Mijn antwoord daarop zou zijn, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ronja zegt tegen Wiet "ik ken jou nog niet"?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Mailtje van paar weken terugNU pas antwoord
Bedankt voor je mail.
Wiet is inderdaad jonger gemaakt voor het verhaal. Dit gebeurt vaker. Zo is Nina bijvoorbeeld ouder gemaakt. De leeftijd van de personages wordt aangepast als dit voor het verhaal interessanter wordt. Dit gebeurt alleen als een personage een tijdje niet te zien is geweest.
Veel plezier nog met het kijken naar GTST!
Vriendelijke groet, Redactie GTST www.gtst.nl
Altijd leuk zo een antwoord waarin slechts staat wat je zelf ook al had kunnen bedenken, ze doen ook net of je een kleuter bent als je ze al mailtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor je mail.
Wiet is inderdaad jonger gemaakt voor het verhaal. Dit gebeurt vaker. Zo is Nina bijvoorbeeld ouder gemaakt. De leeftijd van de personages wordt aangepast als dit voor het verhaal interessanter wordt. Dit gebeurt alleen als een personage een tijdje niet te zien is geweest.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Altijd leuk zo een antwoord waarin slechts staat wat je zelf ook al had kunnen bedenken, ze doen ook net of je een kleuter bent als je ze al mailt
Wat een ontzettend dom antwoordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor je mail.
Als het de verhaallijn uitkomt kanLaura dus een half jaar naar nieuw zeeland en komt terug als een lekker wijf van 22.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:32 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Wat een ontzettend dom antwoord'Zo is Nina bijvoorbeeld ouder gemaakt.'
Ik vind een personage ouder maken toch wel iets geloofwaardiger dan jonger maken
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Maartel het volgende:
Als ze zo beginnen mogen Helen Helmink en Wil de Smet ook wel terugkomen, kan Wiet daar leuk mee spelen
Thanks, daar ging mijn colaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Maartel het volgende:
Als ze zo beginnen mogen Helen Helmink en Wil de Smet ook wel terugkomen, kan Wiet daar leuk mee spelen
Maar Bing begon toch zelf met "HOIII IK BEN JE VADERRR"?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
Die Sjors heeft toch timing he, met dr "wat als de baby niet van jou is".
ja dat was idd erg tof!! de hele Sanders familiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef Frey het volgende:
Dit vond ik ook een tof moment.![]()
Jammer dat Maximiliaan vlak daarna doodging. Daar hadden ze nog zoveel mee kunnen doen.
en nu denk ik dat ie in een weerwolf verandertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Maartel het volgende:
Als dat 'spannende' geluid er niet onder zat zou ik denken dat Danny z'n neus ophaalde
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Maartel het volgende:
Als dat 'spannende' geluid er niet onder zat zou ik denken dat Danny z'n neus ophaalde
Hahahahahah ik had jouw user icon nog niet gezien hahahahaquote:
Dex? Ach een onbenullig sukkeltje die er toch uitgaat, nee Maxime is degene die mijn plee schoon mag likken, irritante trut, te debiel dat er mensen zijn die nog in haar gestook trappen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef Lauuwtje het volgende:
Oh man geef die Dex een nekschot, ben echt klaar met dat geniepige gedoe van m
Beetje raar dat ze zo hopeloos is om zelf een brief te sturen.quote:Bruni Heinke is boos. Héél boos. Op de schrijvers van Neerlands langstlopende soapserie 'Goede tijden Slechte tijden' welteverstaan. Zij lieten haar onlangs weten totaal geen interesse te hebben in een rentree van alterego Helen Helmink.
Jarenlang bekommerde Helen zich om het lot van Arnie, Linda, Simon, Anita, Roos, Rik en talloze andere inwoners van Meerdijk. Na het zoveelste beraamde moordplan op haar leven besloot Helen om het fictieve stadje vaarwel te zeggen en een nieuw bestaan op te gaan bouwen in Canada, samen met broer Martin Helmink.
De jaren zijn voorbijgevlogen en het is anno 2010 alweer dertien jaar geleden dat Helen op het vliegtuig stapte. En volgens actrice Bruni Heinke is het nu dus hoog tijd dat Helen weer terugkeert naar haar roots. 'Het dat ik inmiddels AOW krijg, maar anders had ik niet eens kunnen rondkomen. Ik heb na mijn rol als Helen nooit meer andere karakters mogen spelen, omdat ik zo vereenzelvigd ben met GTST, dat ik kennelijk niet meer geloofwaardig ben in andere rollen. Ik vind dat echt verschrikkelijk. Ik wil zo graag spelen, en ik heb het ook écht nodig.'
Heinke smacht al jaren naar een comeback in de goedbekeken soapserie. 'Ik heb laatst zelfs een brief geschreven naar de schrijvers. Helen is namelijk niet dood, ze kan zo weer terugkeren. Dus heb ik een verhaallijn geschreven waarin Helen na het plegen van een afschuwelijke moord terugkeert naar Meerdijk. Niemand verwacht zoiets natuurlijk van Helen, dus leek mij dit persoonlijk een hele spannende verhaallijn. Maar wat denk je? Ik krijg bericht terug dat ze niet in mij geïnteresseerd zijn. En dat terwijl collega's van mijn leeftijd als Joke Bruijs en Willeke Alberti onlangs wel een rol kregen aangeboden. Ik vind het zo vreselijk jammer dat de schrijvers mij niet meer willen hebben.
Bron?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze zo hopeloos is om zelf een brief te sturen.
Maar van de schrijvers is het ook respectloos. geef die vrouw een gast rolletje is ze ook weer tevreden met zichzelf.
Ik kan haar wanhoop heel goed begrijpen. Ze krijgt alleen maar AOW, dat is een beetje onder de armoedegrens. Nu staat GTST er natuurlijk wel om bekend dat ze bar slecht betalen, maar alles is welkom in deze.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje raar dat ze zo hopeloos is om zelf een brief te sturen.
Maar van de schrijvers is het ook respectloos. geef die vrouw een gast rolletje is ze ook weer tevreden met zichzelf.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:21 schreef Countess het volgende:
Danny reageert dus nooit, maar Danny staat dan ook bekend om zijn meesterlijk geacteerde mimiek.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef Sk00p het volgende:
Damn die Maxime is slim zeg..
Dikke 10 voor Charlie.. Wat is Isabella een domme doos zeg.
Zelfs Jef gelooft in haar goede bedoelingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elk personage die Maxime probeert te manipuleren raakt 50% van zijn of haar IQ kwijt zodra ze bezig gaat.
In het begin lukte het haar Zelfs bij Ludo, Toen Nina al heeft die toch het IQ van het aap vervolgens Barbara en nu de best wel slimme Isabella. Je kan duidelijk zien bij deze schrijvers wie ze zelf geïntroduceerd hebben en weer niet. Ik hoop trouwens van harte dat wanneer Maxime weggaat ze Danny mee neemt naar Verweggistan .
Helaas duurt het altijd zo lang voordat vervelende personages opgerot zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop trouwens van harte dat wanneer Maxime weggaat ze Danny mee neemt naar Verweggistan .
Ja, want ik denk dat jij doelt op Nikki Plessen of Renate Verbaan (gok ik).quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
Of ben ik nu gek?
http://www.net5.nl/web/show/id=1039130/langid=43
Aaaaaaaaaaaaah Nikki Plessen is dat natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want ik denk dat jij doelt op Nikki Plessen of Renate Verbaan (gok ik).
Ja maar Renate Verbaan zag er ook wel heel zwanger uit en kan dat je haar verward met Charlie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah Nikki Plessen is dat natuurlijk
Christophe Haddad moet ook terug willen, dat ie eruit wilde is de hoofdreden dat Nick eruit geschreven is. Zonder Maxime had je nu ook geen Nick meer gehad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Maxime opdondert kunnen ze dat mooi gebruiken om Nick terug de serie in te schrijven.
Onze held zit nog steeds ten onrechte in een gesticht. Blijkt maar weer hoe raar de denkwijze van de schrijvers is. Die vrouw probeerde ten onrechte en zonder echte reden Nick te pakken via zijn enige kind .
Waarop Nick volledig terecht en juist handelde tenminste ik ben zelf dan wel nog geen vader maar ik denk dat als zo iets mij zou overkomen ik precies het zelfde had gehandeld .
Wat een mooie foto's!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
Of ben ik nu gek?
http://www.net5.nl/web/show/id=1039130/langid=43
Klopt maar de reden waar op was te krom voor woorden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Christophe Haddad moet ook terug willen, dat ie eruit wilde is de hoofdreden dat Nick eruit geschreven is. Zonder Maxime had je nu ook geen Nick meer gehad.
Het wordt tijd dat hij terugkomt om haar een poepie te laten ruiken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar de reden waar op was te krom voor woorden.
Hij zit nu al een jaar (in gtst jaren dus 5) in een vage kliniek waar bij de eind scene duidelijk doorschemerde dat Maxime die plek gewoon voor hem ingekocht had.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja ik ben er ook wel voor om Nick terug te zien...
Lijkt me inderdaad een goeie acteur, maar van Nick was ik niet zo gecharmeerd, hij was nogmaals een soort Rien Hogendoorn, alleen iets gefrustreerderquote:
Preciesquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:08 schreef Maartel het volgende:
Oje, Lorena wil alleen afsluiten.. overvallers, komt er maar in!
Het is niet leuk meerquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Maxime krijgt nu echt te vaak haar zin hoor, dit is niet normaal meer
Datquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Alleen zodra het zover is en Ludo haar smerige rol heeft doorzien dan is het jachtseizoen geopend op Maxime door Ludoquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Ach uiteindelijk krijgt Maxime toch de voogdij over Amy pff
Nou was dat wel Gigi die acteerde dat Lorena acteerde.. dus dat mocht nergens op lijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Jac0bus het volgende:
Mijn god hier moet ik toch wel even postenIk zap net langs, zie ik dat gehuil bij GTST. Respect dat jullie dat gewoon kunnen kijken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Jac0bus het volgende:
Mijn god hier moet ik toch wel even postenIk zap net langs, zie ik dat gehuil bij GTST. Respect dat jullie dat gewoon kunnen kijken
Ik keek helemaal niet naar wie ze nadeed of wat dan ook. Ik keek naar Gigi en die twee hele mooie ogen van d'rquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou was dat wel Gigi die acteerde dat Lorena acteerde.. dus dat mocht nergens op lijken
Hoezo geobsedeerd door kinderen van een ander..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zeg: Nick. Maar naar mij wordt niet geluisterdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoezo geobsedeerd door kinderen van een ander..![]()
![]()
Het is iid niet normaal meer.. Maar goed.. ze is verbaal gewoon erg slim gemaakt. Hopelijk maakt iemand daar snel een eind aan.
Dat is precies wat mijn dochter ook zei, het is geen abonnementquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef James1988 het volgende:
"Ik heb de vriendschap met Charlie opgezegd." Het is geen krant ffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |