Ze zit daar toch gewoon in de studio ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hopelijk horen we toch snel iets van haar
Ik denk wel dat Sony er wat mee gaat doenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als Stacey slim is gaat ze Sumera na XFA verder begeleiden en zorgen dat ze een cd uitbrengt. De drive zal er ongetwijfeld zijn voor beide, zou zeker geinteresseerd zijn in een cd van Sumera.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:53 schreef Symphonic het volgende:
In de finale zag ik alle andere kandidaten enthousiast meedoen, en wie zat er weer stoicijns met een chagrijnig hoofd...
Juist......
Dat dusquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 10:54 schreef ranja het volgende:
Gewoon Paint It Black op single uitbrengen en daarmee Jaap in de Top 40 verslaan
Nou ja, ik hoop inderdaad wel dat er een vervolg komt voor Sumera.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef ranja het volgende:
Gewoon Paint It Black op single uitbrengen en daarmee Jaap in de Top 40 verslaan
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef ranja het volgende:
Doen maar nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef ranja het volgende:
Nee doe maar niet inderdaad, hoewel het een leuk arrangement is kun je de Stones eigenlijk niet als coversingle doen.quote:
So what? Nou en, wij gebruiken toch ook zo vaak engelse woordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom gooit ze er steeds Engelstalige zinnetjes tussendoorZe formuleert prima lopende Nederlandse zinnen.
Hahaha! Ranjaquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
Misschien dat ze deze zinnen lastig te vertalen vond en liever in het engels opschrijft dan in fout nederlands... voor je't weet wordt een zin door een verkeerde woordkeuze weer uitgelegd als arrogant.
Wat valt er te bespreken?quote:------------------------------------------------------------------
Evenement: X-FACTOR in Concert
Datum: vr 11 jun 2010 20:30
Vip Subtotaal:
1 X Regulier @ ¤ 39,00 = ¤ 39,00
Subtotaal: ¤ 39,00
------------------------------------------------------------------
Transactiekosten: ¤ 2,00
Bespreekkosten: ¤ 3,10
Totaalbedrag: ¤ 44,10
Het totaalbedrag is inclusief bespreekgeld en BTW.
Hahaha anderen noemen het ahum, administratiekostenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:57 schreef Kyr het volgende:
Sinds XFA zo dood gaat post ik het maar hierEen beetje offtopic, maargoed.
[..]
Wat valt er te bespreken?
Lekker vaag inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:57 schreef Kyr het volgende:
Sinds XFA zo dood gaat post ik het maar hierEen beetje offtopic, maargoed.
[..]
Wat valt er te bespreken?
Owhquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha anderen noemen het ahum, administratiekosten
Wat een poep. Ik woon ook al jaren in het buitenland maar heb echt geen problemen in het Nederlands te communiceren hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha! Ranja![]()
Nouja als je in meerdere landen hebt gewoond en daarom verschillende talen spreekt en waarschijnlijk in het dagelijks leven ook veel Engels, dan krijg je dit....
Maar sommige mensen hebben overal wat over te zeuren.
Lucky you!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een poep. Ik woon ook al jaren in het buitenland maar heb echt geen problemen in het Nederlands te communiceren hoor
Dan mag het topic van BadBoyz ook wel hierheenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
MUZ -> TAL
Tevens.. er zit een single van Sumera aan te komen
(Van de top 6 zal een single verschijnen)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan mag het topic van BadBoyz ook wel hierheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |