Ik ben ook niet van plan om over te stappen naar kunstvoeding...Als (zeer) ervaren (1e kind 2 jaar bv gegeven!) en enthousiaste bv-moeder, wil ik mijn kleine mannetje zo lang mogelijk het allerbeste geven wat ik kan.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:45 schreef cattie het volgende:
Barbes, kunstvoeding is duurder.je kunt ook vrijwilligers van vbn of lll bellen (zie openingspost).
Nee, het was te veel voor een innestelingsbloeding. Ik las wel ergens dat bij veel vrouwen rond de 50-60 dagen na de bevalling een menstruatie-achtige bloeding optreedt, dus misschien was dat het.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik zat nog te denken... Weet je zeker dat je ongesteld bent geweest? Ik bedoel, het kan niet iets van een innesteling zijn geweest ofzo?? Het zou erg snel zijn, maar niet onmogelijk...
Leest amaranta eigenlijk (nog?) wel eens mee in deze topic? Ik vond deze post ineens...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:02 schreef amaranta het volgende:
Ik ga dit jaar gewoon de som op de proef nemen.
Bij de cito toets van groep 8 zal ik de scores eens onder de loep nemen. BV kids vs FV kids.
Oke?
We komen er zo rond mei/juni op terug !
Ja precies! Na een paar jaar bv geven denk je dat je alles wel hebt meegemaakt en dan: nieuw kindje, nieuwe manier van drinken en nieuwe hoogte- en dieptepunten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Jelief het volgende:
Barbes,ik sluit mij aan bij de gegeven adviezen. Fijn dat het nu een keer rustiger ging. Ik dacht dat ik alles wel wist na 3 jaar voeden maar ik heb echt wel met mijn handen in het haar gezeten. Mijn mannetje is een heel andere drinker dan mijn meisje. Ook voor ervaren bvmama's is een potje zelfvertrouwen geen luxe.
Ja hij buigt af. Harry is 'op zoek naar zijn eigen lijntje'. Op het CB zit hij wat gewicht betreft op de -2 lijn. Qua lengte net onder de -1 lijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef WupWup het volgende:
Asyniur ik zie dat de gewichtscurve wat afbuigt, klopt dat? Hebben ze daar iets over gezegd? En menstruatie sucksIk had echt gehoopt dat ik daar minstens een half jaar vanaf zou zijn. Werd het al na 9 weken weer
![]()
Tja dan zou ik een electrische kolf moeten aanschaffen, daar zit ik niet echt op te wachten eigenlijk... eerst lukte het ook met de handkolf. Die neusspray is misschien nog wel een idee, want ik krijg maar 1 tsr en als het op is is het klaar zeg maar.... Moet ik daarvoor langs de HA?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef WupWup het volgende:
Sindell zou elektrisch, evt dubbelzijdig kolven misschien kunnen helpen? En synto neusspray?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |