Ik heb er alvast iets ingevuld.quote:Op maandag 26 april 2010 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
TopicTitels zijn welkom!
idd ja!quote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef _Joy_ het volgende:
De linkse op de bovenste foto heeft wel een goed lijf
Qua moves hebben ze veel in huis, mooi gebruik van maken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
Zoiets werkt 1 keer, en een volgende keer moet je weer iets origineels bedenken.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
Zoiets werkt 1 keer, en een volgende keer moet je weer iets origineels bedenken.
Dat dusquote:
broek uit ?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
Eindelijk iemandquote:Op woensdag 28 april 2010 11:22 schreef Mellebelleke het volgende:
Snap niet dat er meiden zijn die op deze 2 overdreven gay boys vallen, ze zijn zo overdreven dat ik er braakneigingen van krijg als ik er naar kijk, nee ik vind ze helemaal niets qua uiterlijk niet qua show niet en qua stem niet, het ligt er voor mij allemaal te overdreven op
Heel slim inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef NoNickOne het volgende:
Grappig berichtje van J-Me bij Lisa Lois vorig jaar rond deze tijd. Hij heeft het over een boutcontract terwijl hij momenteel een gooi doet naar hetzelfde contract!
[ link | afbeelding ]
Ouch!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef NoNickOne het volgende:
Grappig berichtje van J-Me bij Lisa Lois vorig jaar rond deze tijd. Hij heeft het over een boutcontract terwijl hij momenteel een gooi doet naar hetzelfde contract!
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |