Nee, zie bovenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:41 schreef Habbezak het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die de grap snapte :S
Jij faalt echt. Dat van mij was expres, en je kan ze niet eens allemaal vinden. Qua en betreft kan ook niet samen, sukkel...quote:
Dat betalen hun ouders. Denk je serieus dat die kinderen daar zelf voor gaan werken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof je rijk moet zijn om op vakantie te gaan.Zelfs 16-jarigen gaan massaal.
Probeer je er nou niet uit te lullen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 05:36 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Jij faalt echt. Dat van mij was expres, en je kan ze niet eens allemaal vinden. Qua en betreft kan ook niet samen, sukkel...
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat betalen hun ouders. Denk je serieus dat die kinderen daar zelf voor gaan werken?
[..]
Probeer je er nou niet uit te lullen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
HET IS WEER TIJD VOOR DE BARSCHUIF-COMPETITIE!!!! HEREN TREK JE SHIRT UIT EN GLIJDEN OVER DIE BARRRRRR!
DE WINNAAR MAG EEN MINUUT ONDER DE TAP HANGUUHHHH....HERE WE GO!!
Ik ken er alleen maar. En het geld natuurlijk niet voor iedereen maar die 16 jarige kindjes die naar lorret of chersonissos oid gaan betalen dat echt niet zelfquote:Op zondag 23 mei 2010 15:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij denkt dat mijn ouders ook maar een cent meebetalen aan mijn vakanties? Dat deden ze al niet toen ik 16 was, en nu ik 18 ben nog steeds niet. Ik ken ook eigenlijk niemand die zo'n vakantie van zijn of haar ouders krijgt.
In die leeftijdsgroep zal het iets meer voorkomen ja, maar op zich had ik wel een vakantie naar Lloret kunnen betalen, maar bleef zelf toen nog in Nederland. Dus ja, die 16-jarigen kunnen dat best zelf betalenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik ken er alleen maar. En het geld natuurlijk niet voor iedereen maar die 16 jarige kindjes die naar lorret of chersonissos oid gaan betalen dat echt niet zelf
Waarom? Ga al 10 jaar niet meer op vakantie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Ritmo het volgende:
De klacht dus: mensen die nooit op vakantie gaan, hoe saai ben je dan?Met name als je jong bent is het triest.
Precies, dat zijn precies dezelfde toekomstige kantoorklerken. Het hele jaar de grijze muis spelen en dan af en toe - bijvoorbeeld met carnaval of op vakantie- lekker gek doen. Wat een mongolenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat er tussen de mensen die niet op vakantie gaan en mensen die naar Turkije op vakantie gaan vaak bar weinig verschil zit.
Ja, jij bijvoorbeeld. Je grauwe, middelmatige bestaan proberen te vergeten door je een week lang het leplazarus te drinkenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
je kan precies zien wie de burgerlullen zijn.
Verkapt-kijk-mij-zielig-zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 16:06 schreef Habbezak het volgende:
mn moeder zit aan de dialyse dus ik kan niet weg met mn familie, en nee niemand betaald mee omdat ik zonodig op vakantie moet...
ik vind die OP maar achterlijk
Lol wut?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Man, op vakantie gaan kost helemaal niet duur qua financieel geld betreft.
Zeer geloofwaardig makker.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Rectum het volgende:
Ik ga dit jaar weer lekker naar Campzone. Heerlijk 10 dagen in een tentje gamen en lekkere sletjes neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |