Verteeeeel wij willen verhaaltje horen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neu, slechts mooie herinneringen van een aantal jaar terug.
homootjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
HET IS WEER TIJD VOOR DE BARSCHUIF-COMPETITIE!!!! HEREN TREK JE SHIRT UIT EN GLIJDEN OVER DIE BARRRRRR!
DE WINNAAR MAG EEN MINUUT ONDER DE TAP HANGUUHHHH....HERE WE GO!!
Omdat ik OOKal niet van vakantie hou?quote:
en oplichters en andersoortige apen waarvoor je mogelijk de bak in draait in dat vreemde land.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Omdat ik OOKal niet van vakantie hou?Toch niet zo vreemd? En een zonhater en ook vakantiehater. Die twee gaan doorgaans hand in hand.
Maar het is niet vanwege de zon dat ik niet van vakantie houd. Ik hou niet van al dat gedoe, reizen, onbekende omgeving, niet je eigen bed etc.
Nederlanders in het buitenland gedragen zich prima. Het zijn de Nederlanders in Nederland die kankergoor de boel verkloten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:57 schreef Pharkus het volgende:
Als de rest van Nederland nou eens thuis bleef dan hoefde ik me niet te ergeren aan Nederlanders in het buitenland.
ja vastquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Amusement fakenOf je bent een troll, of je bent een autistische alto zonder vrienden
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:42 schreef Jonathan1989 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Asperger hé, autist
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Omdat ik OOKal niet van vakantie hou?Toch niet zo vreemd? En een zonhater en ook vakantiehater. Die twee gaan doorgaans hand in hand.
Maar het is niet vanwege de zon dat ik niet van vakantie houd. Ik hou niet van al dat gedoe, reizen, onbekende omgeving, niet je eigen bed etc.
Hoezo, ging je zelf nooit naar Llorret etc?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:37 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Verteeeeel wij willen verhaaltje horen!
Als jij echt bent, moet je echt een kutleven hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik ben echt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als jij echt bent, moet je echt een kutleven hebben.
Zo iemand die 50 uur werkt, eet, alleen in z'n bed kruipt, slaapt en weer aan het werk gaat.
Het is een vrouw hoor, toch Bonnieeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als jij echt bent, moet je echt een kutleven hebben.
Zo iemand die 50 uur werkt, eet, alleen in z'n bed kruipt, slaapt en weer aan het werk gaat.
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is een vrouw hoor, toch Bonnieeeeeeeee
Nu zal ik even voor de verandering serieus reageren:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik ben echt.
En ik werk geen 50 uur. Ik ben een sneue uitkeringtrekker. De rest klopt wel ja
Mensen die niet van het WK houden zijn toch ook autist? Mag je best over klagen wmb.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik voorspel hierbij alvast een topic rondom 11 juni die Ritmo opent, met als titel: Mensen die niet van het WK voetbal houden. En daar dan die mensen uitmaakt voor sneue autisten. Of trolls.
Quickie butt trollt gewoon een beetjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu zal ik even voor de verandering serieus reageren:
Waarom gun je jezelf niet een beetje lol? Een gesprek bij een psych zou geen kwaad kunnen, en dat bedoel ik vriendelijk. Niet iedereen hoeft mijn interesses te delen maar jij komt gewoon nogal ongezond over.
Weet je zeker dat je in Istanbul was? Ik kon me daar prima redden met alleen Engels. Ja, voor het ritje met de dolmuş en het bezoekje aan een moskee in een minder toeristische wijk was het wel een beetje handen-en-voetenwerk. Maar dat moet je maar voor lief nemen als je niet eens 'hallo' in de lokale taal kan zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Toen ik in Istanbul was viel het me zwaar tegen dat geen kip engels sprak. Daar sta je dan. Je kan niet met het ov omdat je dat gebrabbel niet kan lezen, je kan op straat de weg niet vragen omdat niemand je verstaat. Als je van handen en voeten communiceren houdt kan je daar je lol op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |