Niet iedereen heeft Asperger hé, autistquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Snap dat dan. Mensen gaan alleen op vakantie onder groepsdruk, en ze doen net alsof ze het daar naar hun zin hebben terwijl ze stiekem de dagen aan het aftellen zijn tot ze weer maar huis kunnen.
Oke dankjewelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder is zo iemand, die wordt al zenuwachtig als ze meer dan 30 km van huis is
Gelukkig wonen ze in het midden van het land
Mijn vader gaat overigens wel gewoon zijn gang, hij is al een paar keer met mijn zoon en mij op vakantie geweest, met mijn zusje en haar gezin, en begin deze maand is hij met zijn 3 kleinzoons een weekje naar Athene geweest
cool verhaalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder is zo iemand, die wordt al zenuwachtig als ze meer dan 30 km van huis is
Mijn vader gaat overigens wel gewoon zijn gang, hij is al een paar keer met mijn zoon en mij op vakantie geweest, met mijn zusje en haar gezin, en begin deze maand is hij met zijn 3 kleinzoons een weekje naar Athene geweest
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, ik ga dit jaar weer samen met mijn wiskundematen naar wiskunde zomerkamp![]()
bedankt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
Alsof het niks is inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef afcajos het volgende:
De Vader van Leandra lijkt mij trouwens een knotsgekke man die doet wat hij zelf wilGewoon even met zijn 3 kleinzoons een weekje naar Athene
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
BEACHMASTERS LAAT JE HOOOORUUUUHHH DAN!!!!
ZIJN ER HIER NOG VRIJGEZELLE DAMES AANWEZIG!!!!!
EN MET ZN ALLEN VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTSS!!
HEEEEEEEEEEEEEEEE, HOOOOOOOOOOOO, HEEEEEEEEE, HOOOOOOOO,,, EN WE GAAN SPRINGEN !!!!!!
IK HEB 3 MOOIE DAMES NODIG HIER OP HET PODIUM OM TE DANSEN!!
WIIIJJJJ WILLLEN TIEEEEETTEEEEN ZIIIEN, DAMES LAAT JE TIETEN ZIEN|!!
HET IS WEER TIJD VOOR DE BARSCHUIF-COMPETITIE!!!! HEREN TREK JE SHIRT UIT EN GLIJDEN OVER DIE BARRRRRR!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
BEACHMASTERS LAAT JE HOOOORUUUUHHH DAN!!!!
ZIJN ER HIER NOG VRIJGEZELLE DAMES AANWEZIG!!!!!
EN MET ZN ALLEN VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTSS!!
HEEEEEEEEEEEEEEEE, HOOOOOOOOOOOO, HEEEEEEEEE, HOOOOOOOO,,, EN WE GAAN SPRINGEN !!!!!!
Jij MOET een troll zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
Vakantie.
Man in de jaren 30 bestond er geeneens zoiets als vakantie. Toen had je alleen zondags vrij en dan hielp je pa en moe in het huis of in de tuin.
Allemaal verwende nieuwerwetse gekkigheid dat "vakantie".
Neu, slechts mooie herinneringen van een aantal jaar terug.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat noem jij dus vakantie?Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |