Und?quote:
Ik kan er ook wel 10 noemen die ik 'mis'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Und?
Ik mis U96 – Das Boot in de top 20 op z'n minst.
80 uur lang FOK! radio met de alternatieve House top 1000.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel 10 noemen die ik 'mis'
Tijd voor een alternatieve top 1000?
Dan zou het zomaar kunnen dat ik naar Fok radio ga luisterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
80 uur lang FOK! radio met de alternatieve House top 1000.
Want 8 is natuurlijk wel heel laag he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:11 schreef Bravebart het volgende:
8 Plastic Dreams Jaydee
had sowieso hoger moeten eindigen
Had ik gedaan dit jaar; maar tevergeefsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Want 8 is natuurlijk wel heel laag he?
Het is een lijst samengesteld uit stemmen en degene met de meeste punten staan bovenaan.
Plastic Dreams staat niet in mijn top 100, en bij anderen staat ie weer op 1
Als ie hoger 'moet' eindigen 'moet' je 'm volgend jaar maar een handje helpen
Haha dat meen je niet! Geinig plaatje misschien maar nog niet eens top100 waardig. Vond de top20 redelijk voorspelbaar maar wat Sandstorm daar in doet?? Age of Love hoort gewoon in de top10 natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Und?
Ik mis U96 – Das Boot in de top 20 op z'n minst.
staat veel te laagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:04 schreef Masanga het volgende:
Jarenlang ook naar house geluisterd. Zal dan ook proberen de komende dagen zoveel als mogelijk te volgen.![]()
Één van m'n persoonlijke favorieten is en blijft Marshall Jefferson-Move your body. Hopelijk eindigt die lekker hoog!
Gast.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Haha dat meen je niet! Geinig plaatje misschien maar nog niet eens top100 waardig. Vond de top20 redelijk voorspelbaar maar wat Sandstorm daar in doet?? Age of Love hoort gewoon in de top10 natuurlijk.
quote:
Iets met clubhits.quote:
Wanneer kunnen wij de podcast verwachten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Omkron het volgende:
Ik ben hem overigens helemaal aan het opnemen, laat mijn bak 80 uur aanstaan.
Welke dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef D. het volgende:
Ik heb trouwens net een nummer 'teruggevonden' waar ik al 15 jaar naar op zoek was
Fresh FM
quote:
Nee, maar toch bedanktquote:Wil je gratis naar Let There Be House?
Die Nouhan heeft sowieso ernstig goede klassiekers gemaakt (ook met Dimitri, 4U bijvoorbeeld), hoewel ik Aquarius (meteen zijn laagst genoteerde volgens mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Heb een videoband van een party waar ik in '91 of '92 was (waar ik zelf ook nog op te zien was) en dit was mijn favoriete nummer op die band. Heb het daarna nooit meer ergens gehoord, tot zojuist op Fresh FM Houseclassics
Ja, dan mag je gratis naar het feest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef shitbrick het volgende:
Ik had trouwens een mailtje gestuurd naar fresh.fm tijdens de house top 1000 en heb daardoor nu een mailtje terug gekregen met de melding dat ik op de gastenlijst sta voor 2 personen. Betekent dit dat ik daar gewoon gratis naar binnen kan? Misschien een vraag met een aardig noob gehalte maar heb nog nooit eerder op een gastenlijst gestaan dus weet niet precies wat het nu inhoudt en kan op site van fresh.fm ook niets vinden.
Dank voor de tip! Wat een lekkere plaat!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef shitbrick het volgende:
R.F.T.R. - extrasyn (nog geen eens in de lijst!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |