quote:
quote:
quote:
Ik las sunchaserquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef Omkron het volgende:
starchaser. op 939.. 'gemaakt door carl craig?'
Goed plan. Moet een slowchat worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Gorro het volgende:
Aangezien het waarschijnlijk een discussie wordt over de lijst, lijkt me MUZ een betere plek hiervoor.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Omkron het volgende:
Ik ben hem overigens helemaal aan het opnemen, laat mijn bak 80 uur aanstaan.
quote:
679 Mand over Bord Bjorn Svinquote:
Ja, die plaat ken ik nog wel, uit de tijd dat zelf cd´s branden nog niet zo makkelijk ging en iemand zelf cd´s maakte en weer verkocht voor een mooi bedrag.quote:
Van welke plaat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:41 schreef JackHerrer het volgende:
Dat fluitdeuntje net heeft Bob Siclar gejat, zit in world hold on.
Haha, dat komt dat er een mash-up tussen die twee is die volgens mij bekender is dan het origineel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:28 schreef donroyco het volgende:
Dit nummer, met vocals als 'Thief In The Night' lijkt op:
Ik dacht al, waar ken ik het vanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Haha, dat komt dat er een mash-up tussen die twee is die volgens mij bekender is dan het origineel.
Wat werd er over verteld?quote:
Wie 'm gemaakt heeft en hoe.quote:
Da's toch knap, want da's het enige feitje wat alle radio-DJ's kennen, dus dat zeggen ze bijna iedere keer als de plaat gedraaid wordtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb nooit geweten dat Wessel van Diepen daar achter zat.
Ik zat me net af te vragen van wie dit was.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:18 schreef Gitank2 het volgende:
Inderdaad, evenals zijn aandeel in de Vengaboys, Nakatomi en Alice deejay en Lick.
Blue Fear nu, van Armin van Buuren
Met het melodietje dat Mauro Picotto weer grotendeels stal voor "Like This, Like That"
Zo klinkt het wel idd, maar ik hou wel van dat zweverige melodietjequote:Op zondag 23 mei 2010 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen van wie dit was.
Echt zo'n huis, tuin en keuken nummer wat iedereen op een zolderkamertje kan maken
Wel grappig dat ie zelf de vocals heeft ingeschreeuwd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie 'm gemaakt heeft en hoe.
Ik heb nooit geweten dat Wessel van Diepen daar achter zat.
Ja, wat doet die er tussen?quote:
Ik vond het wel een lekkere plaatquote:
Klopt ook wel, leuke verrassingquote:Op zondag 23 mei 2010 14:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik vond het wel een lekkere plaat, en house en disco liggen wel redelijk dicht bij elkaar in het muzikale landschap.
Ook maar even aan de OP toegevoegdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:36 schreef borisz het volgende:
Lijst is hier te vinden http://www.fresh.fm/content/view/435/1/
Devilfish - Man Alivequote:Op zondag 23 mei 2010 14:39 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand trouwens welke plaat voor sonique gedraaid werd met dat big fun/ good life geluid.
MK - Burnin' ?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben ook nog steeds op zoek naar een classic waarvan ik echt niet meer weet van wie die is of hoe die heet.
er zit volgens mij iets in met Loleatta Holloway in ieder geval iets met got me burnin' up, maar die met Cevin Fisher is het niet
Het begint met TU TU TU TU DU DU TU TU ? Iemand ?
Misschien komt ie nog wel langs...
nee helaas. Wel een echte klassieker ook deze, maar deze kende ik nog !quote:Op maandag 24 mei 2010 08:08 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Devilfish - Man Alive
[..]
MK - Burnin' ?
quote:
quote:
Klassieker uit de late jaren 90quote:
Brabant, 7th Sundayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |