quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Two het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)go_sniper_rifle.html
Bazen ding
Ik vind de lego-techniek die erachter zit niet echt heel erg spannend, dat is niet veel anders dan een paar motortjes die aangestuurd worden door een microcontroller/FPGAquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)printer_evarrrr.html
Ik zeg: mooie lego techniek
Hoeveel printers die voor een overgroot gedeelte van Lego gemaakt zijn heb jij al gezien ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik vind de lego-techniek die erachter zit niet echt heel erg spannend, dat is niet veel anders dan een paar motortjes die aangestuurd worden door een microcontroller/FPGA
De boeiende techniek zit hem hier niet zozeer in de lego, maar wel in de microcontroller/FPGA
Die powerpuller for sure. Wordt dit de kar?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef Khadgar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met een prototype. Ik ben een bestaande (oude) Technic set aan het 'herbedenken' Wie raad welke doos de inspiratiebron is, krijgt een koekje
Nope :p Het is één ding, de tandwielrepen zorgen dat het onderstel korter kan worden, zodat het bovenste deel iets bijzonders kan zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 13:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die powerpuller for sure. Wordt dit de kar?
8852quote:Op zondag 20 juni 2010 19:32 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nope :p Het is één ding, de tandwielrepen zorgen dat het onderstel korter kan worden, zodat het bovenste deel iets bijzonders kan zijn
De achterwielen missen trouwens nog op dit chassis.
Dat was mooi ja, die space policequote:Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef r00kiel00kie het volgende:
Ik heb deze onlangs nog aangeschafd:
zo nostalgisch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens de enige Lego Technic Transformerquote:Op zondag 20 juni 2010 20:51 schreef 2cv het volgende:
Het is het enige Lego-voertuig met een wielbasis die aangepast wordt geloof ik
Ik studeer ook bouwkunde aan de TU/e, en idd die bruggen waren erg gaaf. Had helaas geen tijd om mee te doen ivm met andere schoolzaken. En trouwens, bruggen bouwen van talloze bricks is niet echt mijn ding. Ik ben meer van het technicquote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef SwiffMeister het volgende:
Mijn vriendin is net als ik weg van Lego en organiseerde een jaar of anderhalf terug nog een Lego-wedstrijd op de TU/e voor bouwkunde studenten(sponsoring van Lego die 10 tallen kg's lego uitleende hiervoor)
Uitdaging was om een brug te bouwen met een overspanning van een bepaald minimum.
Ze liet foto's zien waarop hele groepen bezig waren niet alleen een brug te bouwen, maar ook om hem helemaal lego-stijl te pimpen met poppetjes en autotjes en weet ik wat niet meer xD
Alles bij mekaar werd er dus veel meer gebouwd dan alleen bruggen, en de meeste oudere jaars waren stinkend jaloers omdat de wedstrijd alleen voor eerstejaars was![]()
Dus als ik Lego koop zal mn vriendin wel de laatste zijn die klaagt xD
Ik zou zo'n brug bouwenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ik studeer ook bouwkunde aan de TU/e, en idd die bruggen waren erg gaaf.
deze (bovenstaande) is de oude 12v trein, ik heb die van m'n broer nog liggen.. helaas niet helemaal goed bewaardquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, die oude legotrein heb ik ook nog ergens..
hoewel, ik twijfel.. bij mij was de tweede wagonnamelijk voor de batterijen, en die zie ik hier niet in zitten..
Dit is een 12V model (7727), dus waarschijnlijk heb je een vergelijkbare maar dan met batterijenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, die oude legotrein heb ik ook nog ergens..
hoewel, ik twijfel.. bij mij was de tweede wagonnamelijk voor de batterijen, en die zie ik hier niet in zitten..
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef SwiffMeister het volgende:
Mijn vriendin is net als ik weg van Lego en organiseerde een jaar of anderhalf terug nog een Lego-wedstrijd op de TU/e voor bouwkunde studenten(sponsoring van Lego die 10 tallen kg's lego uitleende hiervoor)
Uitdaging was om een brug te bouwen met een overspanning van een bepaald minimum.
Ze liet foto's zien waarop hele groepen bezig waren niet alleen een brug te bouwen, maar ook om hem helemaal lego-stijl te pimpen met poppetjes en autotjes en weet ik wat niet meer xD
Alles bij mekaar werd er dus veel meer gebouwd dan alleen bruggen, en de meeste oudere jaars waren stinkend jaloers omdat de wedstrijd alleen voor eerstejaars was![]()
Dus als ik Lego koop zal mn vriendin wel de laatste zijn die klaagt xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |