quote:tofOp zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
12V trein lego van 25 jaar geleden![]()
Ik begin oud te worden...
quote:Die is woest, ik ben jaloers.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
12V trein lego van 25 jaar geleden![]()
Ik begin oud te worden...
quote:Goeie link. ff getest en inderdaad: het breekt een stuk makkelijkerOp zondag 24 oktober 2010 11:17 schreef Khadgar het volgende:
Ja, dat kun je doen maar het is ontzettend slecht er voorKunstoffen worden er broos van. Google maar es op Retr0bright: http://retr0bright.wikispaces.com/
quote:late reactie, had het druk, ben er dan ook niet echt meer mee bezig geweest.Op vrijdag 15 oktober 2010 12:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
CoolWat kan dat karretje allemaal?
quote:We zijn dus beiden bezig met een karretje dat autonoom kan rondrijdenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Faceoff het volgende:
[..]
late reactie, had het druk, ben er dan ook niet echt meer mee bezig geweest.
Zoals ik zei heb ik dat vorige karretje gesloopt en met een nieuwe begonnen.
Al wil ik eigenlijk niet van het oude idee afstappen omdat die wel (met enige moeite) om zijn eigen as kon draaien. En als ik t nieuwe bouwwerk zo door zet dat niet gaat lukken.
Ben van plan er een autonoom rovertje van te maken, heb al een Sharp afstand sensor (10-80cm).
En dan is het echt wel makkelijker als het karretje om zijn as kan. Zie hem nog niet echt drie keer steken als hij om moet keren.
quote:die dakpannen zijn tofOp dinsdag 19 oktober 2010 01:36 schreef 2cv het volgende:
Ik loop best al; een tijdje met het idee om met onderstaande dakpannen een soort ouderwets vakantiepark-vakantiehuisje te bouwen. Dan maak ik gebruik van de SNOT techniek waardoor je 2 rechte muren krijgt (voorkant/achterkant) en 2 dakhelften die tegelijkertijd de zijmuren zijn. De dakpannen lopen dan door tot aan de grond.
[ afbeelding ]
Ben ik de enige met zo'n soort idee ?
Ik heb er een slaapkamer voor moeten leegmakenquote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef mschol het volgende:
tof...
ik wou dat ik zo'n grote lege kamer had
mja, das hier onmogelijkquote:Op zondag 14 november 2010 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb er een slaapkamer voor moeten leegmaken
Als ik sexueel opgewonden zou raken van LEGO dan was ik nu klaar gekomen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen ff druk geweest het het in elkaar zetten van AL mijn complete legoland sets, zie hier het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat het geval was zou je nog enorm veel harder zijn gekomen als ik mijn technic verzameling erbij had gezetquote:Op maandag 15 november 2010 03:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik sexueel opgewonden zou raken van LEGO dan was ik nu klaar gekomen.
Wel eens gezien op youtube idd, ziet er gaaf uit. Als je nou echt baanbrekend wil zijn ga je ipv je net aangeschafte compressor 10 van die compressortjes van de 8868 parallel zetten om je pneumatische motor te voedenquote:Zelf heb ik vandaag een compressor gekocht voor de LEGO. Nu nog even een pneumatische motor bouwen
Die electromotor van die compressor kan ik zo slecht aansluiten op de legoquote:Op maandag 15 november 2010 14:36 schreef SwiffMeister het volgende:
Beetje onlogisch eigenlijk he, eerst met een elektromotor een compressor aandrijven en daarna met de druk vd compressor een pneumatische motor andrijven![]()
Drijf dan direct met je elektromotor het spul aan wat je aan wilt drijven, scheelt nogal in het rendement.
Maargoed, uit "the lego point of view" is het natuurlijk wel veel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |