quote:
quote:
quote:
Ik las sunchaserquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef Omkron het volgende:
starchaser. op 939.. 'gemaakt door carl craig?'
Goed plan. Moet een slowchat worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Gorro het volgende:
Aangezien het waarschijnlijk een discussie wordt over de lijst, lijkt me MUZ een betere plek hiervoor.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Omkron het volgende:
Ik ben hem overigens helemaal aan het opnemen, laat mijn bak 80 uur aanstaan.
quote:
679 Mand over Bord Bjorn Svinquote:
Ja, die plaat ken ik nog wel, uit de tijd dat zelf cd´s branden nog niet zo makkelijk ging en iemand zelf cd´s maakte en weer verkocht voor een mooi bedrag.quote:
Van welke plaat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:41 schreef JackHerrer het volgende:
Dat fluitdeuntje net heeft Bob Siclar gejat, zit in world hold on.
Haha, dat komt dat er een mash-up tussen die twee is die volgens mij bekender is dan het origineel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:28 schreef donroyco het volgende:
Dit nummer, met vocals als 'Thief In The Night' lijkt op:
Ik dacht al, waar ken ik het vanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Haha, dat komt dat er een mash-up tussen die twee is die volgens mij bekender is dan het origineel.
Wat werd er over verteld?quote:
Wie 'm gemaakt heeft en hoe.quote:
Da's toch knap, want da's het enige feitje wat alle radio-DJ's kennen, dus dat zeggen ze bijna iedere keer als de plaat gedraaid wordtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb nooit geweten dat Wessel van Diepen daar achter zat.
Ik zat me net af te vragen van wie dit was.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:18 schreef Gitank2 het volgende:
Inderdaad, evenals zijn aandeel in de Vengaboys, Nakatomi en Alice deejay en Lick.
Blue Fear nu, van Armin van Buuren
Met het melodietje dat Mauro Picotto weer grotendeels stal voor "Like This, Like That"
Zo klinkt het wel idd, maar ik hou wel van dat zweverige melodietjequote:Op zondag 23 mei 2010 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen van wie dit was.
Echt zo'n huis, tuin en keuken nummer wat iedereen op een zolderkamertje kan maken
Wel grappig dat ie zelf de vocals heeft ingeschreeuwd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie 'm gemaakt heeft en hoe.
Ik heb nooit geweten dat Wessel van Diepen daar achter zat.
Ja, wat doet die er tussen?quote:
Ik vond het wel een lekkere plaatquote:
Klopt ook wel, leuke verrassingquote:Op zondag 23 mei 2010 14:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik vond het wel een lekkere plaat, en house en disco liggen wel redelijk dicht bij elkaar in het muzikale landschap.
Ook maar even aan de OP toegevoegdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:36 schreef borisz het volgende:
Lijst is hier te vinden http://www.fresh.fm/content/view/435/1/
Devilfish - Man Alivequote:Op zondag 23 mei 2010 14:39 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand trouwens welke plaat voor sonique gedraaid werd met dat big fun/ good life geluid.
MK - Burnin' ?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben ook nog steeds op zoek naar een classic waarvan ik echt niet meer weet van wie die is of hoe die heet.
er zit volgens mij iets in met Loleatta Holloway in ieder geval iets met got me burnin' up, maar die met Cevin Fisher is het niet
Het begint met TU TU TU TU DU DU TU TU ? Iemand ?
Misschien komt ie nog wel langs...
nee helaas. Wel een echte klassieker ook deze, maar deze kende ik nog !quote:Op maandag 24 mei 2010 08:08 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Devilfish - Man Alive
[..]
MK - Burnin' ?
quote:
quote:
Klassieker uit de late jaren 90quote:
Brabant, 7th Sundayquote:
Klopt.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:39 schreef Arcee het volgende:
Het genre 'house' is trouwens wel erg ruim genomen.
Ik ook, nog eens terugluisterenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een vette nummers nu, helaas weinig tijd om te luisteren. Hoop echt dat die podcast er komt.
Mail ze: live@fresh.fmquote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef VeX- het volgende:
Wat zeiden ze nou over Tiesto. Van wie had hij een flight 643 gejat?
Ja ik hoorde ook zoietsquote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef VeX- het volgende:
Wat zeiden ze nou over Tiesto. Van wie had hij een flight 643 gejat?
Ik hoorde het inderdaadquote:Op maandag 24 mei 2010 17:47 schreef VeX- het volgende:
Haha, ze hadden het net over je mailtje op de radio. Het was Alec Empire. Thanks voor het mailen.
En dat heb ik dan net gemistquote:Op maandag 24 mei 2010 17:47 schreef VeX- het volgende:
Haha, ze hadden het net over je mailtje op de radio. Het was Alec Empire. Thanks voor het mailen.
Volgens mij zijn ze in de war met lethal industry, waarbij ik het overigens ook wel vind meevallenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:52 schreef Knuck-les het volgende:
Maar welk nummer dan precies? heb Alec Empire even geyoutubed maar kon niets vinden wat er op leek.
drie keerquote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef nostra het volgende:
weer adagio for strings, wtfhoe vaak staat dat nummer in de lijst
8 Plastic Dreams Jaydeequote:
Ja.quote:
Ik heb inderdaad lang gedacht dat deze op nummer 1 zou komen. Ben nu wel erg benieuwd wat er op 1 staatquote:Op maandag 24 mei 2010 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
10 The House Of God D.H.S.
Die had veel hoger mogen staan van mij.
Ik vind 10 toch wel heel hoog hoor, in een lijst van 1000 platenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
10 The House Of God D.H.S.
Die had veel hoger mogen staan van mij.
Ach, Tiesto staat in de top 10, dus je moet alles met een korreltje zout nemenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:08 schreef Knuck-les het volgende:
meh, beetje anticlimax. Wel een toffe plaat, maar beste house nummer allertijden?
een mix van platen uit de top 1000quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef Netsplitter het volgende:
En nu een old school top 1000 ofzo.
Of top 200.
quote:Van 20.00 uur tot 00.00 uur hoor je de beste house houseclassics uit de Fresh House Top 1000! Gemixt door Marc de Roo. We beginnen rustig en...Luisteren dus!!
Klinkt ook weer lekkerquote:
Di's ook de eerste keer dat ik er naar luister, dus geen ideequote:Op maandag 24 mei 2010 21:13 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Klinkt ook weer lekker![]()
Ik had trouwens nog nooit gehoord van Fresh FM. Wat draait het station normaliter?
Da's meer Swingbeatquote:Op maandag 24 mei 2010 21:27 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik mis trouwens King Bee - Back by Dope Demand in de lijst
Over het algemeen dance, sowieso 's avonds aan de programmering te zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Di's ook de eerste keer dat ik er naar luister, dus geen idee
en Michel de Hey op vrijdagavond met een eigen programma. Dit is volgens mij nog best een toffe zenderquote:
House Top 1000quote:Op maandag 24 mei 2010 20:03 schreef Netsplitter het volgende:
Valt me trouwens op dat er zeeeeer weinig hardcore nr's tussen staan.
Alleen maar trance en shit.
Mij ook, kan me 1000 housetracks bedenken die voor traffic kunnen eindigen, waaronder het origineel.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:20 schreef nostra het volgende:
Hoe een "Traffic" in godsnaam boven een "First Rebirth" kan staan ontgaat me volkomen, maar op zich een erg nette lijst geweest. Kudo's Fresh FM!
Und?quote:
Ik kan er ook wel 10 noemen die ik 'mis'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Und?
Ik mis U96 – Das Boot in de top 20 op z'n minst.
80 uur lang FOK! radio met de alternatieve House top 1000.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel 10 noemen die ik 'mis'
Tijd voor een alternatieve top 1000?
Dan zou het zomaar kunnen dat ik naar Fok radio ga luisterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
80 uur lang FOK! radio met de alternatieve House top 1000.
Want 8 is natuurlijk wel heel laag he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:11 schreef Bravebart het volgende:
8 Plastic Dreams Jaydee
had sowieso hoger moeten eindigen
Had ik gedaan dit jaar; maar tevergeefsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Want 8 is natuurlijk wel heel laag he?
Het is een lijst samengesteld uit stemmen en degene met de meeste punten staan bovenaan.
Plastic Dreams staat niet in mijn top 100, en bij anderen staat ie weer op 1
Als ie hoger 'moet' eindigen 'moet' je 'm volgend jaar maar een handje helpen
Haha dat meen je niet! Geinig plaatje misschien maar nog niet eens top100 waardig. Vond de top20 redelijk voorspelbaar maar wat Sandstorm daar in doet?? Age of Love hoort gewoon in de top10 natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Und?
Ik mis U96 – Das Boot in de top 20 op z'n minst.
staat veel te laagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef Masanga het volgende:
Jarenlang ook naar house geluisterd. Zal dan ook proberen de komende dagen zoveel als mogelijk te volgen.![]()
Één van m'n persoonlijke favorieten is en blijft Marshall Jefferson-Move your body. Hopelijk eindigt die lekker hoog!
Gast.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Haha dat meen je niet! Geinig plaatje misschien maar nog niet eens top100 waardig. Vond de top20 redelijk voorspelbaar maar wat Sandstorm daar in doet?? Age of Love hoort gewoon in de top10 natuurlijk.
quote:
Iets met clubhits.quote:
Wanneer kunnen wij de podcast verwachten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Omkron het volgende:
Ik ben hem overigens helemaal aan het opnemen, laat mijn bak 80 uur aanstaan.
Welke dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef D. het volgende:
Ik heb trouwens net een nummer 'teruggevonden' waar ik al 15 jaar naar op zoek was
Fresh FM
quote:
Nee, maar toch bedanktquote:Wil je gratis naar Let There Be House?
Die Nouhan heeft sowieso ernstig goede klassiekers gemaakt (ook met Dimitri, 4U bijvoorbeeld), hoewel ik Aquarius (meteen zijn laagst genoteerde volgens mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Heb een videoband van een party waar ik in '91 of '92 was (waar ik zelf ook nog op te zien was) en dit was mijn favoriete nummer op die band. Heb het daarna nooit meer ergens gehoord, tot zojuist op Fresh FM Houseclassics
Ja, dan mag je gratis naar het feest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef shitbrick het volgende:
Ik had trouwens een mailtje gestuurd naar fresh.fm tijdens de house top 1000 en heb daardoor nu een mailtje terug gekregen met de melding dat ik op de gastenlijst sta voor 2 personen. Betekent dit dat ik daar gewoon gratis naar binnen kan? Misschien een vraag met een aardig noob gehalte maar heb nog nooit eerder op een gastenlijst gestaan dus weet niet precies wat het nu inhoudt en kan op site van fresh.fm ook niets vinden.
Dank voor de tip! Wat een lekkere plaat!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef shitbrick het volgende:
R.F.T.R. - extrasyn (nog geen eens in de lijst!)
Een quizvraag: waar staat RTFR voor?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Wat een lekkere plaat!
Ach gosquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef shitbrick het volgende:
Zielig figuur genaamd shitbrick is in bezit van vrijkaarten voor houseclassicsparty ter afsluiting van House top 1000 maar heeft geen vrienden om mee te nemen. Mochten er nog mensen heen gaan die nog geen kaartje hebben gekocht PM me maar dan geef ik je wel mijn gegevens die op de gastenlijst staan en je zodoende vrij toegang voor 2 personen zouden moeten verschaffen.
Ik ga wel de finale van de X-factor kijken.......;-(
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Die heb ikvolgens mij ergens op een cd staanquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Die Nouhan heeft sowieso ernstig goede klassiekers gemaakt (ook met Dimitri, 4U bijvoorbeeld), hoewel ik Aquarius (meteen zijn laagst genoteerde volgens mij) de beste vind:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]Lang leve DiscogsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
(House top 1000 - freshfm - 80 hours nonstop) [00/45] - "house top 1000 - freshfm - 80 hours nonstop.nzb" yEnc
3.54GB
Nog niet te vinden bij mijn leveranciersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
(House top 1000 - freshfm - 80 hours nonstop) [00/45] - "house top 1000 - freshfm - 80 hours nonstop.nzb" yEnc
3.54GB
Wat een geweldige ervaringquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:09 schreef D. het volgende:
Toch maar eens in het Nouhan-werk duiken komende tijd
Haha mooie tracks man.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een geweldige ervaring
Ik herleef alle feesten van destijds weer
Nog een paar meesterwerkjes:
Er missen er nog genoegquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef ellevehC86 het volgende:
Missend op de lijst![]()
3 Drives on a Vinyl - Greece 2000
Yves Deruyter - Calling Earth
Da Hool - Meet her at the Love Parade
DJ Rob - Boy's Interface
Westbam - Mayday
Robert Armani - Hit Hard
Mainx - 88 to Piano
Speedy J - Pullover
Public Energy - Three o three
Capella - Everybody
Fairy Dust - Set up System
Ik vind dit eigenlijk een beetje van de lijst:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef ellevehC86 het volgende:
3 Drives on a Vinyl - Greece 2000
Yves Deruyter - Calling Earth
Da Hool - Meet her at the Love Parade
Westbam - Mayday
Mainx - 88 to Piano
Speedy J - Pullover
Public Energy - Three o three
Fairy Dust - Set up System
Mijn zoekfunctie ziet anders geen donderquote:
Oh.... ik zie het al..... site klooit met hoofdlettersquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Mijn zoekfunctie ziet anders geen donder
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:35 schreef Yorrit het volgende:
3 Drives on a Vinyl - Greece 2000 nr 197
Yves Deruyter - Calling Earth nr 223
Da Hool - Meet her at the Love Parade nr 32
Westbam - Mayday 157
Mainx - 88 to Piano 139
Speedy J - Pullover nr 14
Public Energy - Three o three 165
Fairy Dust - Set up System 413
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]Kudo's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaardantwoord is Reach for the Rainbow.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
Geen probleem in Ubuntuquote:Op woensdag 2 juni 2010 07:23 schreef shitbrick het volgende:
Hoe krijg je die 80 uur non stop aan het spelen? Zowel met winamp als Quicktimeplayer wil hij de house top 1000 bij mij in ieder geval niet afspelen.
VLC al geprobeerd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:23 schreef shitbrick het volgende:
Hoe krijg je die 80 uur non stop aan het spelen? Zowel met winamp als Quicktimeplayer wil hij de house top 1000 bij mij in ieder geval niet afspelen.
Nice.quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef Lieke789 het volgende:
Ik las op www.fresh.fm dat het dit weekend weer is! Vrijdag om 10:00 uur begint het weer, de Fresh House Top 1000!! Ik heb er nu al weer zin in! Wat jullie??
Hoeft niet per se thuis hequote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef JackHerrer het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend te weinig thuis ben om te luisteren, maar vond het vorig jaar erg leuk om oude platen terug te horen, of juist te ontdekken.
Top kick.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef het_fokschaap het volgende:
is het nou Giel Beelen die presenteert ? die stem lijkt er zo op...
Neenquote:
ik heb m niet gehoord dus misschien draaide ze niet deze maar hij komt origineel van deze releasequote:Op zondag 24 april 2011 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Even Googlen leerde mij dat ie uit 2000 was. Da's onjuist?
Cajmerequote:Op zondag 24 april 2011 11:18 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik heb m niet gehoord dus misschien draaide ze niet deze maar hij komt origineel van deze release
http://www.discogs.com/Ca(...)es-EP/release/182671
Ik ken alle uitvoeringen niet, maar '93 is oud genoegquote:Op zondag 24 april 2011 11:18 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik heb m niet gehoord dus misschien draaide ze niet deze maar hij komt origineel van deze release
http://www.discogs.com/Ca(...)es-EP/release/182671
Ik was AFK en zet WMP op stop om bij terugkomst weer op play te klikken.quote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef An0ni3m het volgende:
Niet conform de lijst? Of nummer waarvan jij vindt dat ze niet Top1000-waardig zijn?
quote:Op maandag 25 april 2011 08:53 schreef het_fokschaap het volgende:
op één zal Born Slippy dan wel weer staan
De Bohemian Rhapsody van de housequote:Op maandag 25 april 2011 08:53 schreef het_fokschaap het volgende:
op één zal Born Slippy dan wel weer staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |