Coolquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:51 schreef Faceoff het volgende:
Leuk om te zien dat er meer lui bezig zijn met lego en elektronica.
Voor mij is een NXT set te duur, dus ben ik bezig met een arduino en de onderdelen van o.a. de
[ afbeelding ]
en de
[ afbeelding ]
hij zag er eerst zo uit:
[ afbeelding ] maar ben al van dat idee afgestapt. te klein
Kun je ook gewoon je eigen virtuele stekje of voertuigen bouwen, of moet je deelnemen aan een 'verhaalmode'?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef mschol het volgende:
even een legozijstraat:
iemand hier die lego universe speelt, gespeeld heeft of wil gaan spelen?
ik heb in de beta gespeeld en ik moet eerlijk bekennen dattie erg leuk was... (op sommige punten wat frustrerend door wat bugs maar ja dat was de beta)
je mag mee doen aan het verhaal (wel aan te raden omdat je later veel lego blokjes verzamelt met verslaan van vijanden..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:10 schreef Vogelbekbeest het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon je eigen virtuele stekje of voertuigen bouwen, of moet je deelnemen aan een 'verhaalmode'?
Ben wel benieuwd naar universe.
Lego, het blijft mooi spul. Ik denk niet dat ik er ooit meeklaar ben.
ik heb me in de beta er zeker mee vermaakt...quote:
dat dacht ik dus ook al...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:35 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dat ziet er eerder uit als een slechte fotoshop dan lego
ik zou em eigenlijk alleen vanwege de minifigs kopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze gekocht vandaag
[ afbeelding ]
ik heb uberhaupt geen HP lego hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Er is weer een stel nieuwe sets uit, maar het grootste deel is een nieuwe versie van een oude set (zwerkbal, kasteel, Hagrids huisje), dit is er eentje die nog niet verschenen wasNou ja, en ik kon 'm niet weerstaan toen ik hem op eBay.de vond onder de winkelprijs...
O en er zitten inderdaad nieuwe poppetjes bij die we nog niet hebben
Ik heb de trein sinds 1985 dus ik vraag me af hoe dat zit met de garantiequote:Het spijt me te horen dat uw 12v motor het niet meer doet. We raden u eigenlijk aan om onder geen enkele omstandigheden te motor te gaan openen omwille van garantie-redenen. Om welke trein gaat het waar u problemen bij heeft? Hoelang heeft u die trein al? Dan kijken we graag even of we u verder kunnen helpen.
Ik heb teruggemaild en ik heb het beschaafd gehoudenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef SwiffMeister het volgende:
Dan mail je dat toch terug.
En dan vertel je der meteen bij dat je ze nomineert voor de warme douche van Tros-Radar als ze het als coulance toch nog op de voor jou juiste manier oplossen
Ik heb het idee iig niet, maar vind jouw plan wel top.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:36 schreef 2cv het volgende:
Ik loop best al; een tijdje met het idee om met onderstaande dakpannen een soort ouderwets vakantiepark-vakantiehuisje te bouwen. Dan maak ik gebruik van de SNOT techniek waardoor je 2 rechte muren krijgt (voorkant/achterkant) en 2 dakhelften die tegelijkertijd de zijmuren zijn. De dakpannen lopen dan door tot aan de grond.
[ afbeelding ]
Ben ik de enige met zo'n soort idee ?
ja, maar dan hoef je het niet meer in SNOT te bouwenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb het idee iig niet, maar vind jouw plan wel top.
Alleen zou ik meer voor de korte variant gaan. Dan krijg je meer het plaggenhutten idee voor vakantiehuisjes. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |