ga rukken knuppelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Ritmo het volgende:
En nee, kom niet met "laat ze dat zelf bepalen" want er moet hier blijkbaar ook bepaald worden dat mensen niet naar Turkije op vakantie mogen.
De klacht dus: mensen die nooit op vakantie gaan, hoe saai ben je dan?Met name als je jong bent is het triest.
Ik gun mezelf bergen lolquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu zal ik even voor de verandering serieus reageren:
Waarom gun je jezelf niet een beetje lol? Een gesprek bij een psych zou geen kwaad kunnen, en dat bedoel ik vriendelijk. Niet iedereen hoeft mijn interesses te delen maar jij komt gewoon nogal ongezond over.
Ik heb het nu over 'nooit' he? Je hebt met je kindje een meer dan goede reden. Ik werd overigens toen ik 1 was al naar Zuid-Frankrijk meegenomen dus met zo'n Eurocamp-vakantie kan dat best.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dit jaar maar eens niet op vakantie. Het is niet aan te raden om met een kindje van een maand oud te gaan liggen slepen naar allerlei vreemde landen en temperaturen.
Vertel eens wat je wel doet om lol te maken dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik gun mezelf bergen lolalleen denken wij blijkbaar anders over HOE die lol precies gemaakt moet worden
![]()
Ah, goed zo.quote:Verder loop ik al bij een psych![]()
En toch weer mee teruggenomenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het nu over 'nooit' he? Je hebt met je kindje een meer dan goede reden. Ik werd overigens toen ik 1 was al naar Zuid-Frankrijk meegenomen dus met zo'n Eurocamp-vakantie kan dat best.
Nouquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vertel eens wat je wel doet om lol te maken dan?
[..]
Ah, goed zo.
Lopen voor je plezier.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nouals het dus een graadje of 11 is en een beetje vochtig/miezerweer lekker met mijn bergschoenen aan de bossen in met mijn honden
En dan voldaan en vermoeid thuiskomen, lekker douchen, kopje thee zetten en naar Two and a half man kijken. Daar maak je mij nou gelukkig mee
Iedere avond de club in vergeet je dan even te vermelden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef Disavowed het volgende:
Met z'n allen op een gepakt in een veel te vol vliegtuig naar Turkije. 's Ochtends lekker genieten van een boterham met pindakaas of tijdens het avondeten toch maar lekker genieten van frikadel en friet van Piet. Dit natuurlijk vanaf dag 1 in een luxe, maar zo goedkoop mogelijk 5-sterren resort, om er 10 dagen later pas weer vanaf te komen omdat het er dan alweer op zit.
Ja, dikke pret.
Ben je ooit geweest? Want dit is onzin.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef Disavowed het volgende:
Met z'n allen op een gepakt in een veel te vol vliegtuig naar Turkije. 's Ochtends lekker genieten van een boterham met pindakaas of tijdens het avondeten toch maar lekker genieten van frikadel en friet van Piet. Dit natuurlijk vanaf dag 1 in een luxe, maar zo goedkoop mogelijk 5-sterren resort, om er 10 dagen later pas weer vanaf te komen omdat het er dan alweer op zit.
Ja, dikke pret.
Waarom in godsnaam miezerig weer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nouals het dus een graadje of 11 is en een beetje vochtig/miezerweer lekker met mijn bergschoenen aan de bossen in met mijn honden
En dan voldaan en vermoeid thuiskomen, lekker douchen, kopje thee zetten en naar Two and a half man kijken. Daar maak je mij nou gelukkig mee
Ik "train" (:')) niet. Ik moet toch me honden auslassen? Moeten die meetrainen ofzo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lopen voor je plezier.
Ga dan hardlopen om te trainen.
Nee, en met deze gedachten in mijn hoofd ben ik dat voorlopig ook niet van plan.quote:
Ik dacht dat je een bijzonder verhaal zou vertellen dat voor altijd in de Fok! Geschiedenisboeken zou komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoezo, ging je zelf nooit naar Llorret etc?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een kankerdebiel is TS.
niet iedereen is zo rijk als jou
Dude....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Man, op vakantie gaan kost helemaal niet duur qua financieel geld betreft.
Financieel geld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Back to schoolquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Alsof je rijk moet zijn om op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een kankerdebiel is TS.
niet iedereen is zo rijk als jou
Ligt eraan wat je vakantie noemt. 30 km verderop met de trein naar het bos voor enkele uren is ook altijd mogelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof je rijk moet zijn om op vakantie te gaan.Zelfs 16-jarigen gaan massaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |