Hooppppaaaaaaaquote:
lol hoe sneu ben je als je niks van waarde thuis hebt staan maar het wel in 2 weken over de balk gooit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Ritmo het volgende:
En nee, kom niet met "laat ze dat zelf bepalen" want er moet hier blijkbaar ook bepaald worden dat mensen niet naar Turkije op vakantie mogen.
De klacht dus: mensen die nooit op vakantie gaan, hoe saai ben je dan?Met name als je jong bent is het triest.
lekker in eigen land gek doen op de boerderijcampingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:05 schreef FoK-gebruiker het volgende:
TS gaat altijd op vakantie naar Texel ... lekker op de camping ...![]()
(en dat noemt hij dan waarschijnlijk ook nog een echte vakantie ....)
Haha, 1-0!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:05 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
lol hoe sneu ben je als je niks van waarde thuis hebt staan maar het wel in 2 weken over de balk gooit?
BEACHMASTERS LAAT JE HOOOORUUUUHHH DAN!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Salatrel het volgende:
beachmasters laat je hooooruuuhhhhhh
Ja dat is pas triestquote:
Geweldig is dat. En dan het liefst de grappige nickname op het shirt. In mijn groep was er ooit ook iemand die voorstelde dat te doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef DjCeekay het volgende:
[..]
Ja dat is pas triest
van die 16 jarige kneusen met allemaal hetzelfde t-shirt met hun naam en een rug nummer erop
vaak van salou en lorret gassies
Als je dat alleen eens in de 5 jaar doet, dan moet het ook wel zó.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef Casos het volgende:
Ach, ik ga niet vaak op vakantie. 1x per vijf jaar, maar dan wel een vakantie met alles erop en eraan, geen zorgen om financiën tijdens de vakantie. Een budgetvakantie is voor mij gewoon geen vakantie. Vakantie is voor mij alleen maar genieten, bakken met geld uitgeven zonder dat je je druk hoeft te maken of er nog wel voldoende geld op de rekening staat. Alles kunnen doen wat ik op dat moment wil.
Amusement fakenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef lawlhalla het volgende:
flikkert op met je vakanties man. ik heb wel betere dingen te doen dan 'amusement faken' in een of ander 3e wereld land.
of moet ik sziget daar ook onder rekenen ?
Dan moet er wel iets te zien zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef Inverted_World het volgende:
Lekkere klacht, je ondervind er vast zelf erg veel last van.
Er zit ook een verschil tussen mensen die met 10 man in een villa bier drinken en niets zien van het land waar ze uberhaupt zijn. En mensen die met zijn 4en een maand gaan interrailen.
Nou jottem. Een maand vrijwillig met het openbaar vervoer reizen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef Inverted_World het volgende:
En mensen die met zijn 4en een maand gaan interrailen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Amusement fakenOf je bent een troll, of je bent een autistische alto zonder vrienden
Toen ik in Istanbul was viel het me zwaar tegen dat geen kip engels sprak. Daar sta je dan. Je kan niet met het ov omdat je dat gebrabbel niet kan lezen, je kan op straat de weg niet vragen omdat niemand je verstaat. Als je van handen en voeten communiceren houdt kan je daar je lol op.quote:
Als je niet van drank, dames en feesten houdt dan zal je de dagen inderdaad gaan aftellenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Snap dat dan. Mensen gaan alleen op vakantie onder groepsdruk, en ze doen net alsof ze het daar naar hun zin hebben terwijl ze stiekem de dagen aan het aftellen zijn tot ze weer maar huis kunnen.
Sziget wordt ook dit jaar weer mijn vakantiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef lawlhalla het volgende:
flikkert op met je vakanties man. ik heb wel betere dingen te doen dan 'amusement faken' in een of ander 3e wereld land.
of moet ik sziget daar ook onder rekenen ?
ik heb geen vakantie voor nodig om dames te trekken. Op het internet zoeken kan ik van alle rassen vinden. Als ik zin in heb in een Zweedse, Italiaanse, of Griekse dan regel ik dat prima van mijn luie stoel. Hoef niet naar Zweden, Italië, of Griekenland te reizen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als je niet van drank, dames en feesten houdt dan zal je de dagen inderdaad gaan aftellen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
BEACHMASTERS LAAT JE HOOOORUUUUHHH DAN!!!!
ZIJN ER HIER NOG VRIJGEZELLE DAMES AANWEZIG!!!!!
EN MET ZN ALLEN VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTSS!!
HEEEEEEEEEEEEEEEE, HOOOOOOOOOOOO, HEEEEEEEEE, HOOOOOOOO,,, EN WE GAAN SPRINGEN !!!!!!
IK HEB 3 MOOIE DAMES NODIG HIER OP HET PODIUM OM TE DANSEN!!
WIIIJJJJ WILLLEN TIEEEEETTEEEEN ZIIIEN, DAMES LAAT JE TIETEN ZIEN|!!
Niet iedereen heeft Asperger hé, autistquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Snap dat dan. Mensen gaan alleen op vakantie onder groepsdruk, en ze doen net alsof ze het daar naar hun zin hebben terwijl ze stiekem de dagen aan het aftellen zijn tot ze weer maar huis kunnen.
Oke dankjewelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder is zo iemand, die wordt al zenuwachtig als ze meer dan 30 km van huis is
Gelukkig wonen ze in het midden van het land
Mijn vader gaat overigens wel gewoon zijn gang, hij is al een paar keer met mijn zoon en mij op vakantie geweest, met mijn zusje en haar gezin, en begin deze maand is hij met zijn 3 kleinzoons een weekje naar Athene geweest
cool verhaalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder is zo iemand, die wordt al zenuwachtig als ze meer dan 30 km van huis is
Mijn vader gaat overigens wel gewoon zijn gang, hij is al een paar keer met mijn zoon en mij op vakantie geweest, met mijn zusje en haar gezin, en begin deze maand is hij met zijn 3 kleinzoons een weekje naar Athene geweest
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, ik ga dit jaar weer samen met mijn wiskundematen naar wiskunde zomerkamp![]()
bedankt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
Alsof het niks is inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef afcajos het volgende:
De Vader van Leandra lijkt mij trouwens een knotsgekke man die doet wat hij zelf wilGewoon even met zijn 3 kleinzoons een weekje naar Athene
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEE, HOOOOOOOOOOOO, HEEEEEEEEE, HOOOOOOOO,,, EN WE GAAN SPRINGEN !!!!!!
HET IS WEER TIJD VOOR DE BARSCHUIF-COMPETITIE!!!! HEREN TREK JE SHIRT UIT EN GLIJDEN OVER DIE BARRRRRR!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
[..]
Jij MOET een troll zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
Vakantie.
Man in de jaren 30 bestond er geeneens zoiets als vakantie. Toen had je alleen zondags vrij en dan hielp je pa en moe in het huis of in de tuin.
Allemaal verwende nieuwerwetse gekkigheid dat "vakantie".
Neu, slechts mooie herinneringen van een aantal jaar terug.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat noem jij dus vakantie?Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |