in de intertoy's in den haag waren die redelijk veel aanwezig.. (kwam er iig regelmatig 1 tegen in mijn zoektocht naar de chearleaderquote:
32 Euro??quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Khadgar het volgende:
Tja, tis weer 32 euro extra voor een handje poppetjes, niet echt good value for money...
het is een set unieke poppetjes, waarschijnlijk in limited uitgave.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
32 Euro??![]()
Is dit een special edition ofzo?
Tja echt limited is het nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een set unieke poppetjes, waarschijnlijk in limited uitgave.
en ja 32 euro voor wat poppetjes is wel veel maar voor unieke poppetjes ben ik bereid het neer te tellen
op een markt van miljoenen mensen, en het zou me niks verbazen dat een aantal poppetjes zeldzaam zijn (gezien de verhoudingen in 1 doos)quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:20 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Tja echt limited is het nietliggen duizenden in de schappen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)printer_evarrrr.html
Ik zeg: mooie lego techniek
Da's wel bijzonder. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er een onderdeeltje miste...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Khadgar het volgende:
Jeetje, ik heb vandaag een doosje lego kado gekregen, de 8047. Helaas (en dit is voor mij de 1e keer) mistte er een asje van lengte 5. Nabesteld bij Lego
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Two het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)go_sniper_rifle.html
Bazen ding
Ik vind de lego-techniek die erachter zit niet echt heel erg spannend, dat is niet veel anders dan een paar motortjes die aangestuurd worden door een microcontroller/FPGAquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)printer_evarrrr.html
Ik zeg: mooie lego techniek
Hoeveel printers die voor een overgroot gedeelte van Lego gemaakt zijn heb jij al gezien ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik vind de lego-techniek die erachter zit niet echt heel erg spannend, dat is niet veel anders dan een paar motortjes die aangestuurd worden door een microcontroller/FPGA
De boeiende techniek zit hem hier niet zozeer in de lego, maar wel in de microcontroller/FPGA
Die powerpuller for sure. Wordt dit de kar?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef Khadgar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met een prototype. Ik ben een bestaande (oude) Technic set aan het 'herbedenken' Wie raad welke doos de inspiratiebron is, krijgt een koekje
Nope :p Het is één ding, de tandwielrepen zorgen dat het onderstel korter kan worden, zodat het bovenste deel iets bijzonders kan zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 13:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die powerpuller for sure. Wordt dit de kar?
8852quote:Op zondag 20 juni 2010 19:32 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nope :p Het is één ding, de tandwielrepen zorgen dat het onderstel korter kan worden, zodat het bovenste deel iets bijzonders kan zijn
De achterwielen missen trouwens nog op dit chassis.
Dat was mooi ja, die space policequote:Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef r00kiel00kie het volgende:
Ik heb deze onlangs nog aangeschafd:
zo nostalgisch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens de enige Lego Technic Transformerquote:Op zondag 20 juni 2010 20:51 schreef 2cv het volgende:
Het is het enige Lego-voertuig met een wielbasis die aangepast wordt geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |