpen dat je er moe/lui van wordtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker!
Ja ik heb enorm genoten... en heerlijk ontspannenMaar ook best wel gaar hoor
Help me er dan aan herinneren en dan ga ik zeker luisterenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, trev, HET IS BEVESTIGD![]()
Op donderdag doen Gerard en Michiel live verslag van NL - Kameroen
![]()
Jij luistert toch ook?
kijken naar de TV, geluid op mute en dan gerard en michiel aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Help me er dan aan herinneren en dan ga ik zeker luisteren
DuHquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijken naar de TV, geluid op mute en dan gerard en michiel aan
Nee hoor hij geeft mij alleen maar een tipquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Nou als het we het over voetbal gaan hebben ben ik wel weer weg hoor
Zij (Gerard en Michiel) weten waarschijnlijk nog minder van voetbal af dan jijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Nou als het we het over voetbal gaan hebben ben ik wel weer weg hoor
en dat is er juist zo leuk aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij (Gerard en Michiel) weten waarschijnlijk nog minder van voetbal af dan jij
Joh. Hoe lang heb je vandaag gewerkt?quote:
Vandaag maar ruim 8 uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh. Hoe lang heb je vandaag gewerkt?
Oooh, dat valt mee!quote:
Wil je mij de volgende keer op donderdag aan de bugels helpen denken voordat ik weg ga rond 18 uur?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey SuikerTante
[..]
Kut sorryde bugels zijn op
Hee LovelyLadyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey SuikerTante
[..]
Wat moet ik met bugelsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey SuikerTante
[..]
Aha dat kanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, dat valt mee!
Stomme msn vloog er uit, ik kom zo terug als ik de was heb opgehangen
Heb je zelf geen alarm in je telefoon? Ben jij dan op fok? HOE moet ik je waarschuwen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je mij de volgende keer op donderdag aan de bugels helpen denken voordat ik weg ga rond 18 uur?
Heb een wodkaatje redbullquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu nog een lekker drankje erbij
Gisteren was ik toen op fok, toen wou je nog wat vertellen maar dat heb je volgens mij nog niet gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je zelf geen alarm in je telefoon? Ben jij dan op fok? HOE moet ik je waarschuwen?
Dat was ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie het wasik moest bugles bewaren voor iemand
Ik niet, je zou voor mij een foto maken rememberquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie het wasik moest bugles bewaren voor iemand
Ja hoor eens, dit gaat nu oer 2 verschillende dingen he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren was ik toen op fok, toen wou je nog wat vertellen maar dat heb je volgens mij nog niet gedaan
kijk maar in s&g (- 1 bladzijde)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik niet, je zou voor mij een foto maken remember
Meer een bevestiging van mij dat ik dan wel online ben met een bewijs, maar ik wil het nog wel horenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens, dit gaat nu oer 2 verschillende dingen he?
[..]
kijk maar in s&g (- 1 bladzijde)
ja maar nou is het binnenpretje helemaal niet meer leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
Meer een bevestiging van mij dat ik dan wel online ben met een bewijs, maar ik wil het nog wel horen
Maar toch wil ik het wel wetenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar nou is het binnenpretje helemaal niet meer leuk
Het ging om de bovenkantquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens, dit gaat nu oer 2 verschillende dingen he?
[..]
kijk maar in s&g (- 1 bladzijde)
Ik hou toch ook wijs mijn mondquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Loop het dan niet zo rond te vertellen
quote:
Mooi ik zal het je helpen onthoudenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Donderdags ben ik buiten de vakanties om altijd tussen 16:30 en 17:45 online
Dank jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi ik zal het je helpen onthouden
Oh dan iets boven je post staat het ook al een keertjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dit is voor mij nog steeds de eerste pagina...
de was moet nog, ik stond op de eerste traptrede en mijn zus belde...dus...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik dacht dat jij weer op msn zou zijn
Aha, dus de was moet nog, maar toch niks ergs aan de hand bij je zus?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de was moet nog, ik stond op de eerste traptrede en mijn zus belde...dus...
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dus de was moet nog, maar toch niks ergs aan de hand bij je zus?
Ah gewoon even bijpraten, moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
En nee hoor, ik had haar alleen niet meer gesproken sinds vlak na de bevalling, dus het was even nodig![]()
Morgen ga ik wat boodschapjes voor haar doen en dan weer baby kijken en de papa en mama knuffelen (en de baby ook natuurlijk)
Waarom, hoe, door wie?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Twitter posts verwijdert en TT aan gepast
Dat vroeg ik me ook af, volgens mij zijn er weer posts verwijderd...quote:
Hoi Trev!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is het goed en daar dan?
Door een mod natuurlijk, door wie anders?quote:
Forum Opties | |