Ach, Tiesto staat in de top 10, dus je moet alles met een korreltje zout nemenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:08 schreef Knuck-les het volgende:
meh, beetje anticlimax. Wel een toffe plaat, maar beste house nummer allertijden?
een mix van platen uit de top 1000quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef Netsplitter het volgende:
En nu een old school top 1000 ofzo.
Of top 200.
quote:Van 20.00 uur tot 00.00 uur hoor je de beste house houseclassics uit de Fresh House Top 1000! Gemixt door Marc de Roo. We beginnen rustig en...Luisteren dus!!
Klinkt ook weer lekkerquote:
Di's ook de eerste keer dat ik er naar luister, dus geen ideequote:Op maandag 24 mei 2010 21:13 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Klinkt ook weer lekker![]()
Ik had trouwens nog nooit gehoord van Fresh FM. Wat draait het station normaliter?
Da's meer Swingbeatquote:Op maandag 24 mei 2010 21:27 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik mis trouwens King Bee - Back by Dope Demand in de lijst
Over het algemeen dance, sowieso 's avonds aan de programmering te zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Di's ook de eerste keer dat ik er naar luister, dus geen idee
en Michel de Hey op vrijdagavond met een eigen programma. Dit is volgens mij nog best een toffe zenderquote:
House Top 1000quote:Op maandag 24 mei 2010 20:03 schreef Netsplitter het volgende:
Valt me trouwens op dat er zeeeeer weinig hardcore nr's tussen staan.
Alleen maar trance en shit.
Mij ook, kan me 1000 housetracks bedenken die voor traffic kunnen eindigen, waaronder het origineel.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:20 schreef nostra het volgende:
Hoe een "Traffic" in godsnaam boven een "First Rebirth" kan staan ontgaat me volkomen, maar op zich een erg nette lijst geweest. Kudo's Fresh FM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |