Het is niet leuk meerquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Maxime krijgt nu echt te vaak haar zin hoor, dit is niet normaal meer
Datquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Alleen zodra het zover is en Ludo haar smerige rol heeft doorzien dan is het jachtseizoen geopend op Maxime door Ludoquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Ach uiteindelijk krijgt Maxime toch de voogdij over Amy pff
Nou was dat wel Gigi die acteerde dat Lorena acteerde.. dus dat mocht nergens op lijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Jac0bus het volgende:
Mijn god hier moet ik toch wel even postenIk zap net langs, zie ik dat gehuil bij GTST. Respect dat jullie dat gewoon kunnen kijken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Jac0bus het volgende:
Mijn god hier moet ik toch wel even postenIk zap net langs, zie ik dat gehuil bij GTST. Respect dat jullie dat gewoon kunnen kijken
Ik keek helemaal niet naar wie ze nadeed of wat dan ook. Ik keek naar Gigi en die twee hele mooie ogen van d'rquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou was dat wel Gigi die acteerde dat Lorena acteerde.. dus dat mocht nergens op lijken
Hoezo geobsedeerd door kinderen van een ander..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zeg: Nick. Maar naar mij wordt niet geluisterdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoezo geobsedeerd door kinderen van een ander..![]()
![]()
Het is iid niet normaal meer.. Maar goed.. ze is verbaal gewoon erg slim gemaakt. Hopelijk maakt iemand daar snel een eind aan.
Dat is precies wat mijn dochter ook zei, het is geen abonnementquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef James1988 het volgende:
"Ik heb de vriendschap met Charlie opgezegd." Het is geen krant ffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |