Zie hieronder een blog van Sumera
X Factor is nu officiëel afgelopen, voor Jaap betekent dat de overwinning van X Factor (congratz!!! ), voor mij betekent het een nieuwe start.
Na weken van lol, ervaring, leren, optreden, etc...is nu de tijd om hard te werken aangebroken. The coming months are all about continuing doing what I love, en dat is zingen en muziek maken. Ik ga mijn best doen om te bewijzen dat je X Factor niet hoeft te winnen om ook een winnaar te kunnen zijn!!!
Voor nu kan ik jullie informeren dat hele leuke dingen voor de komende weken gepland zijn:
Na een korte tussenstop bij mijn familie in Madrid, ga ik begin volgende week met de repetities voor de Concerts met mijn X Factor collega's beginnen! Ik kan echt niet wachten om volgend weekend in de Ahoy te staan!! TE GEK!!!
Wie van jullie komt??? welke twee liedjes zouden jullie van mij verwachten??
Na Ahoy, beginnen Daniëlle en ik met de repetities voor een tourtje door het land.
I am very excited to be able to perform again and to share this experience with daniëlle!!! It will be FUN!
Ik hou jullie op de hoogte van wat er allemaal de komende tijd gaat gebeuren, waar ik ga optreden, what I am up to, etc....
Wat jullie ook moeten weten is dat ik echt al jullie berichtjes en krabbels lees..het is alleen iets moelijker geworden om ze allemaal te beantwoorden...
Also, I want to thank you all for still being so dedicated and interested! I am eternally grateful for all the love and support!
Hopelijk kan ik in de toekomst iets aan jullie terug geven in de vorm van muziek....
Big kiss,
Sumera